Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
dużo pali ogar 200
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gienek1
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: gdańsk

PostWysłany: Wto 16:48, 12 Paź 2010    Temat postu: dużo pali ogar 200

ogar pali mi ponad 5 litrów czym to może być spowodowane ogar ma założony cylinder 60 nic po zatym i jeszcze cięzko chodzi sprzeńgło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Wto 17:07, 12 Paź 2010    Temat postu:

może masz nieszczelny bak ,albo ci z gaźnika leci a może to może być spowodowane złą regulacją silnika chodzi mi o zapłon i gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:47, 12 Paź 2010    Temat postu:

Wyreguluj gaźnik. Daj może tą blaszke w dół. Zapewne połowe tego co pali to wypluwa.
sprawdź czy masz szczelny kranik/bak.
Powrót do góry
naton327
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Śro 4:48, 13 Paź 2010    Temat postu:

Spraw iglicę w gaźniku i przeczyść gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gienek1
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: gdańsk

PostWysłany: Śro 14:53, 13 Paź 2010    Temat postu:

iglica jest po sirodku bak jest szczelny u dołu tą troche sie poci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
naton327
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Czw 6:01, 14 Paź 2010    Temat postu:

Mi też palił dużo.Zrobiłem wszystko ale nadal palił dużo.Wymieniłem gaźnik na nowy i 3l pali na 100 ale też dużo bo ważę trochę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 6:10, 14 Paź 2010    Temat postu:

Chyba nie powiesz, że spalanie w granicach 3l na sto jest duże. Shocked To jest spalanie jak najbardziej dobre..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gienek1
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: gdańsk

PostWysłany: Czw 16:15, 14 Paź 2010    Temat postu:

a co w moim przypadku by dał gaznik od simsona co on daje i czy opłaca sie go montować i jak go zamontować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWa890
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zawiercie

PostWysłany: Czw 17:38, 14 Paź 2010    Temat postu:

Czy Wy nie czytaliście tutoriale o filtrze powietrza ?? Przecież jak nie wyczyścisz filtra powietrza to ci dużo pali do tego czy masz założony filtr powietrza albo masz za duże dziurki w dyszach i ci za dużo paliwa podaje!! Czy wy nie myślicie?? Idea

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JAWa890 dnia Czw 17:40, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krycha
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:49, 14 Paź 2010    Temat postu:

Hmm, wykręć świece i sprawdź jaki kolor ma elektroda i będziesz wszystko jasne Smile pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Czw 21:29, 14 Paź 2010    Temat postu:

JAWa890 napisał:
CZY WY NIE CZYTALIŚCIE TUTERIOLE O FILTRZE POWIETRZA ?? PRZECIEŻ JAK NIE WYCZYŚCISZ FILTRA POWIETRZA TO CI DUŻO PALI A DO TEGO CZY MASZ ZAŁOŻONY FILTR POWIETRZA ALBO MASZ ZA DUŻE DZIURKI W DYSZACH I CI ZA DUŻO PALIWA PODAJE!! CZY WY NIE MYŚLICIE?? Idea


Po co te nerwy, spokojnie, zdecydowana większość użytkowników czytała tutoriale. Niestety każdy motor jest inny i u kolegi <b>gienek1</b> może być zupełnie co innego niż dysza czy nieszczelny kranik. Możliwości jest sporo, od dysz - im większa tym więcej pali, poprzez filtr powietrza (gdy zapchany to bardziej muli, nie sądzę aby to wpływało znacznie na spalanie), ważna jest szczelność gaźnika - jeśli nie ma uszczelek na pokrywce komory pływakowej to tamtędy może trochę paliwa uciekać. Ważne jest też połączenie gaźnik-króciec i króciec cylinder. Czasem zdarza się że nieszczelny jest przycisk przelewania gaźnika. Możliwe że mu kranik przecieka, częsta to przypadłość jest.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AmaSoft dnia Czw 21:30, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWa890
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zawiercie

PostWysłany: Pią 12:28, 15 Paź 2010    Temat postu:

byłem wkurzony i tyle. Ale to też jest prawda co napisałeś AmaSoft.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gienek1
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: gdańsk

PostWysłany: Pią 16:41, 15 Paź 2010    Temat postu:

kranik jest szczelny dysza to 68 filter powietrza w sierpniu czyszczony swieca ma kolor brązowy czy opłaca montować sie gażnik od simsona i jaki model najilepiej montować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 16:49, 15 Paź 2010    Temat postu:

Zużyty układ korbowo-tłokowy podnosi spalanie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gienek1
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: gdańsk

PostWysłany: Pią 16:56, 15 Paź 2010    Temat postu:

przecież na wiosne zakladalem nowy wał i cylinder 60

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin