Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toomek_ogar200
Nowy

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Czw 19:06, 16 Kwi 2009 Temat postu: Stożek Ogar 200 |
|
|
Mam nietypowe pytaanie :
Jak założę Stożkowy Filtr Powietrza czy nie bede musiał regulować Gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
przemo
Wymiatacz

Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 5:13, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lucas
Wymiatacz

Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pią 5:22, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Może w silniku 223 nie będzie to konieczne, ale zwykle po założeniu markowego stożka w większym silniku ustawia się gaźnik[i]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snikers1991
Wymiatacz

Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Pią 8:44, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a czemu trzeba regulowac ? nie rozumiem tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 11:17, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Trzeba regulowac, bo stożek markowy ma większy przepływ i silnikowi się zrobi ubogo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wojtek0015
Początkujący

Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pią 13:29, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
wieksza dawke paliwa trzeba ustawic bo powietrza bierze wiecej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
łosiu50
Początkujący

Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:14, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No racja..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez łosiu50 dnia Śro 15:24, 10 Cze 2009, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
LoKo994
Wymiatacz

Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Śro 18:56, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie Sam mam stożkowy filtr w Jawce i niekiedy mam problem z odpaleniem przez to, że bierze tyle powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lehu94
Początkujący

Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pon 15:04, 24 Sie 2009 Temat postu: problem z fliltrem stożkowym |
|
|
otóż mam problem gdy wcisne na maxa gaz to jawka się dusi gdzie musze ustawic wiekszy poziom paliwa na iglicy (mam teraz 3 rowek i chodzi fajnie) czy w komorze plywakowej ta blaszke proszę o pomoc a i jeszcze jedno czy muszę zmiania dyszę w gażniku jakies bo czytałem na innym forum ze trzeba wymieniac jak sie ma stożek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lehu94 dnia Pon 15:52, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|