Enduro
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Wizualny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 19:45, 03 Maj 2008    Temat postu:

tłumik poprowadź wyżej oponki inne i filtr można by podnieś do góry ale na pewno nie będziesz jeździł po takiej wodzie wiec nie trzeba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 9:59, 04 Maj 2008    Temat postu:

totalna wiocha. najpierw to wywal ten tłumik bo przez niego tracisz moc. wydech od silnika 4T nie powinno sie montować w 2T. tak samo często robicie końcówki na wzór wydechów z motocykli sportowych.. po co ? to też obniża moc...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koniu_
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kępice (POMORSKIE)

PostWysłany: Nie 17:07, 04 Maj 2008    Temat postu:

sorber chodzi ci o mój tłumika czy dzikiego007 Question
Bo jeżeli o mój, to muszę ci napisać ze ten tłumik był robiony z myślą o Simsonie, a Simson to też 2-suw i to nie ma rzeczy cz on jest w Ogarze czy w Simsonie Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 17:37, 04 Maj 2008    Temat postu:

Koniu_ napisał:
sorber chodzi ci o mój tłumika czy dzikiego007 Question
Bo jeżeli o mój, to muszę ci napisać ze ten tłumik był robiony z myślą o Simsonie, a Simson to też 2-suw i to nie ma rzeczy cz on jest w Ogarze czy w Simsonie Exclamation


Przeciez Sorber Napisał:
Cytat:
wydech od silnika 4T nie powinno sie montować w 2T.
Od kiedy simson jest 2T? Pozatym bledem jest mowic, ze tlumik od jakiegos 2t podpasi do innego 2t. Musi sie przynajmniej zgadzac: zakres obrotow, pojemnosc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koniu_
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kępice (POMORSKIE)

PostWysłany: Nie 19:29, 04 Maj 2008    Temat postu:

macq napisał:
Przeciez Sorber Napisał:
Cytat:
wydech od silnika 4T nie powinno sie montować w 2T.
Od kiedy simson jest 2T? Pozatym bledem jest mowic, ze tlumik od jakiegos 2t podpasi do innego 2t. Musi sie przynajmniej zgadzac: zakres obrotow, pojemnosc.


Może mi powiesz ze Simson jest 4-suwem ?? :/ Jeżeli tak twierdzisz to jesteś w błędzie. A jak już mówisz że tłumik powinien być idealnie spasowana pod silnik to jesteś w błędzie, tzw. wiadoma że od np. od jakieś 600cmm nie wstawisz do 50ccm. Ten tłumik pochodzi od 50ccm, lecz Simson rozwija więcej obrotów niż Jawka i da sie odczuć że na tym tłumiku lepiej silniczek wchodzi na obroty. Ten tłumik był już w wielu motorach- najpierw w Simsonie gdzie nie dało to efektu, w Motorynce w której dało odczuć lekki przyrost mocy, w Jawie 50 gdzie efekt był taki sam jak u mnie teraz w Ogarze 200. Jeżeli mi nie wierzycie to albo sobie kupcie takie tłumiki (ja dostałem za free Laughing ) a jak nie macie kasy to zapraszam do siebie żeby to obejrzeć Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 19:31, 04 Maj 2008    Temat postu:

chodziło mi o moto dzikiego . macq pomylił sie pewnie ze zamiast 4T napisał 2T.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 20:34, 04 Maj 2008    Temat postu:

sorber napisał:
chodziło mi o moto dzikiego . macq pomylił sie pewnie ze zamiast 4T napisał 2T.
Tak, chcialem napisać 4T. Przepraszam.
Cytat:
lecz Simson rozwija więcej obrotów niż Jawka
No nie zgodze sie. Roznice sa niewielkie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 20:36, 04 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 20:50, 04 Maj 2008    Temat postu:

Wydech, a dokładnie dyfuzor (komora rezonansowa) jest uzależniona od pojemności silnika, Czasoprzekroju otwarcia okna wylotowego, a co za tym idzie od jego wymiarów, od średnicy rury wydechowej, od obrotów, przy których ma być moc maksymalna.

A Simson kręci wyżej niż Jawka?? Silnik 223 po odblokowaniu kręci prawie 8000obr/min. To ile Smson?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koniu_
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kępice (POMORSKIE)

PostWysłany: Pon 7:23, 05 Maj 2008    Temat postu:

Więc temat sporów o moim tłumiku zamknięty, bo myślałem że coś ci nie pasuje Very Happy. Co do obrotów Simsona to muszę się wypowiedzieć ze simek mojego kumpla bez żadnych przeróbek wykręca 9,5 tysięcy obrotów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 7:24, 05 Maj 2008    Temat postu:

Nie powiem CI ile simosn , ale ktoś na forum dał wykrest jawki z hamowni i wyszlo że też na 8 tys sie wkręci .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 8:18, 05 Maj 2008    Temat postu:

Cytat:
Co do obrotów Simsona to muszę się wypowiedzieć ze simek mojego kumpla bez żadnych przeróbek wykręca 9,5 tysięcy obrotów
Skąd ta pewność? Uscislijmy rowniez o jakim modelu mowimy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 8:22, 05 Maj 2008    Temat postu:

Mówimy o simku enduro , na jakimś forum wyczytałem że do 10 tys dochodzą , więc jest to raczej pewne .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koniu_
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kępice (POMORSKIE)

PostWysłany: Pon 11:53, 05 Maj 2008    Temat postu:

[quote="macq"]
Cytat:
Uscislijmy rowniez o jakim modelu mowimy


Ja teraz mówię o wersji s51 "Comfort"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawasaki
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Skarżysko-Ostrowiec

PostWysłany: Pon 13:09, 05 Maj 2008    Temat postu:

Nie wiem czy powinienem sie odzywac, ale robienie z Ogarka enduro to WT Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 18:20, 05 Maj 2008    Temat postu:

motórzysta napisał:
Mówimy o simku enduro , na jakimś forum wyczytałem że do 10 tys dochodzą , więc jest to raczej pewne .
Nie jestem moze specjalista od simsonow, ale krzywe momentu i mocy mowia swoje. Moze kreci do 10- te ktore ja mialem okazje testować tyle nie wyciagaly. Fakt faktem max moc osiagaja przy obrotach duzo nizszych, wiec nie przeszkadza to w zamianie tlumika simson-> dżawka

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Pon 18:21, 05 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Wizualny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin