Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Pomoc gdy brakuje regulacji aby podciagnac sprzęgło

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tutoriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:10, 05 Lis 2008    Temat postu: Pomoc gdy brakuje regulacji aby podciagnac sprzęgło

Witam jestem początkujący ci którzy sa juz tu dłużej napewno o tym wiedzą ale dla nowych i początkujacych napewno sie to przyda
a wiec jesli brakuje komuś regulacji aby podciągnac sprzęgło to zanim zdecyduje się na wymiane tarzczy sprzęgłowych niech sprawdzi czy ma taką kulkę za popychaczem a żeby to zrobic nalerzy odkrecic dekiel od sprzegla a jest koło startera poczym wyciagnać popychacz i przechylic motor w lewa strone powinna wypaśc take kuleczke jeśli jej tam nie ma to najlepiej włorzyc tak kulke z koronki od rowera tylko dopasować aby swobodnie weszła gdy wlorzymy kulke nalerzy poskładać i wyregulować a regulacje koledzy juz dawno opisali


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajtekq
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC

PostWysłany: Śro 20:40, 05 Lis 2008    Temat postu:

ja niemam takiej kulki i chodzi ogarek ale napewno sie komus przyda mogl bys zapodac fotki to by było git

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pasiek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Woj. Opolskie

PostWysłany: Czw 5:15, 06 Lis 2008    Temat postu:

Kulka musi być, inaczej popychacze [w środku są dwa, krótszy i dłuższy] będą się ścierać wzajemnie, trzeba będzie ciągle sprzęgło dokręcać. W pewnym momencie nie będzie już można nic dokręcić, tylko trzeba będzie wymienić popychacz[e]..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 16:38, 07 Lis 2008    Temat postu: Re: Pomoc gdy brakuje regulacji aby podciagnac sprzęgło

Goger napisał:
przechylic motor w lewa strone


Zależy jak kto stoi .. wydaje mi się że w prawo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:46, 07 Lis 2008    Temat postu:

no w prawo po........ mi sie
dzięki że zauwarzyłes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniek2000
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Wto 21:54, 20 Sty 2009    Temat postu:

trzeba odkręcić dekiel od strony iskrownika a nie sprzęgła , a motor przechulić w stronę kopki i dzwigni hamulca tylnego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trejki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Śro 19:07, 04 Mar 2009    Temat postu:

popychacze gdy są zachartowane to nie mają prawa się ścierać.
najlepiej w popychaczach chartować same końcówki, bo jak sie cały drut zachartuje to może pęknąć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 20:29, 04 Mar 2009    Temat postu:

Zdziwiłbyś się. Jak nie dasz kulki i będzie na sucho chodziło, to i tak się zetrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwesterek777
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:13, 06 Maj 2009    Temat postu:

A gdzie powinna się znajować ta kulka, pomiędzy tymi popychaczami?Przed pierwszym od sprzęgła?Po tym drugim w deklu? Bo ja już niemam od kiedy pamiętam tej kulki :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 17:18, 06 Maj 2009    Temat postu:

Patrząc w przekroju na górę silnika , masz kosz sprzęgłowy , krótki popychacz , kulkę , długi popychacz .

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Śro 19:07, 06 Maj 2009    Temat postu:

I możesz także włożyc między długi popychacz a prawy dekiel, aby ci się np. śrubka regulacyjna nie wycierała (tak jak u mnie).

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 12:48, 07 Maj 2009    Temat postu:

trejki napisał:
popychacze gdy są zachartowane to nie mają prawa się ścierać.
najlepiej w popychaczach chartować same końcówki, bo jak sie cały drut zachartuje to może pęknąć

no to jak zachartować końcówki??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 13:59, 07 Maj 2009    Temat postu:

Podgrzewasz do temperatury powyżej przemiany austenitycznej na wykresie żelazo węgiel to dla stali 727 , 723 stopnie , różnie podają i chłodzisz z prędkością krytyczną - po prostu wkładając w wodę lub olej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwesterek777
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:12, 07 Maj 2009    Temat postu:

DZIEQ Smile

Pochwałę można wyrazić w inny sposób , napewno nie nabijając sobie posty ..
Motórzysta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 18:41, 07 Maj 2009    Temat postu:

macq napisał:
Zdziwiłbyś się. Jak nie dasz kulki i będzie na sucho chodziło, to i tak się zetrze.


Racja, wracajac do tematu lepiej zachartowac kulke niz orginalny popychacz, ktory pracuje 20 000km, to po pierwsze. Po drugie jak barkuje regulacji to wsadza sie jeszcze jedna kulke w dekiel. Po trzecie sprzeglo(tarcze) sie regeneruje uzywajac odpowiedniej mieszanki olejow w skrzyni biegow z dodatkami syntetycznymi, niestety simmeringi sie moga wtedy rozkleic, a wczesniej silnik nalezy przeplukac. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tutoriale Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin