Bak

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zohan
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 8:54, 08 Lip 2009    Temat postu: Bak

pomocy.cze mam takie pytani.Bo zawsze w baku zostaje mi troche paliwa tak 1l i niechce juz przez karani leciec .A ja chciałbym do pustego baku jezdzic.Co jest . Czy wam tak samo zostaje > mam jawke 50 mustang>sory za błendy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:22, 08 Lip 2009    Temat postu:

Wykręć kranik i utnij te rurki, wtedy będzie ściągał do końca ale będziesz musiał się liczyć z tym że będzie ci się kranik zapychał i będzie lecieć pełno syfu do gaźnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aleks172
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:27, 08 Lip 2009    Temat postu:

Kranik przeczyść niesuchaj kolegi wyżej ba ci sie motor zjeb... Kranik po to ma flirt zeby syf nieleciał i wcale nie od tego zależy! Przeczyść go pozdr .i bak tak samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:36, 08 Lip 2009    Temat postu:

gadanie... utnij te rurki i daj filtr paliwa i będzie po kłopocie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Śro 11:39, 08 Lip 2009    Temat postu:

HAHAHA jak ma się motor zepsuć od ucięcia rurki.


W kraniku masz 2 rurki jedna od rezerwy (krótsza) a druga od otwartego (dluższa).
Jeżeli na otwartym wyjedziesz wszystko, to w baku zostanie ci 0.7l - 1l. Potem musisz przełączyć na rezerwe (benzyna wtedy leci przez krótszą rurkę). Jeżeli na rezerwie Ci benzyna nie leci to już wsyzstko wiadomo.

Wg mnie temat do kosza, bo o takie rzecz proste się pytać to może chu* strzelić -.-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 12:33, 08 Lip 2009    Temat postu:

Zgadza się, a jeżeli problem to zetnij krótszą rurkę, zamykam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin