Podwójny tlumik.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Wizualny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maliniak
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałków Mały

PostWysłany: Śro 19:39, 03 Mar 2010    Temat postu: Podwójny tlumik.

Mam zamiar zrobic powójny tłumik w swojej jawce czyli po dwóch stronach i moje pytanie jest takie czy zmieni sie moc silnika moment obrotowy czy cos w tym stylu?
POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 20:36, 03 Mar 2010    Temat postu:

Zmieni się głownie wygląd , bo na moc to nie bardzo bym liczył . Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 20:37, 03 Mar 2010    Temat postu:

Moc silnika spadnie,ponieważ jak wiesz każdy tłumik ma swój opór wydechu. I przez to spaliny będą "blokowane" w cylindrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 6:19, 04 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
jak wiesz każdy tłumik ma swój opór wydechu
Myślisz, że gdyby nie miał, to moc silnika 2t wzrosłaby? Nie, nie, nie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Czw 13:29, 04 Mar 2010    Temat postu:

Raczej moc spadnie.
Spaliny będą miały gorszy przepływ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Czw 14:57, 04 Mar 2010    Temat postu:

Będą występować zawirowania spalin i to znaczy że słabsze osiągi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maliniak
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałków Mały

PostWysłany: Czw 18:25, 04 Mar 2010    Temat postu:

A czy w takim razie mozna zmienic przelot kolanka czyli zrobic mniejsza srednice na 2 tłumiki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 21:35, 04 Mar 2010    Temat postu:

Jak już chcesz to robić, to zostaw średnice kolanka w spokoju. Zrób z rur dobry kolektor 2-1, jednym słowem połącz rury przy samym cylindrze. Musi być to zrobione symetrycznie, bo spaliny sobie pójdą gdzie im prościej- jednym tłumikiem.

W ogóle pomysł dwóch tłumików jest głupi, nawet nie przez to, że "przepływ będzie mniejszy, powstaną zawirowania", ale to po prostu jest mocno hmm wieśniackie. Co do teorii o zawirowaniach i innych tego typu pierdołach, to te teorie nie uwzględniają paru ważnych czynników np dokładności wykonania takiego kolektora. Nie można więc z góry zakładać, że wydech taki spowoduje zaburzenia w przepływie spalin.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maliniak
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałków Mały

PostWysłany: Pią 19:27, 05 Mar 2010    Temat postu:

Wiesniace zalezy dla kogo kazdy ma swój gust i mi tak sie podoba.Czyli kolektor zrobiony tak jak mówisz powinien zniwelowac zawirowania spalin i moc nie powinna duzo spasc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazik200
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:51, 05 Mar 2010    Temat postu:

jesli polączysz kolanka prze samym cylindrze a lączenie bedzie po srodku i kazde kolanko pod tum samym kontem praktycznie wcale nie bedzie roznicy:) pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maliniak
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałków Mały

PostWysłany: Pią 19:53, 05 Mar 2010    Temat postu:

Aha dzieki bede jutro kombinował cos z tym i dam zdjecia jak zrobie ten kolektor

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 20:32, 05 Mar 2010    Temat postu:

Gdzieś czytałem,że kolanka muszą być połączone dokładnie na środku i pod kątem 45 stopni.Ale mogę się mylić bo to już czytałem z miesiąc temu. Very Happy

No zapodaj fotki jak to zrobisz.
Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Sob 5:57, 06 Mar 2010    Temat postu:

Jeżeli zrobisz to dobrze idealnie połączysz kolanka, bo to nie jest praca na raz dwa, to moc nie powinna spaść, a jeżeli to malutko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rumcajs_93
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koźle

PostWysłany: Nie 9:41, 07 Mar 2010    Temat postu:

Jeżeli już chcesz coś kombinować przy wydechu to nie baw się w dwa wydechy bo nie będzie to ani ładne,ani funkcjonalne, jedynie mógłby być cichszy...Ja na twoim miejscu zrobił bym spawaka i zestroił na 6500obr/min wyglądało by ładnie i podniosła by się moc przedewszystkim...
możesz jeszcze pokombinować z wydechem orginalnym z simsona-one mają podobne strojenie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 12:53, 07 Mar 2010    Temat postu:

Strojenie w oryginalnym tłumiku simsona? Laughing Ciężko ten tłumik nazwać nawet mniejwięcej zestrojonym, chociaż nie ukrywam, że od jawowskiego jest lepszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Wizualny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin