Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
malec
Nowy
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nie wiem
|
Wysłany: Śro 10:33, 07 Lip 2010 Temat postu: Ciężko odpala |
|
|
Witam.
Jestem kompletnym laikiem więc proszę o wyrozumiałość
Kupiłem jawke 50 w poniedziałek. Nalałem paliwka 1:30 (olej mixol bo tak było w książce i pare osób polecało) i zacząłem kopać... (oczywiście ustawiony kranik, gaźnik ponaciskałem itp.)
było wrażenie jakby to kopanie mało mocy dawało. światła się słabo świeciły. W końcu pomógł mi starszy ^^ po 2min kopania odpalił. Troszeczke dla mnie to uciążliwe bo trzeba zrobić jej przegląd ;/
Od razu mówię że jest kranik do wymiany i do regulacji zapłon (boje sie tego) także zauważyłem jedną rzecz... kable są nie zlutowane a poskręcane i sklejone O.o (dzisiaj to zrobię) co może być tego przyczyną? (strasznie trudny zapłon)
PS: świeca nie jest zalana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kudec4
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Śro 10:47, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Możliwe że nie dochodzi paliwo, przeczyść gaźnik(na forum powinien być tutorial) i daj znać czy pomogło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malec
Nowy
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nie wiem
|
Wysłany: Śro 11:36, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jak tylko się dobiorę do jawki to to zrobię (czyli dziś)
tak przy okazji: jakie jest prawdopodobieństwo że spierdyle regulacje zapłonu postępując wg. tuta?
bo mam 2 możliwości:
-oddać mechanikowi i mieć na 100% sprawną
- samemu i mieć 100% satysfakcji i $ w kieszeni ;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez malec dnia Śro 11:40, 07 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kudec4
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Śro 12:14, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jak pierwszy raz ustawiałem zapłon to nie wiedziałem nawet co to jest tutorial ;]
Nie pękaj tylko bierz się za to, Choćby ci to zajeło cały dzień to satysfakcja będzie bezcenna no i doświadczenie większe ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Śro 14:29, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jak już źle pali to bardziej nie zepsujesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malec
Nowy
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nie wiem
|
Wysłany: Śro 16:17, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź
Niestety gaźnika nie przeczyściłem i mam ograniczone spotkania z jawką przez szwy na wew. stronie uda
Wymieniłem za to przewód paliwowy kranik-gaźnik, przeczyściłem świece i pooglądałem kranik(fatalny stan... cały popękany) spuściłem zeszłoroczną benzynę z baku(zawierała troszeczkę rdzy) i odpaliła z 1 kopa
ze zdziwienia i przestraszenia wyłączyłem jawe nie odpaliła ponownie tak ładnie
w sobotę będę miał full swobodę ruchu więc przeczyszcze gaźnik itp.
------------------------------------------------------------------------------------
Zmieniam tego posta gdyż zauważyłem bardzo nie ładną rzecz rama tego motóru była klejona ?? jest jakby zaszpachlowana ;/ i bak się rusza do góry - trzyma się na śrubie przy kierownicy normalne?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez malec dnia Śro 18:38, 07 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|