Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Brak iskry i biegów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 16:20, 16 Sie 2010    Temat postu: Brak iskry i biegów

Witam Szanowne Grono forumowiczów Very Happy Mam taki problem. Montaż mojej maszyny dobiega końca. Wszystko jest już na swoim miejscu,kable podłączone a tu suprise..... nie ma iskry. Na 99% to wina nieustawionego zapłonu,którego na dobre jeszcze nie ruszałem. Najgorsze jest jednak to,że gdzieś mi biegi poginęły ! Podczas rozbierania silnika nie dotykałem się skrzyni,nawet jej nie rozkładałem. Jedyne zabiego w silniku to: nowa zębatka zdawcza i nowe tarcze sprzęgłowe. Przed rozbiórką miałem wszystkie biegi. A teraz mam jedynkę do góry i na tym się kończy,a na dodatek nawet ta jedynka zeskakuje ;/ Wymieniłem też wajchę zmiany biegów. Jaka jest przyczyna takiej usterki ? Proszę o pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Pon 16:40, 16 Sie 2010    Temat postu:

Na sucho ciężko będą biegi wchodzić, nawet wcale mogą nie wchodzić.
Kręć wałkiem od napędu i wtedy sprawdź czy są biegi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 18:21, 16 Sie 2010    Temat postu:

Wcześniej jakoś mi wskakiwały nawet na sucho (przy wciśniętym sprzęgle) ;/

//Edit: Odkryłem,że mam iskrownik 30W, chociaż na stojanie jest napisane 20W. Cała elektryka do przeróbki ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ziomal199412 dnia Pon 19:26, 16 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 20:00, 16 Sie 2010    Temat postu:

Co do biegów.
Skoro wymieniłeś wałek zdawczy, to rozpoławiałeś silnik? (pytanie retoryczne Razz)
Więc ja obstawiam, że blaszka chodząca po wodziku zmiany biegów, spadła z dziury w zmieniaczu biegów. I w efekcie masz tylko 1 bieg.

A fakt faktem, zależy jak Ci się ustawi. Konstrukcja skrzyni jest taka, że biegi wskakują tylko gdy cały układ kręci się zgodnie z kierunkiem jazdy. Jeżeli wskakują biegi jak kręcisz wałkiem zdawczym, to jest oka.


A tam cała elektryka do przeróbki od razu... panikujesz... daj mocniejsze żarówki i spokój. A cewka butelkowa i świeca zniesie kilka W więcej.
Pozdrawiam,
Mac


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Pon 20:01, 16 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Wto 16:03, 17 Sie 2010    Temat postu:

co do biegów najlepiej przyłap silnik do ramy załóż łańcuch i popchaj go na tym biegu może się biegi znajdą....... mogło być tak że co w automacie są te ząbki to ten ząbek co jest odpowiedzialny za zmianę biegów mógł się zesunąć z tamtych ząbków........ lub po prostu automat się zaciął najlepiej jak mówię przyłap silnik zalej olejem i próbuj bo nie warto rozbierać silnika potem na darmo Wink Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 21:47, 17 Sie 2010    Temat postu:

A silnik masz wyjęty?U mnie było identyk a dopiero jak odpaliłem biegi zaczęły wskakiwać.Na sucho tylko jedynka była i ona niby wskoczyła a za chwilę cyk i wyskoczyła.

A z tym magnetem to nie problem.Ja przekładałem silnik do ogara od jawki i ogar miał 20W a jawka 30W i wszystko chodzi cacy.Musisz tylko uważać bo lubi spalić żarówkę na tyle,ale jak dasz do przodu żarówkę od STOP'u (z samochodu 12V z dwoma włóknami) i na tył rurkową 12V to nic się nie będzie palić.Ja tak teraz jeżdżę i światła nawet mocniejsze są Wink
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin