Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
cylinder i głowica

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1jozin95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamienica Górna

PostWysłany: Czw 8:40, 12 Lut 2009    Temat postu: cylinder i głowica

Chciałbym się dowiedziećjak mam zepsuty gwint w pod cylindrem tam co sie kolanko przykreca to w jednej dziurce jest zepsyty gwint czy można przegwintować ten gwint.A trzymało by sie jakbym poxliną zakleił.Mam jeszcze jedną sprawę jak wyczyścić osad z głowicy tam w środku. Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 8:45, 12 Lut 2009    Temat postu:

Tak, możesz przegwintować na M8, ale było o tym milion tematów

Ad osadu, to najpierw czyscisz jakims drewienkiem, później gruby papier (np 80), następnie 200 i jeśli chcesz mieć na błysk, to cos koło 400-600.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 15:20, 12 Lut 2009    Temat postu:

Tak, jest to zwykly nagar wiec mozna nawet poekspyrementowac z cieplem, tylko uwaga, bo glowica moze sie latwo odksztalcic. Nie powinno tez sie szorowac papierem w jednym miejscu. Chyba najlepszy jest zwykly druciak i lekka polerka. Co do gwintu to naprawde mozesz skozystac z opcji szukaj. Mozesz to chodzby przewiercic pod orginalna srube wsadzic ja i zakleic klejem do gwintow. Cos takiego jest praktycznienie do ruszenia, ale jednorazowe. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Czw 15:21, 12 Lut 2009    Temat postu:

ja głowice czyściłem w bardzo przyjemny sposób, wkręciłem świecę, nalałem ropy, wsadziłem szmatkę i ją podpaliłem, jak się cała ropa wypaliła to głowica była czyściutka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 15:31, 12 Lut 2009    Temat postu:

Co do tego gwintu to przegwintuj na M8, mówię poważnie. Nie wiem czemu wydech oryginalnie jest na m6 Confused M8 o wiele lepiej trzymają wydech, wg. mnie powinny od nowości byc tam zainstalowane. Jeżeli przegwintujesz to musisz też troche rozwiercic otwory w kolanku, bo inaczej śruba ci nie przejdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 8:22, 13 Lut 2009    Temat postu:

[quote="Lopez"]Co do tego gwintu to przegwintuj na M8, mówię poważnie. Nie wiem czemu wydech oryginalnie jest na m6 Confused M8 o wiele lepiej trzymają wydech, wg. mnie powinny od nowości byc tam zainstalowane.

Jak dasz dobrą nakrętkę + podkładka + podkładka sprężynująca i dokręcisz dobrym momentem to będzie pięknie trzymało Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 9:30, 13 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
Nie wiem czemu wydech oryginalnie jest na m6
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Każdy gram stali się wtedy liczył...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1jozin95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamienica Górna

PostWysłany: Nie 10:13, 15 Lut 2009    Temat postu:

dzięki za odpowiedzi Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 11:22, 15 Lut 2009    Temat postu:

To przegwintuj M8 i bedzie wszystko ok:)
Po co powtarzasz po kimś? Nie nabijaj sobie postów w ten sposób...
Lopez
Powrót do góry
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 18:01, 15 Lut 2009    Temat postu:

No temat do zamkniecia. Przynajmniej ja uwazam go juz za wystarczajaco wyczerpany a autor sie chyba zgodzi Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin