Dziwnie pracuje i przerywa.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 10:36, 30 Lis 2008    Temat postu:

Heh, mi to znowu na zaplon wyglada... Ewentualnie filtr powietrza i regulacja gaznika. Ja bym na twoim miejscu wymienil krzywke i platynki jak masz czas Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Nie 10:48, 30 Lis 2008    Temat postu:

Nie, no jeżeli to napewno krzywka to wymienie, platynki wydają się byc dobre, ale w zapasie mam nowe nie uzywane to jak cos to sie wymieni. I pozostaje wtedy regulacja zapłonu... Dziwi mnie jeden fakt, że iglice mam na najwyższym rowku i krociec zablokowany, a chla mi ponad 4 na 100km Surprised Dodam tylko, że troche z kranika mi cieknie, ale zeby tak to nie chce mi sie wierzyc ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:27, 30 Lis 2008    Temat postu:

To mże masz zaduży poziom w komoże pływaka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 18:13, 01 Gru 2008    Temat postu:

No to odblokuj krociec a dopiero potem reguluj gaznik! Czesto tak bywa, ze ludzie reguluja gaznik na zablokowanym kroccu, mysla, ze ma za mala moc i dawaja za wysoki poziom paliwa. Ja bym na twoim miejscu jednak ta iglice obnizyl. Wtedy bedzie dostawal wiecej powietrza i zlagodzi to skutki zdlawionego kolektora ssacego. Pozdrawiam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pon 19:39, 01 Gru 2008    Temat postu:

No iglice mam na najwyższym rowku czyli najwiecej powietrza dostaje Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 20:58, 01 Gru 2008    Temat postu:

Lopez napisał:
No iglice mam na najwyższym rowku czyli najwiecej powietrza dostaje Razz


No widzisz przez cale zycie myslalem, ze jest odwrotnie. Iglica zamyka rozpylacz mieszanki paliwa z olejem. Tym jest wyzej tym teoretycznie wiecej paliwa zostaje rozpylone. Jezeli sie myle to mnie poprawcie Confused Sprawdz to i powiedz czy cos sie zmienilo i jak bedziesz czesci kupowal to wiesz... krociec odblkowany Wink Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 16:12, 11 Gru 2008    Temat postu:

Teraz mam jeszcze inny problem ;/ Aczkolwiek zwiazany z tym poprzednim. Zmieniłem cały iskrownik i krzywke na te z drugiego silnika ponieważ były w lepszym stanie. Przeczyściłem gaźnik bo był cały zasyfiony, ustawiłem zapłon (nie z aptekarska dokładnością, ale jest), zmieniałem świece... I cały czas jest tak, że dam gaz na maxa to po 2 sekundach schodzi sam i sie dusi... Confused Początkowo myślałem, że to też wina zapłonu więc lekko go przestawiłem-bez skutku. Palił od kopa, ale schodzil z obrotów. Zmieniłem iglice na 2 rowek od góry (wcześniej zawsze jeździlem na najwyższym rowku), odpalalem bez filtra powietrza i nic... W tej chwili nie chce odpalic wogole na kopa, nie utrzymuje wolnych obrotow i schodzi z wysokich...
Kto wie to niech pisze bo siedzialem 3 godziny dzis i cholera nie moge dojśc, a pogoda względna to możnaby było pośmigać Razz
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 18:01, 11 Gru 2008    Temat postu:

mi sie wydaje że dostaje za dużo powietrza więc ściągnij ta gumę od filtra i przytkaj ja palcami powinien chodzić też tak miałem więc.... Pozdro Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 18:36, 11 Gru 2008    Temat postu:

Odwrotnie jezeli dostaje za duzo powietrza silnik chodzi na za wysokich obrotach Wink Nipodoba mi sie, ze z obrotow spada. Sprobuj jeszcze z tym zaplonem. Jawki maja to do siebie, ze zawsze odpalaja ale nigdy nie chca jechac. Mi to wyglada na zaplon, nie jest go latwo wyregulowac. Szczegolnie jak ktos nie ma wprawy. Jezeli to nie to, a ja na to obstawiam to gaznik i na samym koncu niestety nieszczelnosci... a wiesz co to oznacza... Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 18:45, 11 Gru 2008    Temat postu:

tak chodzi na wysokich ale sie muli i wtedy schodzi uwierz mi jechałem tak już parę km i niestety wiem jak ma za dużo powietrza co on robi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 18:46, 11 Gru 2008    Temat postu:

Nie, no nieszczelności?? Jeździłem przecież na tym silniku i tak nagle by simmer puścił ? Czy uszczelka? Z gaźnikiem spróbuje jeszcze coś zrobic, wyglada to jakby zalewalo go ciagle, bo z gaznika wylewa sie paliwo, swieca jest mokra i zalana. Iglice mam na najwyższym rowku czyli najuboższa mieszanka. To co mam jeszcze w komorze pływakowej zmniejszac? Coś mi się to nie widzi Confused Zapłon... No ok zrobie jeszcze to jutro, ale jakbym go nie ustawil, zawsze spada z obrotów. Przynajmniej po wymianie krzywki platynki otwieraja mi sie raz, a nie dwa Razz

Bazalt: Nie, to nie to co mówisz. Na filtrze czy bez działa tak samo. Tylko jak był filtr założony i zdjąlem go to przez 5 sekund utrzymywal wysokie obroty, potem juz caly czas to samo...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Czw 18:48, 11 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 18:59, 11 Gru 2008    Temat postu:

Lopez wiem o co Ci chodzi ale ja preferuje zdejm gumę od filtra jak zapalisz i przytkaj ją np. dwoma palcami żeby był mniejszy przelot, jeśli to nie to to zobacz z tym poziomem paliwa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:20, 11 Gru 2008    Temat postu:

Jak schodzi z obrotów to ma za mało paliwa. Na najwyższych obrotach braknie mu już paliwa i zaczyna sie dusić i zwalniać, tylko gaźnik, pod warunkiem że masz dość dobrze ustawiony zapłon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 20:37, 11 Gru 2008    Temat postu:

Niektórzy mu tak radzicie, że nie dałbym Wam miotły do naprawienia nawet...

Cytat:
Jak schodzi z obrotów to ma za mało paliwa
Objawem ubogiej mieszanki jest wlasnie nie schodzenie z obrotów. Zakręć sobie kranik, to zobaczysz.
Cytat:
opez wiem o co Ci chodzi ale ja preferuje zdejm gumę od filtra jak zapalisz i przytkaj ją np. dwoma palcami żeby był mniejszy przelot
To będzie ją jeszcze bardziej zalewać

Lopez, jakbyś mógł nagrać filmik jak ta jawka się wkręca na wolnych- z dużym prawdopodobieństwem móglbym powiedziec Ci co to. Jak nie dymi na biało z rury i nie wchodzi na szaleńcze obroty, to simmerami się nie przejmuj. Jeśli pracuje tak jakby twardo, słychać każdy zapłon, ale silnik nie osiąga pełnych obrotów, kiepsko się wkręca- obniż poziom paliwa w komorze pływakowej. Co z tego, że obniżyłeś iglicę, jak poziom paliwa decyduje o składzie mieszanki NIEZALEZNIE od iglicy. Po prostu działa tu system naczyń połączonych- poziom paliwa jest POWYŻEJ rozpylacza i wtedy tylko troszeczkę otworzysz gaz i leci w CH-J paliwa. Poziom ma być PONIŻEJ rozpylacza

Orientacyjnie komora pływakowa powinna być zalana w ok 3/4 (z pływakiem). Jeszcze istnieje inna możliwość- odkręciła się dysza główna. OBIE dysze mają być dokręcone mocno (no bez przesady, ale nie moga być luźne)

Jak wyzdrowieje, to mam motyw. Popsuje swoją jawkę dla Was; zrobie filmiki jak jawka pracuje na ubogiej mieszance, jak na zle ustawionym zaplonie, jak zaś na zbyt bogatej mieszance (zasyfionym filtrze/gaźniku)- Wy będziecie porównywać gag silnika i już macie pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Czw 20:41, 11 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 21:17, 11 Gru 2008    Temat postu:

macq napisał:
Jak wyzdrowieje, to mam motyw. Popsuje swoją jawkę dla Was; zrobie filmiki jak jawka pracuje na ubogiej mieszance, jak na zle ustawionym zaplonie, jak zaś na zbyt bogatej mieszance (zasyfionym filtrze/gaźniku)- Wy będziecie porównywać gag silnika i już macie pomoc


Swietny pomysl! Osobiscie popieram. Co do poziomu paliwa w komorze plywakowej... to jak jest on za maly to obroty coraz bardziej wzrastaja az gasnie. Jak jest za duzy to obroty sa troszke wyzsze ale przy dodaniu gazu silnik sie muli, swiece zalewa. Same problemy ogolnie. Paliwo lubi wtedy leciec na wszystkie strony a po zdjeciu gumy filtra i dodaniu gazu widac chmure paliwa. Co do regulacji tego poziomu kiedys gdzies wyczytalem, ze powinien byc taki, zeby w rozpylaczy z gory widac bylo paliwo ale zeby sie nie wylewalo. Albo zeby z pod dekla czasem troszke paliwa ulecialo, swiadczy to o niedoskonalosci tego gaznika niestety.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin