Co to może być?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 15:46, 19 Lip 2010    Temat postu: Co to może być?

Siema
A więc tak gdy jawka jest na luzie to trzyma wolne obroty i też fajnie się wkręca na wyższe ale gdy ruszyłem to ją troche zamuliło i potem przy każdej redukcji jest chwilowe zamulenie a puźniej idzie jak burza raz zredukowałem na 1 i już nie szło jej wkręcić na obroty żeby nie zgasła musiałem ja pchać CZego to może być wina gaźnik jest czysty jak łza dzysze czyściutkie wyczyściłem cały gaźnik i po czyszczeniu zaczęło się to robic takie zamulanie a przed czyszczeniem tego nie było.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 16:06, 19 Lip 2010    Temat postu:

Dostaje za mało paliwa. Który rowek na iglicy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MagnuuM
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 16:08, 19 Lip 2010    Temat postu:

Środkowy ale to trochę dziwne bo przed czyszczeniem było wszystko ok a teraz są hocki klocki z tym i wszystko jest poskladane tak jak było iglicy z przepustnicą nawet nie ruszałem i jak odkręce kranik i jadę to paliwo kapie z gaźnika i to nie jest takie kap...............kap tylko non stop kap..kap...kap

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MagnuuM dnia Pon 16:09, 19 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 16:14, 19 Lip 2010    Temat postu:

Objaw dobrego wkręcania się na obroty bez obciążenia i dość słaby silnik pod obciążeniem wskazuje na za małą dawkę paliwa w stosunku do powietrza.. Dziwne.. No ale jeśli mówisz, ze aż tak cieknie, to może źle złożyłeś zaworek, albo pływak się Tobie zablokował, musisz oblookać to i zobaczyć czy iglica przypadkiem nie spadła. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MagnuuM
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 16:20, 19 Lip 2010    Temat postu:

To chyba ta iglica spadła bo pływak nie jest zablokowany bo go odblokowałem bo się zacią i paliwo cały czas leciało z pod pompki. ok dzięki za radę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 16:46, 19 Lip 2010    Temat postu:

Jeszcze możesz jadąc zakręcić kranik i sprawdzić reakcję. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin