Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
haker305
Początkujący

Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:51, 29 Sie 2010 Temat postu: Dziwny problem |
|
|
Witam!
Mam z moją Jawką następujący problem. Gdy po powrocie z wakacji chciałem się przejechać, odczułem że Jawka bardzo przerywa, oraz jest słaba. Zapłon ustawiony był niedawno śrubą mikrometryczną - odpada. No to dobra zdejmujemy cylinder. Obczaiłem wszystko OK, a więc składam z powrotem a tu niespodzianka - tłok uderza w głowicę = nie cofa się . No to dajemy podkładkę pod głowicę - dalej za mało. Druga podkładka - przedmuch...
Panowie czy to może być przez to że mam Almotowski cylinder 60? Wał + korbowód są w bdb stanie czeskie, więc to odpada. Już nie wiem co mam robić, od dwóch dni to męczę... Głowica jest na 100% OK naprawdę dobrze wygląda. Głowicy jakoś bardzo mocno nie dokręcałem, oczywiście jak był przedmuch to próbowałem dokręcać co doprowadziło do urwania szpilki na szczęście przy nakrętce.
Panowie co z tym robić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
jawek 50
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 15:57, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A świecy z długim gwintem nie masz czasem wkręconej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
haker305
Początkujący

Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:09, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie swieca jest taka jak trzeba .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawek 50
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 16:19, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No to nie powinno uderzać, uszczelkę pod cylindrem masz??, może coś źle składasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
haker305
Początkujący

Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:07, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Uszczelka pod cylindrem nie robi wielkiej roznicy - i tak uderza, ale czytalem cos o polaczeniu czeska glowica + almot 55cm, ze wlasnie wtedy tak jest, a tak jest w moim wlasnie przypadku. Nie wiem co robic ;/. Obrabiac glowice by tlok mogl do niej wejsc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 19:19, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Najpierw to zobacz gdzie ten tłok stuka, na denko tłoka rozsmaruj plastelinę, załóż głowicę i zobacz które miejsce będzie odkształcone, masz dobrą świecę wkręconą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mucie]
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 21:20, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Musisz zrobić coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]. Takie zatoczenie czy jak by to nazwać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Nie 21:21, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
haker305
Początkujący

Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 7:01, 30 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
OK będę kombinował . Jak się uda to proponuję zrobić tutorial, dobrze że mam dwie głowice jak coś .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|