Efek końca wahy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sakul
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Wto 8:59, 24 Kwi 2007    Temat postu:

No to mam zdeczka problem, bo iż ponieważ nie działa mi licznik Razz

No dobra a jak to nie pierścienie to co jeszcze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Wto 20:02, 24 Kwi 2007    Temat postu:

pierścienie dociera sie 200km a cylinder aż 1000km. to że leciały spaliny to norma bo zostały nie wypchnięte przez nastepna porcje. to normalne jest. a kranik nie jest zatkany przypadkiem ?? lub korek od wlewu paliwa ? paliwo dociera ?/ a to ze ci cofneło spaliny to znaczy ze dostał wstecznego zapłonu. a to nie jest bezpieczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Wto 22:51, 24 Kwi 2007    Temat postu:

A mam takie pytanie jeszcze związane z opóźnieniem zapłonu...przecież jeśli jest za późno to tłok idzie w dół i paliwo ładuje się już do kolektora...powinien pyrkać i tracić moc na obrotach i strzelać z tumika...tak czy nie tak?? pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 18:47, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Tak jak piszesz to by było gdyby zapłon był już za GMP. A powinno być 1,8 - 2,0 mm przed GMP.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:25, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Ja bym jeszcze sprawdził ten zaworek co jest w komorze pływakowej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 20:15, 25 Kwi 2007    Temat postu:

cylinder dociera się 1000km????? ........ nie żebym z kogoś grzał ale 500km całkowicie starczy, jak nie wierzysz to sobie przeczytaj instrukcje obsługi Sorki za OT

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Śro 22:36, 25 Kwi 2007    Temat postu:

mandos napisał:
Tak jak piszesz to by było gdyby zapłon był już za GMP. A powinno być 1,8 - 2,0 mm przed GMP.


A no...tak jest w oddławionych silnikach ogara...no to właśnie napisałem że opóźniony zapłon, czyli za GMP...
ale chyba można w razie czego wyregulować...odkręca się jakieś śrubki i kręci w prawo albo w lewo tym całym haspiczem na którym jest przerywacz zamontowany (tylko ciekawe czy dbrze mówię teraz Smile ) pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sakul
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Czw 6:23, 26 Kwi 2007    Temat postu:

sorber napisał:
a kranik nie jest zatkany przypadkiem ?? lub korek od wlewu paliwa ? paliwo dociera ?/ a to ze ci cofneło spaliny to znaczy ze dostał wstecznego zapłonu. a to nie jest bezpieczne.


Paliwo dociera, wczoraj czyściłem cały gaźnik. W sumie nie było co czyścić.
Zapłon by się sam przestawił? :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:45, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Możliwe... Możliwe, że te śrubki przy zapłonie się odkręciły Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sakul
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Czw 17:26, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Ostatnio jak przykręcałem to zjechałem gwint i teraz nie dokręcałem na chama wiec możliwe. Bo dzisiaj iskra była, ja pchałem pchałem potem wykręciłem i była mokra. Paliwo dochodzi czyli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 18:17, 26 Kwi 2007    Temat postu:

No to jak dokręciłęs świece na chama i gwint zerwałęś to chyba musisz głowice wymienić Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sakul
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Czw 18:41, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Hehe nie chodziło mi o świece tylko o zapłon XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 19:17, 26 Kwi 2007    Temat postu:

No to tym bardziej powinieneś obejrzec tam sobie wszsytko, czy nie będzie musiał karterów wymieniac Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Czw 19:30, 26 Kwi 2007    Temat postu:

wystarczy ze przegwintuje na większa śrube i tyle a nie wymieniać od razu całe kartery...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 13:29, 28 Kwi 2007    Temat postu:

Możesz spróbować owinąć śruby pakułą i wkręcić. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin