Coś w cylindrze
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 19:04, 13 Lis 2008    Temat postu:

Kolego Damixx, jeśli nie masz rys i progu na cylindrze, to po co szlif?
Cytat:
To mnie zmartwilo. O co chodzi z ta szparka?
Sądzę, że luz na zamku. 1mm to masakra, jak się mogły tak szybko wytrzeć? Nie wiem. Może pomyliłeś selekcje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damixx1992
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:36, 13 Lis 2008    Temat postu:

progu na cylindrze?? ogłupialem xD to znaczy czego ?? a rys to nie wiem czym mam ale zauwazylem nna samej gorze cylka tak jakby odbicie czegos rys nie widzialem nie wiem jak to opisac to raz ale cyka motor narazie dobrze i zauwazlem mala szparke miedzy glowica a cylindrem probowalem cos z tym zrobic ale nie udalo mi sie dokrecalem glowice i nadal hu** ... ale jest taka minimalna aha i jak bede robil szlif a stary tlok bedzie wporzadku to musze zmieniac tloka na nowy ?? Question Blue_Light_Colorz_PDT_27

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:51, 13 Lis 2008    Temat postu:

ej DAMIXX weźnie wcinaj mi sie w mojego posta masz problem to nie tutaj ;]

A jesli chodzi ta szparke co mówilem to pierscienie sa tak wytarte cały 1 mm mnie tez ta masakryczna szparka ździwila ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tadek333 dnia Czw 19:54, 13 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 15:29, 14 Lis 2008    Temat postu:

Z tego co pamietam szpara 1mm miedzy zamkiem byla jeszcze dopuszczalna do jazdy, ale jako maksymalna granica starcia. A czy masz dobrze dobrany tlok do cylindra? I pierscienie przy okazji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:48, 15 Lis 2008    Temat postu:

Tak wszystko jest dotarte i dopasowane tylko ze jak ja kupilem ten tlok i cylek to to wszystko bylo w komplecie niekupowalem osobno wszystkiego i to wszystko bylo tak strasznie ciasne ze szok po zalozeniu cylindra niedalo sie kopnac w kopke ani zaplonu ustawic. wie zaplon na oko ;]
aleto moje oko sprawilo ze motor na kopa palil potem wiec pierwsz y raz to na pych rozruszalo sie to wszystko i sie niedziwie ze sie tak szybko wytarlo;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 18:42, 15 Lis 2008    Temat postu:

To znaczy, ze czesci jednak byly zle dobrane... Zostaw tlok, kup do niego pierscienie a cylinder do minimalnego szlifu pod tlok, takie jakby dopasowanie i bedzie ok. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:20, 15 Lis 2008    Temat postu:

mam 2 cylindry 1 nominal 1 po 1 szlifie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 9:39, 16 Lis 2008    Temat postu:

To mozesz zalozyc ten na szlifa po wczesniejszym kupieniu do niego kpl. tloka. Radze dokladnie zmierzyc wymiary aby nie bylo rzadnego ale... Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:25, 16 Lis 2008    Temat postu:

pks100 napisał:
To znaczy, ze czesci jednak byly zle dobrane... Zostaw tlok, kup do niego pierscienie a cylinder do minimalnego szlifu pod tlok, takie jakby dopasowanie i bedzie ok. Pozdrawiam



Czemu tak uwazasz ze czesci sa zle ???? to ze wszystko lezalo jak ulał to chyba dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 21:13, 16 Lis 2008    Temat postu:

Bo sam powiedziales, ze po zlozeniu calosci nie dalo sie w kopke kopnac! Nie dziwie sie wiec, ze pierscienie sie starly jak miales za duzy tlok! Nie dos to przy dotarciu strasznie puchnie wiec pierscienie poszly szybko. Osoba ktora wyrabiala cylinder odwalila straszna fuche... Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 6:09, 17 Lis 2008    Temat postu:

aha xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin