Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Brak niskich obrotów
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 11:19, 14 Maj 2009    Temat postu: Brak niskich obrotów

Witam

Mam następujący problem z Jawą 50:
Gdy odpali, to ładnie trzyma na wyższych obrotach, ma moc, da się jeździć. Jednak gdy nie dodaje gazu to zaraz gaśnie. Gdy już zgaśnie jest problem z odpaleniem, dopiero na któregoś kopa z kolei łapie. Regulacja obrotów nic nie daje. Dysza od obrotów jałowych przedmuchana, iglica na ostatnim rowku.

Gdy zgaśnie, świeca jest ciemna (nie całkowicie czarna).
Wydaje mi się że dymi mi na biało, ale bardzo możliwe że to mój schiz Wink

W czym może być problem?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:39, 14 Maj 2009    Temat postu:

Zbyt duzy poziom paliwa w komorze plywakowej Smile Odegnij ta blaszke w dol(?)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 11:53, 14 Maj 2009    Temat postu:

Dodam że do awaria zrobiła się praktycznie sama z siebie. Wieczorem wróciłem do domu, a rano gdy chciałem jechać to już był ten problem.

Odginałem blaszkę w dół i to nic nie dało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bobinczi
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Osiny( Lubelskie )

PostWysłany: Czw 12:59, 14 Maj 2009    Temat postu:

mam ten sam problem ale diś poszperam i spróbuje to naprawić jak by co to napiszę co i jak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 13:21, 14 Maj 2009    Temat postu:

Zdaje mi sie ze wyrobiła sie wam przepustnica i jest cały czas zamknieta.Oblukajcie stan przepustnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 14:33, 14 Maj 2009    Temat postu:

A czy gdyby się tak działo to czy przypadkiem świeca nie byłaby czysta jak łza?

Czy to co opisałem w pierwszym poście, może byś spowodowane przedostawaniem się oleju przez zniszczony simmering na wale? Ile powinno być w ogóle oleju? Tyle że jak odkręcę ten korek u góry to powinienem widzieć jego poziom?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 14:35, 14 Maj 2009    Temat postu:

z strony sprzęgła jest taka śrubka mniej więcej na środku i obok niej pisze olej odkręć ją i sprawdz czy olej leci jeśli tak to znaczy że olej masz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bobinczi
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Osiny( Lubelskie )

PostWysłany: Czw 14:55, 14 Maj 2009    Temat postu:

Powróciłem z garażu ale nic nie zdziałałem lecz podjąłem następujące czynności wyczyściłem gaźnik sprawdziłem czy paliwo dochodzi, wymieniłem świecę ,wyregulowałem gaźnik ale nic to nie dało jadę na 1 i jest spoko a aby wrzucam na 2 to sie dławi no i co to z tym zrobić a na dodatek niesprawny klakson żaczy na pikać w czasie przejażdżki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 16:08, 14 Maj 2009    Temat postu:

A sprawdzałes stan przepustnicy??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bobinczi
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Osiny( Lubelskie )

PostWysłany: Czw 16:44, 14 Maj 2009    Temat postu:

chyba wygląda jak powina a na co ma dokładnie zwrócić uwagę ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 18:52, 14 Maj 2009    Temat postu:

Ja bym przelecial uklad zasilania silnika. Tam pewnie jest przyczyna. Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 18:58, 14 Maj 2009    Temat postu:

A na co dokładnie stawiasz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 13:41, 19 Maj 2009    Temat postu:

Tego dokladnie nie moge powiedziec, albo nie jestem za bardzo w stanie, poszukaj Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtek983265
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 18:58, 19 Maj 2009    Temat postu:

Może też masz za duzo paliwa w komorze i ci zalewa świeca i dlatego traci moc, iglica powinna byc na 1 od góry rowku Smile Szukajcie a znajdziecie. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:08, 20 Maj 2009    Temat postu:

wojtek983265 napisał:
Może też masz za duzo paliwa w komorze i ci zalewa świeca i dlatego traci moc, iglica powinna byc na 1 od góry rowku Smile Szukajcie a znajdziecie. Pozdrawiam.


Nigdy nie mozesz tak mowic, na ktorym powinna byc. Jawka to motor 20 letni, a nie taki, ktory wyjechal dopiero z fabryki, dlatego kazdy silnik ustawia sie inaczej. Pozatym sa iglice na 4 rowki i 3 i co ty na to? Ilgice ustwaia sie pod swiece. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin