bardzo krótka jedynka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oscillococcinnum
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnik

PostWysłany: Czw 1:05, 02 Cze 2011    Temat postu: bardzo krótka jedynka

mam bardzo krótką jednyke, ledwo wrzuce , rusze zaraz musze zmieniać na 2, czy to normalne czy coś mi poszło ? u kumpla w ogarze jest dłuższa jedynka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Czw 4:54, 02 Cze 2011    Temat postu:

Wynika to z małej ilości obrotów na tym biegu czy tak jakbyś miał mniej zębów na jednym z trybów? Może wyłamał się któryś lub więcej. Nie wiem jakie dokładnie są objawy ale sądzę, że z przerwami w uzębieniu byłoby to szarpanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oscillococcinnum
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnik

PostWysłany: Czw 4:55, 02 Cze 2011    Temat postu:

Nie szarpie, nie ciągnie, poprostu błyskawicznie wchodzi na obroty, prędkość nie spadła ale mnie dziwi że tak szybko wskakuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Czw 6:29, 02 Cze 2011    Temat postu:

Skoro nie ma uszczerbku na prędkości względem pierwotnego stanu to niczym bym się nie martwił. Przynajmniej elegancko odstawisz większość na starcie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 11:16, 02 Cze 2011    Temat postu:

kolega ma widocznie większa zębatkę zdawczą, silniki maja troszkę inną charakterystykę i vmax osiągają przy różnych obrotach, tryby w skrzyni powinniście mieć takie same.
Jeśli był by ułamany ząbek to było by słychać pukanie ze skrzyni (lekkie tykanie) no i w oleju mógł by się ząbek pojawić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Czw 19:30, 02 Cze 2011    Temat postu:

a może przyczyna nie leży w skrzyni tylko w sprzęgle? może tarcze nie ściskają się wystarczająco mocno i się ślizgają, toby mogło skutkować szybkim wchodzeniem na wysokie obroty, ale podejrzewam, że problem by był na każdym biegu, chociaż kto wie:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oscillococcinnum
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnik

PostWysłany: Pią 21:40, 03 Cze 2011    Temat postu:

tylko jedynke mam taką mocną, 2 i 3 chodzą elegancko, co prawda remoncik by sie przydał, bo troche mało jedzie (50-55 max).Musze sprzedać gitarke to ją dopicuje, narazie tylko drobne przejażdżki robie to mi wystarcza po mieście 30-40 max chociaż więcej ciągnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 15:18, 04 Cze 2011    Temat postu:

siersiń napisał:
a może przyczyna nie leży w skrzyni tylko w sprzęgle? może tarcze nie ściskają się wystarczająco mocno i się ślizgają, toby mogło skutkować szybkim wchodzeniem na wysokie obroty, ale podejrzewam, że problem by był na każdym biegu, chociaż kto wie:P


silnik ma taką samą moc przy odpowiednich obrotach na każdym biegu, wniosek jest taki ze sprzęgło ślizgało by się na każdym biegu.
Poza tym teoretycznie jedynka służy głównie do ruszania i musi być odpowiednie krótka i wydawać się za krótka w odniesieniu do innych biegów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Sob 20:58, 04 Cze 2011    Temat postu:

moskit122 napisał:

silnik ma taką samą moc przy odpowiednich obrotach na każdym biegu, wniosek jest taki ze sprzęgło ślizgało by się na każdym biegu.
Poza tym teoretycznie jedynka służy głównie do ruszania i musi być odpowiednie krótka i wydawać się za krótka w odniesieniu do innych biegów.


Właściwie to masz racje, może problem krótkiej jedynki to tylko subiektywne odczucie, jakby nie patrzeć to zawsze jedynka jest krótka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin