Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wzmacniane części
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zimny
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:39, 31 Lip 2009    Temat postu: Wzmacniane części

Chciałbym wstawić do swojego ogara cylinder 60cm lecz nie jestem pewien czy przez to inne elementy silnika nie dostaną po dupie. Słyszałem, ze przy wstawianiu większego cylindra konieczna jest zmiana zwykłego wału na wał wzmacniany, czy to prawda? Czy jeszcze jakieś inne części, np. skrzynia też musi być wytrzymalsza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
enedueriketake
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 13:50, 31 Lip 2009    Temat postu:

Polski cylinder "60", to tak naprawdę 55ccm. Warto też zmienić tłok (pierścienie) i głowice. A skrzynia nie ucierpi, wał też powinien wytrzymać.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez enedueriketake dnia Pią 13:50, 31 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 14:43, 31 Lip 2009    Temat postu:

enedueriketake czy jesteś poj*bany czy tylko udajesz??? Wiadomo jeśli zmieni cylinder (jak kupi z allegro lub pójdzie do tokarza żeby zrobił szlifa to musi zmienić tłok i pierścionki a głowicy nie trzeba zmieniać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:10, 31 Lip 2009    Temat postu:

Jesli kupi z allegro to ma caly zestaw wraz z 3 pierscieniowym tloczkiem i glowica.

Wal wytrzyma nie martw sie, to nie jest ekstremalny tuning Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
enedueriketake
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 16:37, 31 Lip 2009    Temat postu:

jablko przeczytaj mojego poprzedniego posta i twojego, wyciągnij wnioski i zobaczysz kto tak naprawdę jest po*ebany;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Pią 17:04, 31 Lip 2009    Temat postu:

Nic nie musisz wzmacniać wystarczy że zmienisz tylko na 60 ccm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 18:47, 31 Lip 2009    Temat postu:

wał wymieniasz tylko wtedy gdy ma luzu góra dół a na polskim 60 czeski wał wytrzyma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 6:09, 01 Sie 2009    Temat postu:

enedueriketake coś masz z głową bo nie ma żadnego poprzedniego posta Razz a tak pozatym to dllaczego kupujesz z allegro jak szlifa możesz zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lukasz1207
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa

PostWysłany: Sob 9:08, 01 Sie 2009    Temat postu:

ja radzę Ci zrobic szlifa na oryginalnym czeskim cylindrze niż kupowac te polskie 60cm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zimny
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:26, 01 Sie 2009    Temat postu:

No dobra, ale nie wiecie ile taki szlif może kosztować i skąd mam wsiąść odpowiedni tłok i pierścienie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 10:48, 01 Sie 2009    Temat postu:

idziesz do sklepu motoryzacyjnego i mówisz że chcesz tłok i pierścienie na I szlif do ogara 200 albo jawy 50 lub podaj wymiar I szlifu. takie coś może kosztować w granicach 20-40 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Sob 11:20, 01 Sie 2009    Temat postu:

Znowu gadacie że 60 są do dupy a kto z was jeździł na 60? Bo jam mam 60 i jestem z niej zadowolony i osiągam takie same osiągi co na czeskich cylindrach więc ci co nie jeździli i tylko wiedzą z opowiadań powinni siedzieć cicho

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:42, 01 Sie 2009    Temat postu:

Black Dog napisał:
Znowu gadacie że 60 są do dupy a kto z was jeździł na 60? Bo jam mam 60 i jestem z niej zadowolony i osiągam takie same osiągi co na czeskich cylindrach więc ci co nie jeździli i tylko wiedzą z opowiadań powinni siedzieć cicho

Dokładnie kolego mój kumpel lata sobie ogarkiem z tym cylkiem i nie narzeka
sam jechałem i się zdziwiłem ze ma taką przyśpieche.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 20:14, 01 Sie 2009    Temat postu:

ja mam 60 i na zębatkach 11 i tył oryginał mustang jechał mi na prostej 70 km/h z moją wagą ok 90kg więc niema na co narzekać a przyspiszeniem dorównuje skuterom

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Nie 9:56, 02 Sie 2009    Temat postu:

Ja ostanio na skrzyżowaniu startnołem szybciej niż Mito chociaż kierowca mito szybciej zajarzył że jest zielone a ja dopiero kiedy on wrzucał bieg a i tak go wyprzedziłem i zrobiłem między nami lukę 30-40 metrów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin