Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Czy silnik zatarty?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aleks172
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:26, 20 Lip 2009    Temat postu: Czy silnik zatarty?

Witam was drodzy .pozdrawiam po dlugiej nieobecności. Mam taki kłopot chcecie posłuchać? Moja historia zaczoła sie tak kupiłem jawe od kumpla-zepsuła mi sie -sąsiad naprawił wymienił magneto ,pierścienie iskrownik itp .potem jeździłem dość długo aż pierścienie wypadajac zablokowały mi cylinder i ja wyrwałem cylinder na tłoku zobaczyłem tylko 1 pierścień były 2 i teraz pytanie
1. Czy mógł wlecieć do wału
2.jeśli tak to co mam zrobić i czy to zaszkodzi mocy .
3 .czemu przed wymiana pierścieni jeździł na 3 po trawie , a po wymianie jak wjechalem w trawe 5 cmtrowa to zgasał? Co mam zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pon 19:47, 20 Lip 2009    Temat postu:

tak, mogły wpaść do komory korbowej, wtedy albo otwierasz silnik i się rozczarowujesz, że nie ma tam nic, albo robisz jakąś płukankę ropą, w sensie, ze wyciagasz silnik, stawiasz go wlewasz ropę a potem jakoś wylewasz umiejętnie, ale nie wiem jak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Pon 21:08, 20 Lip 2009    Temat postu:

A patrzyłes na gładź cylindra czy nie zostało jakiś głębszych rys po pierścieniu
Jeżeli tam dalej tkwią w środku jakieś kawałki pierścienia to długo możesz nie pojeździć, bo ci go albo na nowo zablokuje albo coś uszkodzi.
Mi się coś widzi że będziesz musiał zrobić szlif cylindra Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:23, 21 Lip 2009    Temat postu:

kolego jak mi pękną pierscienie to zawsze lądują w tłumiku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil vel Ogar 200 :P
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 11:51, 21 Lip 2009    Temat postu:

Mi juz ze 3 razy pierscienie pękały (lepsze to niż gumka Razz) ale jedyne czym to sie objawiało to duzym spadkiem mocy. W komorze korbowej raczej ich nie masz, wyleciały z tamtad, silnik je przetrawił i jak pisał przedmówca sa w tłumiku, sprawdz cylinder czy nie porysowany ( jak masz oryginalny czeski to nie powinno byc nawet ryski) u mnie tylko troche przy kanałach dolotowych sie powyszczerbiało :/ a silnika jak ci sie nie chce radze nie rozbierac. Jak chcesz to wykrec go z ramy, odkrec cylinder i potrzasnij silnikiem pionowo jak cos jest to wyleci (mogło ci troche porysowac wnetrze komory korbowej ale mozna z tym spokojnie jedzdic) u mnie po 3 peknietych pierscieniach nie było sladu, zadnej ryski ae mogłes miec mniej szczescia. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin