Długo spada z obrotów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ogryzek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Wto 12:50, 13 Kwi 2010    Temat postu: Długo spada z obrotów

Witam. Mam ogara 200 i mam problem jak się zagrzeje i jadę puszcze gas to dalej ma obroty dopiero po chwili spadają. Czego to może być przyczyna? Może gaźnik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2023
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:32, 13 Kwi 2010    Temat postu:

sciag na poczatek filt powietrza z gaznika , dawaj gazu i poprostu obserwuj przepustnice. nie wydaje mi sie zeby to byl powazny problem:)
ja tez kiedys tak mialem, ale zacielo mi sie tylko raz gdy jechalem. prawdopodobnie linka ci sie w srodku pancerz troche porozwalala,
yy a gdy dajesz gazu to ciezko sie przekreca czy nie???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel2023 dnia Wto 13:36, 13 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogryzek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Wto 16:15, 13 Kwi 2010    Temat postu:

wszystko chodzi lekko te wysokie obroty nie są cały czas tylko chwile i spadają tak 2-3s

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
robaki30
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:28, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Obniż poziom paliwa w komorze pływakowej, podegnij blaszkę do góry. Też tak miałem że długo schodził z obrotów, dostawał po prostu za dużo paliwa, podegnij blaszkę do góry a problem powinien zniknąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogryzek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Wto 16:34, 13 Kwi 2010    Temat postu:

a nie w dół żeby obniżyć??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol22255
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:15, 13 Kwi 2010    Temat postu:

zeby obnizyc podgina sie w dol a zeby podwyzszyc w gore

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogryzek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Wto 17:18, 13 Kwi 2010    Temat postu:

to w górę czy w dół?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol22255
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:21, 13 Kwi 2010    Temat postu:

kurde teraz to ja juz sie sam pogubiłem. Teoretycznie zeby pływak wyzej sie podnosił to trzeba w gore a zeby nizej to w doł, więc teraz mysle ze w dol, ale pewnosci nie mam, moze ktos doswiadczony to wytłumaczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogryzek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Wto 17:23, 13 Kwi 2010    Temat postu:

dodam jeszcze że jak jest zagrzany to ma problem z odpaleniem. Odpala dopiero za 5 kopnięciem i muszę trzymać gaz żeby wkręcił się na obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil12345121
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: kozienice

PostWysłany: Wto 18:16, 13 Kwi 2010    Temat postu:

a by zmniejszyc dawke paliwa to blaszke w duł a by podwyrzyc to gury w twojim przypadku dostaje za mało paliwa i dł schodzi z obrotó powiększ mu dawke i zobacz co bendzie sie działo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 21:45, 13 Kwi 2010    Temat postu:

do jasnej cholery kiedy wreszcie zaczniecie podawać podstawowe dane?! kolor świecy? szarpie? jaką masz świece? jak jest przepustnica ustawiona??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogryzek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Śro 4:44, 14 Kwi 2010    Temat postu:

Kolor świecy jest normalny taki brązowy nalot. Wszystko chodzi płynnie nic nie szarpię. Świece mam iskre f95 próbowałem na innej i tak samo było. Przepustnica opada poprawnie nic jej nie hamuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Śro 6:28, 14 Kwi 2010    Temat postu:

jak mówisz że jest problem gdy jest rozgrzany trudno mu wejść na obroty to ja bym postawił na to że gdzieś lewe powietrze dostaje..... sprawdź szczelność silnika i jego elementów a co do wolnego spadania obrotów wykręć tą śrubkę od obrotów całkiem i wtedy zobacz czy normalnie będzie spadał z obrotów wyczyść gaźnik najlepiej dokonaj oględzin przepustnicy bo mi się zdaje że to coś tam nie gra może gdzieś jest uszczerbiona wyłamana itp.......... Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogryzek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Czw 4:27, 15 Kwi 2010    Temat postu:

Znalazłem przyczynę nie mam uszczelki między silnikiem a cylindrem jak to możliwe że on jeździł

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ogryzek dnia Nie 12:33, 25 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adriuns
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 20:02, 08 Maj 2010    Temat postu:

hehe no tez mam ten problem ale uszczelkę raczej mam:P mam tez gaznik od simka i mam dokladnie to samo.... Jak jest rozgrzany dlugo schodzi z obrotow tak jak u kolegi 2-3s i Czasem mam tak ze odkopie go odpali i zgasnie. potem znowu go odpale i musze trzymac gaz zeby sie wkrecil na obroty (to wyglada tak jakbym go musial przepalic...) To czyli mam zmniejszyc poziom paliwa? Powiem jeszcze ze motor chodzi bez problemu ładnie jezdzi, zastanawiam sie czy oplaca mi sie grzebac....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin