Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Czy da sie jakoś zrobić kierunkowskazy w Jawce 20????
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Wizualny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 12:29, 28 Maj 2006    Temat postu: Czy da sie jakoś zrobić kierunkowskazy w Jawce 20????

Czy da sie jakoś zrobić kierunkowskazy w Jawce 20???? Chodzi mi czy da sie zamonotować czy trzeba akumulator czy co?? Bo w orginale ten model jest bez kierunkowskazów. Co trzeba kupić??
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 13:31, 28 Maj 2006    Temat postu:

temat poruszony byl z 3 razy Cool dzial tuning wizualny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 17:25, 28 Maj 2006    Temat postu:

Przeczytałem wszystkie posty i tematy o kirunkowskazach i nic nie zrozumiałem Embarassed Question NIech ktos mi powie czy da sie montowac kierunki bez akumulatora jakos bo gdzie ja se go mam wsadzić w mojej Kaczuszce Question Question A jak sie nie da bez akumulatora to co mam kupić bo narzie jestem zielony w tym temacie?? Laughing
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 18:18, 28 Maj 2006    Temat postu:

kup 4 szt kierunkowskazow do simsona
2szt mocowan do kierunkowskazow od simsona
1szt mocowanie tylnej lampy od simsona
kable
akumulator 6V 11AH
przerywacz 6V 2x21 Watt

WSZYSTKIE CZESCI KUPISZ NA AGMOCIE. EWENTUALNIE NIE MUSISZ KUPOWAC MOCOWANIA LAMPY TYL DO SIMSONA BO MOZESZ KIERUNKOWSKAZY PRZYKRECIC DO OBUDOWY


w kaczuszcze to najmniejszy problem wsadzic akumulator przeciez wszedzie oslony Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 18:52, 28 Maj 2006    Temat postu:

Dzieki bardzo, ma jeszcze pytanko?? Co brac przełacznik uniwersalny czy kierunkowskazów?? A i akumulatorke to żeloy czy zwykły który lepsiejszy?? A kble to jakie?? Wysokiego napięcia te co są w tym sklepie??
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 18:55, 28 Maj 2006    Temat postu:

porabalo cie ?? Very Happy wyskokiego napiecia ?? Very Happy zwykle kabelki powiez ze na instalacje 12V to juz bedzie pewnosc i nie beda stawialy duzego oporu. Przelacznik kierunkowskazow poniewaz uniwersalny ma tylko chyba 2 pozycje :/ Akumulator moze byc zelowy i taki polecam poniewaz dziala w kazdej pozycji i nie musisz sie bac ze cos sie wyleje itp. mozna go normalnym prostownikiem ladowac Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 19:17, 28 Maj 2006    Temat postu:

a jak to wszystko podłączyć i akumulator to żelowy najlepiej ?? Embarassed
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 20:20, 28 Maj 2006    Temat postu:

tak zelowy najlepiej. schemat jest prosty i znajduje juz sie na forum :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 10:53, 29 Maj 2006    Temat postu:

jaki schemat i gdzie go moge znależćSmile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 13:10, 29 Maj 2006    Temat postu:

Dzieki bardzo za informacje, jeszcze namiarki na ten schemacik podłaczenia i będzie luks.
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pon 14:18, 29 Maj 2006    Temat postu:

Tuning wizualny albo forum ogolne nie pamietam Very Happy wezcie sobie poszuikajcie jest chyba ich z 4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 10:02, 30 Maj 2006    Temat postu:

A można zrobić instalację na 12V??? Według mnie 12V byłoby lepsze bo można dodać jeszcze pare rzeczy.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 11:51, 30 Maj 2006    Temat postu:

ja jakoś nie moge znależć tego schematu nigdzie Confused jesli ktoś znalazł to prosze o link
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 15:20, 30 Maj 2006    Temat postu:

Ja mam te schematy ale one jakieś lipne bo nic z nich nie zrozumiałem jak ktoś chce to na meila moge wysłać.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 18:28, 30 Maj 2006    Temat postu:

ja też znalazłem ale też nie rozumiem lipa
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Wizualny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin