Ciągły kłopot z gaźnikiem oraz filtrem powietrza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Pią 15:53, 23 Lis 2012    Temat postu: Ciągły kłopot z gaźnikiem oraz filtrem powietrza

Witam, Wiem że ostatnio piszę o tym problemie dużo tematów ale ciągle nie moge sobie z tym poradzić nie wiem czego to jest dokładnie wina ale sprawa wygląda tak jek zawsze czyli; DOSTAJE ZA DUŻO POWIETRZA w tej chwili jest wszystko już ustawione na pewno nie ma ani jednej nieszczelnościi zapłon jest już dobrze wyregulowany tylko ten gaźnik, musi być zaklejone 80% rurki aby chodziła w miare dobrze ale dość ciężko się wkręca a gdy jade i dodam gazu do końca to przejade z 10 sekund i jawka zaczyna gasnąć a gdy sfolguje do 30km/h znowu przyśpiesza i gaśnie (na dodatek przy prędkości max przerywa i to mocno) sprawa wygląda inaczej gdy rurka nie jest niczym zaklejona odrazu po odpaleniu wyręca się jak dzika ale po chwili dostaje za dużo powietrza i gdy dodam gazu to gaśnie ale nie wiem dlaczego że gdy nawet odpalam ją z biegu to wogule nie ma siły a gdy tylko nacisnę sprzęgło to odrazu mam pełne obroty. Próbowałem już wiele razy regulować ten gaźnik bezskutecznie niestety ciągle to samo w trasie gdy jade wolno to spala bardzo mało świeca brązowa a jednak coś nie jest w porządku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 1:21, 24 Lis 2012    Temat postu:

gaźnik sprawdza sie i reguluje raz, w jeden właściwy sposób a Ty najpewniej masz uwalony uszczelniacz na wale lub po chamsku łapie lewe, dodajmy do tego uwalony zaworek nad pływakiem i mamy wariujący komplet

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Sob 14:30, 24 Lis 2012    Temat postu:

Uszczelniacz na pewno dobry bo patrzyłem a zresztą gdyby był zły to by tak dobrze nie szła zaworek git bo sprawdzałem i dużo nie pali świeca jak wyżej napisałem brązowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Sob 14:54, 24 Lis 2012    Temat postu:

asd123 napisał:
Uszczelniacz na pewno dobry bo patrzyłem [..]
jak patrzyłeś? wyciągnąłeś i patrzyłeś? u mnie w wsce od strony zapłonu pękła ta sprężynka w simmeringu i ciągło lewe a wydawało się że jest w stanie idealnym..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Sob 19:09, 24 Lis 2012    Temat postu:

naciskałem na kopniak a obok simmeringu była zapalona zapałka Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 23:09, 24 Lis 2012    Temat postu:

asd123 napisał:
naciskałem na kopniak a obok simmeringu była zapalona zapałka Smile


rozumiem że zapałka była na statywie i próby przeprowadzałeś w szczelnym pomieszczeniu bez zawirowań powietrza...
a zaworek nad pływakiem jak sprawdzałeś? ustami? bo to taka sama skuteczność jak trzymanie zapałki w ręce jednocześnie naciskając starter...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
haker165
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Braszowice

PostWysłany: Nie 11:53, 25 Lis 2012    Temat postu:

Ściągnij tą gume od gaźnika co idzie to filtra powietrza i się przejedź

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 20:07, 25 Lis 2012    Temat postu:

haker165 bardzo kurka inteligentne rady dajesz. niema co.
przejechać się bez filtra powietrza łapiąc cały syf.


wystarczy mały kamyszek z drogi i masz po cylindrze ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
haker165
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Braszowice

PostWysłany: Pon 17:36, 26 Lis 2012    Temat postu:

nie karze Ci jeździć cały czas tak;) po prostu przejedź się po podwórku czy coś i zobacz jak będzie chodził. Ja tak jeździłem w zimie jak mi się cylek kończył bo mi zamulał i leciało tam dosyć sporo syfu i nic się nie działo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 20:55, 26 Lis 2012    Temat postu:

ale czemu to miało by niby służyć? to jedynie dowodzi że gaźnik jest źle wyregulowany a przy okazji tylko stwarza niebezpieczeństwo uszkodzenia silnika a przynajmniej szybszego zużycia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin