Dziwny problem.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcmaker
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:44, 13 Mar 2011    Temat postu: Dziwny problem.

Cześc, iskra jest mocna, niebieska, kondensator, kabel WN, kable, konektory, podkładki przy iskrowniku i platynki wymienione, nowa cewka zapłonowa, zapłon ustawiony wg instrukcji, paliwo dochodzi, krzywka jest na swoim miejscu, kranik nie jest zatkany, gaźnik też nie, iglica na 2 rowku od góry, kompresja ok, a nie chce palic.
Jak ustawie zapłon na oko czyli max w lewo i centymetr - półtora cofnę, to coś tam zaczyna chodzic, jednak pojawia się spalanie stukowe i cholernie ją muli i szarpie.
Ktoś pomoże ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mcmaker dnia Nie 21:12, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Nie 21:13, 13 Mar 2011    Temat postu:

masz źle ustawiony zapłon, nie może być on ustawiony na oko, bo na oko to chłop w szpitalu umarł Wink ustaw poprawnie zapłon i powinien chodzić, a czy paliwo dochodzi do cylindra Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mcmaker
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:16, 13 Mar 2011    Temat postu:

Czytanie ze zrozumieniem...

"zapłon ustawiony wg instrukcji"

Paliwo też dochodzi do cylindra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Nie 21:20, 13 Mar 2011    Temat postu:

no ale jak ustawiasz go inaczej niż jest w instrukcji i chodzi to znaczy że coś jest nie tak, może źle zrozumiałeś to co jest napisane w poradniku i coś źle ustawiasz

edit
a może masz tłumik zatkany , czystość układu wydechowego też wpływa na prace silnika


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotr.m dnia Nie 21:23, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mcmaker
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:29, 13 Mar 2011    Temat postu:

Zapłon ustawiałem kilkanaście razy konsultując się z kolegą Ogarzysta, za każdym razem tak samo, więc nie ma możliwości pomyłki z mojej strony. Przerwa na świecy wynosi 0,6 mm.
Jeżeli układ wydechowy byłby zasyfiony, to nawet by nie pyrknęło przy zapłonie ustawionym na oko, a właśnie na takim daje znaki życia, a jak ustawie wg instrukcji to nie pali w ogóle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mcmaker dnia Nie 21:45, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 22:12, 13 Mar 2011    Temat postu:

Według jakich wartości ustawiasz zapłon oraz przerywacz? Pamiętam podobny przypadek gdy była wyeksploatowana i lekko skrzywiona krzywka. Spróbuj ustawić zapłon metodą na żarówkę, może wyjaśni się problem tego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mcmaker
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:24, 13 Mar 2011    Temat postu:

Zapłon 1.8mm; przerwa na platynkach, gdy tłok jest 1,8mm przed gmp wynosi grubośc kartki, platynki są na 0,3mm. Kołnierz magneta w miejscu gdzie ma iśc rowek krzywki jest zjechany na odcinku niecałego centymetra - wgięty na milimetr, może troszeczkę więcej. Czy to cos zmienia ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mcmaker dnia Nie 22:28, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin