Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
gasnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 13:18, 06 Sie 2006    Temat postu: gasnie

siema
jestem nowy i mam problem wszystkoładnie chodziło i tu nagle
odpale pochodzi 10s i gasnie i zeby odpalic na nowo to musze drugo swiece wsadzic i znów pochodzi 10s i znów nowo swiece zeby odpalic i tak dalaej od czego to moze byc ??? iskra jest dobra
cos mi mówili o jakies uszczelce ze moze byc mała dziurka i dlatego ale nie wiem wiec czekam na odpowiedzi wasze


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 14:09, 06 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Nie 13:47, 06 Sie 2006    Temat postu:

Zobacz temat http://www.jawa50.fora.pl/viewtopic.php?t=658
I radzę zmienić tytuł tego tematu...Very Happy Przeczytaj ogłoszenie w tym dziale...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 15:50, 06 Sie 2006    Temat postu:

moze zle ustawiony zaplon i zalewa swiece lub przerwa na przerywaczu zla. pokombinuj tesh z iglica ludzie te wszystkie rzeczy sa opisane na forum trzeba tylko poszukac. na poczatek slowne ostrzezenie Wink potem juz sie sypnal na licznik Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 17:25, 06 Sie 2006    Temat postu:

pozwole sobie wkleic moj tekst z innego tematu. Jest o gazniku i zaplonie. Sprawdz i jedno i drugie
przy dobrze zalozonym gazniku nie ma prawa sie do niego nic z zewnatrz dostac...
Dziala sie metoda prob i bledow (tyczy sie prawie wszystkich tematow w dziale usterki):
odkrecasz swiece, sprawdzasz jej stan, czystkosc. Kladziesz ja na cylindrze tak zeby sama sie trzymala i miala styk z masa (nie trzymaj reka bo cie je*nie prund) wlaczasz zaplon i z kopa. Jak bedzie regularnie przeskakiwac iskra to ok. Jak nie, to zakladasz inna swiece i ponawisz probe. Jesli dalej jest zle, to sprawdzasz czy kabel wn jest dobrze zamocowany (lubi spadac od drgan, zwlaszcza zwykly miedziany). Pozniej kabelki od cewki, a pozniej przerywacz. Sprawdz czy styki sie rozchylaja jak ruszasz silnikiem. Pozniej sprawdz przewody od magneta- konektorki lubia spadac. Jesli to dalej nie to, zaloz inny kondensator, czysc styki, sprawdz magneto, wlacznik itd
==== jesli iskra jest no to sprawdzasz czy paliwo jest. Odkrecasz kurek , sciagasz gume od filtra i przelewasz przyciskiem na gazniku. W pewnym momencie w kanaliku powinno pojawic sie paliwo, z gaznika rowniez bedzie kapac. Nieco pozniej powinno sie pojawic paliwo w 2 dziurce. Jesli nie pojawia sie to, trzeba wyczyscic dysze. Po wyczyszczeniu ich warto zdjac komore plywakowa i wyczyscic jej wnetrze z syfu i oleju (po wyciagnieciu plywaka). Jak mamy ten bajzel rozebrany to mozemy sprawdzic czy paliwo leci- nadstawiamy przewod paliwo z kompletna klapka komory i odkrecamy paliwo. powinno leciec jednostajnym ciagiem. Jak nie leci to sie bak zatkal, albo przewody. nie zamykajac kurka, nalezy podniesc blaszke plywaka zeby zamknela zaworek. Nie powinno nic leciec. Pozniej puszczamy, zaworek ma sam sie otworzyc i paliwo ma leciec. Czesto zaworek sie zacina. Wtedy wymontowujemy go i polerujemy np. szmatka do wyrobow miedzianych. Jak juz to zrobimy to skrecamy to do kupy i bierzemy sie za przepustnice. Wykrecamy korek i wyciagamy wszystko. Sprawdzamy czy iglica sie nie poluzowala (to dosyc czety przypadek), czy linka jest dobra, sprezyna sie trzyma. Jak to jest ok to wkladamy to spowrotem. Przed wlozeniem warto posmarowac troche przepustnice np miksolem, albo odrobina smaru. Po pewnym czasie widac jak sie przepustnica przyciera na sucho. Przy wkladaniu uwazac na wystep w gazniku- ma byc skierowany tak zeby wszedl w zaglebienie przepustnicy. Skrecamy, regulujemy luz linki i jest ok
No i odpalamy. Ma chodzic ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin