Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 19:21, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
wiem o co chodzi bo moj jest w tej samej sytuacjii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:48, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Dobra dowiedziałem sie co chciałem dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:07, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
nieslyszalem o takim cztms jak sportowy tłok i sportowe pierscienie odrazu zaznaczam ze to nic nie da najlepiej kupic tłok nominał chyba ze byl robiony szlif i kupic czeskie pierscienie jeden po 3zl a nie te polskie swinstwa ktore sie rozleca popropstu tłok nominał 8zł i pierscienie 3*3zl=9+8=17zł proste i logiczne i polerowanie tłoka nic nie da ludzie to sa nieodczuwalne roznice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 17:14, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
sa odczuwalne jezeli zbierze sie wszystkie rzeczy do kupy jak zestaw 60ccm stozek itp. dopiero wtedy mozna COS odczuc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 7:43, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
kojot zestaw po pierwsze 55ccm ktory po jakims czasie moze uszkodziw bebechy w skrzyni korbowej bo jawka mka obliczoną moc na 49ccm a robcie jak chcecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 9:20, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
wiem ze ten zestaw ma 55ccm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:44, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
wiem ze wiesz:D tylko mowie ze po jakim czasie odbije sie to na przekładni i wale
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ODBIEGACIE OD TEMATU!!! yogi_zamosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 22:21, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
eeeeeeeee tam i tak nie zakladam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 6:43, 20 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
sory yogi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pon 17:05, 20 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
kurcze bede docieal silniczek przez 1000km?? troche duzo ale coz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Pon 13:08, 03 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
a u mnie w instrukcji do jaki pisze okres docierania jest do 500km i trzeba jeździć
na 1-od 0-20 km/h
na 2-od 15-30km/h
a na 3-od 30-35km/h
ja narzie mam przejechane na nowych czesciach 50 km a nie mam licznika wiec nie wiem czy trzymam sie tych zasad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pon 14:31, 03 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Witaj w klubie tez mi licznik nie dziala ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 9:39, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Dobra mądrale. Proponuję pozbierać wszystko na temat docierania bo wszyscy tacy mądrzy, ale zastanówmy się co tak naprawdę do dotarcia prawidłowego jest potrzebne. Mam od dziś nowy silnik w jawie więc dotarcie to podstawa
Z instrukcji obsługi:
-mieszanka 1:30
-unikać 1 biegu
-tylko 1 osoba na raz
-przy zatrzymaniu natychmiast wyłączyć bieg (a można inaczej? ;] )
-pod górkę jechać na niższych biegach
-sprawdzamy czasem dokręcenie śrubek
-po 500 km nowy olej w skrzyni biegów (faktycznie potrzebne?)
Piszcie swoje uwagi i sugestie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 10:17, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
a czy w instrukcji nie pisze, ze przy docieraniu ma byc mieszanka 1:20??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 11:00, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
NIE
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|