Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
8) Gdzie znajduje sie kosz sprzęgła ;] ??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hawk
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:24, 23 Gru 2007    Temat postu: 8) Gdzie znajduje sie kosz sprzęgła ;] ??

Jak przykręcić kosz sprzęgła? czy jakoś tak bo Czytałem na tamtym Poście chciałem dopisać ale na 2 stronie pisało ze Temat Zamknięty wiec pisze znów tu.
często jak stałem na skrzyżowaniu to mi Ciągnął na sprzęgle gdzie znajduje sie ten kosz sprzęgła możliwe ze i u mnie jest poluzowany z góry dzieki:) Cool Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:09, 23 Gru 2007    Temat postu:

Pewnie luzuje Ci się śrubka w prawej kapie patrząc od tyłu Wink.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 17:19, 23 Gru 2007    Temat postu:

koszyk sprzęgłowy znajduje się pod lewym deklem ale myślę że u Ciebie to tylko kwestia wyregulowania śrubką która znajduje się w prawym deklu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hawk
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:45, 24 Gru 2007    Temat postu:

Powiem Wam ze ja tą śrubka kręciłem nie raz i jak wykręciłem i w kreiłem biegi były nie wiem co się dzieje ale również wymieniłem popychacz sprzęgła i się on rozbija na końcach tego pręta i może to jest tego przyczyną. jak sie rozbijał to ja go pilnikiem wyrównałem i z jakieś parę h było ok jak jeździłem ale już mam dosyćSad żeby co jakiś czas bawić sie z tym ! Crying or Very sad Laughing Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pon 0:34, 07 Sty 2008    Temat postu:

heh kupiles pewnie popychacz z rzemiosla.. proponuje wykonac samemu takowy popychacz z jakiejs twardszej stali tylko dlugosc i grubosc musi byc ta sama no i oczywiscie miedzy dwoma popychaczami ma byc kuleczka lub taka mala barylka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 8:08, 07 Sty 2008    Temat postu:

Ja popychacz zrobiłem z starego ułamanego śrubokręta Wink
A u kumpla widzialem ze ma z pilnika Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek-jawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 13:31, 07 Sty 2008    Temat postu:

Albo masz tarcze już do wymiany??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 13:45, 07 Sty 2008    Temat postu:

Siemka, ja mialem ten sam problem-odkrec lewa kape (jajowata) i tam bdziesz mial:
ZEBATKA----------------lancuch-------------------kosz sprzeglowy z tarczami-- -|
----------------------lancuch-----------------------------------------------------|
Bierzesz ojca do pomocy i srubokretem po kolei naciskasz podkladki i wyjmujesz segery tj. takie polkoliste zabezpieczenia ktore sa na samej gorze. uwazaj zeby ci nie wysztrzelilo to w twarz, bo tam b. mocna sprezyna pod tym Exclamation Robisz to z wszystkimi 5cioma i zdejmujesz 2 tarzcze sprzeglowe i przekladke. Pod nimi jest wlasnie kosz, w srodku ma taka nakretke, bierzesz klucz rurkowy 13 bodajze i z calej pary dokrecasz. Kosz bdzie sie krecil, wiec wrzuc 3 bieg i niech ktos trzyma kolo to wtedy dokrecisz jak trzeba. Jesli tarcze sa wyjechane tj.nie ma korka wymieniasz je. Tera ojciec sie najbardziej przyda tj. dajesz miseczke, na nia sprezyne , podkladke, ojciec dociska i wkladasz zabezpieczenie. Wink Aha kape skladasz na silikonie motoryzacyjnym (czerwonym). Szczegolowe FAQ na gg (prawie zawsze niewidoczny wiec pisz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BLASTER
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski

PostWysłany: Pon 18:54, 07 Sty 2008    Temat postu:

A i co chyba w tym jescze jest ważne to zabezpieczenie 14 mm nakrętki kosza sprzęgłowego,taka blaszka też w kształcie jajka z jedym otworem na jedną ze szpilek (na którą przychodzi spręźynka) i drugim na gwint nakrętki kosza sprzęgłowego Cool
Zabezpieczenie jest ważne,gdyż w czasie obrotów nakrętka zamoczynnie się odkręca więc jeżeli ta jajowata blacha jest w nieciekawym stanie zalecam zrobienie nowej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin