Cylinder/Głowica

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 13:32, 28 Mar 2009    Temat postu: Cylinder/Głowica

A więc tak. Mam ogara 200 i z pod świecy olej/paliwo robi czarne bańki.To pierwsza sprawa.Druga to taka jak wyczyścić i czym to i to

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jablko dnia Sob 13:34, 28 Mar 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 14:47, 28 Mar 2009    Temat postu:

Jak ci się bańki robią. Powiec coś więcej. A brudek to papierem toaletowym xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matheus1990
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:49, 28 Mar 2009    Temat postu:

papier scienrny 1000 załatwi sprawę na 2-3 miesiące intensywnej jazdy;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prze_cinek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Sob 17:45, 28 Mar 2009    Temat postu:

a komore spalania wypoleruj na lustro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:23, 28 Mar 2009    Temat postu:

A jak masz słaba kompreche to może przez to że masz wszystko za słabo skręcone a co za tym idzie będą Ci bable szły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 23:00, 28 Mar 2009    Temat postu:

Goger napisał:
A jak masz słaba kompreche to może przez to że masz wszystko za słabo skręcone a co za tym idzie będą Ci bable szły.


Nie wiem o co Ci chodzi z ta kopmresja. To tak, to wszystko czarne to jest nagar. Mozesz wyczyscic to byle czym, szczotka druciana, papierem sciernym lub plynami. Ja polecam plyny, typu goraca ropa, lub zimna albo kret. Nie warto rysowac powierzchni, szczegolnie tloka. Jak bedziesz zakladal wszystko z powrotem to zaloz uszczelke pod glowice! Dodaj tez kapke sytlikonu termoodpornego. Co do tej swiecy jak ma czarny kolor to:
-bierze olej z skrzyni biegow
- za wysoko jest iglica
- za duzy poziom plaiwa w komorze plywakowej
- za duzo lejess oleju do paliwa
- zle doregulowany zaplon
- niewlasciewie dobrana swieca

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 6:39, 29 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Jak bedziesz zakladal wszystko z powrotem to zaloz uszczelke pod glowice


A poco ona jest??

z czego ją zrobić??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jablko dnia Nie 6:43, 29 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Nie 8:40, 29 Mar 2009    Temat postu:

Po to zeby uszczelniała połączenie głowica-cylinder, bo ta powierzchnia po kilku ściągnięciach może się lekko odkształcic, jak masz Polski cylinder to obowiązkowo trzeba ją założyc. Jak masz czeski to zamiast tego możesz pastą do zaworów sobie wygładzic tą powierzchnie.
Możesz ją dorobic z aluminium, ale ja polecam kupno całego kompletu łącznie z tymi pod głowicę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 9:19, 29 Mar 2009    Temat postu:

aha ale u mnie głowica była ściągana 2 razy
1. 10 lat temu
2. wczoraj


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jablko dnia Nie 9:22, 29 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:45, 29 Mar 2009    Temat postu:

Pks chodziło mi o to że jak miał niedociągnietę szpilki to miał szpary przez co mu szły te całe bable ja raz kupiłem moto z czymś podobnym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondansr70
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Nie 13:35, 29 Mar 2009    Temat postu:

Sory za ot zdjełem wczoraj cylinder i zauwarzyłem nanim malutkie ryski?? czy to normalne?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hondansr70 dnia Nie 13:36, 29 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 13:42, 29 Mar 2009    Temat postu:

Nie co ja wiem powinien być gładziutki. Aha a jedną szpilkę mam nie dociągniętą

Dociągnąć ja??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondansr70
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Nie 13:45, 29 Mar 2009    Temat postu:

Wiesz co najlepiej poluzuj pozostałe i dopiero przykręcaj na krzyż bo tak bedziesz maił nierówno dociągnięte a co do cylindra przecierz chodzą ponim pierścinie to i hyba go troszke tam rysują

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 17:11, 29 Mar 2009    Temat postu:

przykręcić przykręciłem na krzyż ale mi chodzi o to czy na nowo nie dokręcić głowicy i zrobić to do porządku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 18:30, 29 Mar 2009    Temat postu:

hondansr70 napisał:
Wiesz co najlepiej poluzuj pozostałe i dopiero przykręcaj na krzyż bo tak bedziesz maił nierówno dociągnięte a co do cylindra przecierz chodzą ponim pierścinie to i hyba go troszke tam rysują


No to chodza, to nieznaczy, ze rysy maja byc. Jezeli rysy sa niewielkie to nie ma jeszcze obaw. Ale przygoruj sie, ze w kazdej chwili bedziesz mial cylinder do szlifu lub kupno nowego. Sruby najlepiej jest przykrecac kluczem dynamomentrycznym. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin