| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
	
	
		| Autor | Wiadomość | 
	
		| macq Emerytowany Moderator
 
  
 
 Dołączył: 05 Lip 2006
 Posty: 3317
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 132 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 16:03, 16 Cze 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Nie skomentuje powyższej wypowiedzi... 	  | lazer napisał: |  	  | dziaba napewno nie 100 kmh ;] jak by tyle Romet czy jawa osiągnęła to byś musiał łapać od niej części bo by sie rozpadała ;] | 
 Powiem tak: prędkość ta jest do osiągnięcia, ALE czy wystarczy mocy? Obrotów na pewno
  Bez poważniejszego dłubania w silniku sie nie obejdzie. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| DjKamillo Częsty bywalec
 
  
 
 Dołączył: 17 Lip 2008
 Posty: 153
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 5/5
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 18:36, 23 Lip 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| 100 km/h pociągnie........... z przepaści ;p albo daj silnik od Żuka  Jakby był troche za duży to dorób sobie Hak i targaj ten silnik na wózku  !!!!!! XD XD XD XD XD XD                     
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| diodaa Bywalec
 
  
 
 Dołączył: 05 Lip 2008
 Posty: 55
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 5/5
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 20:30, 23 Lip 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| jawka mojego taty leci 80 km/h  muj ogar 65 a komarek 55 przy tuningu wg sałki +gażnik fi 20-24 ,dobrym tłumiku wg czeskiego schematu
 i małej zembatce z tyłu by pocisła jawka jakieś 95-100 km/h
 ale by sie rok zbierała i pod góre by miała ciężko  ale jak masz w okolicy droge
 10 km z góry i lawete na dole to czemu nie  ?
 ja mam zębatke 12 i to optymalne wg mnie ''ustawienie''  ale zależy od silnika
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez diodaa dnia Śro 20:32, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| maciejasza Nowy
 
  
 
 Dołączył: 09 Sie 2008
 Posty: 3
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poznań
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 23:47, 11 Sie 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| słuchajcie po co tak męczyć tych biednych staruszków  ja mam jawkę po to żeby z klasą jeździć po poznaniu xD nie znam drugiej takiej jawki i na pewno nic w niej nie będę tuningował jedyne co w niej będę robił to lał najlepszą benzynę (V-Power Racing) i pilnował żeby nic mu sie nie stało bo ta jak i każda jawka zasługuje na szacunek   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| MichalF Wymiatacz
 
  
 
 Dołączył: 20 Paź 2007
 Posty: 472
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 8 razy
 Ostrzeżeń: 5/5
 Skąd: sie wziol ramzes?
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 8:14, 12 Sie 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| zeby simson to 100km/h wycis trzeba by było zrobic: Wsadzić cylek 70cm/80cm z 5kanałami płuczącymi i 3 kanałami wydechowymi, wał z wypełniaczami, membrana, gaźnik o większej przepustowości, kosz sprzęgłowy s70, Wydech AoA albo LeoVice, i jeszcze inne duperele (polerka, inne przełożenia itp) a i tak to 100km/h żadko wyciśnie, może 90 ale z biedą 100km/h. I NIE WIEŻE ŻE ZWYKŁA JAWKA 50 Z TAŚMY BEZ PRZERÓBEK POLECI 100KM/H, TO JEST NIE MOŻLIWE 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Zloty1996 Częsty bywalec
 
  
 
 Dołączył: 01 Gru 2008
 Posty: 169
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 3/5
 Skąd: Pewna wioska koło Proszowic
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 14:54, 05 Gru 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Możesz dać zębatke od WSK , albo 13z z allegro.pl ale wtedy będzie słaba ale szybsza.Jeśli nie chcesz tracić dużo na przyśpieszeniu, gdy założysz 13z ( lub większą ) daj rozpiłowany kruciec i skrucone kolanko o ok. 10 cm. 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Zloty1996 dnia Pią 14:56, 05 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| bazalt Moderator
 
  
 
 Dołączył: 21 Kwi 2008
 Posty: 2159
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 64 razy
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 15:09, 05 Gru 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Wto 9:14, 12 Sie 2008 Pią 15:54, 05 Gru 2008
 Nie za Stary ten topic??? Kolanko o 10cm skrócić??? buhaha dziecko opanuj się podrośnij i naucz się mechaniki albo ochłoń i pisz z sensem...
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Zloty1996 Częsty bywalec
 
  
 
 Dołączył: 01 Gru 2008
 Posty: 169
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 3/5
 Skąd: Pewna wioska koło Proszowic
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 15:14, 05 Gru 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| kolanko było przecież specyjalnie przedłużane żeby była słabsza, ponieważ były tak dławione. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| bazalt Moderator
 
  
 
 Dołączył: 21 Kwi 2008
 Posty: 2159
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 64 razy
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 15:16, 05 Gru 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| no tak ale nie o 10cm tylko około 3cm <sciana> i nie tylko tam były blokady... 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Zloty1996 Częsty bywalec
 
  
 
 Dołączył: 01 Gru 2008
 Posty: 169
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 3/5
 Skąd: Pewna wioska koło Proszowic
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 9:04, 25 Gru 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| 3 cm to ma wchodzić kolanko do tłumika. 
 Ps. Nie kłućmy sie już
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| kajtekq Wymiatacz
 
  
 
 Dołączył: 04 Sie 2008
 Posty: 420
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 4/5
 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 8:53, 27 Gru 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| a to prawda np koła bo by wywaliło je w powietrze a jak bys w jakis dołek wpadł to niewiem co by sie stało z moto no i z tobą więc powiem tyle simson ma troche więcej koni niz jawka i bardz drastyczny tuning trzeba zrobic powiem tak w jawce by trzeba wszystko wywalic nawet tuleje w karterach bo by niewytrzymały obciązenia więc da sie ale na to trzeba kupe kasy a nawet dwie dojscie do czeskich częsci i to nietakich jak sprzedają przy granicy pozdro 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| macq Emerytowany Moderator
 
  
 
 Dołączył: 05 Lip 2006
 Posty: 3317
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 132 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 10:37, 27 Gru 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| No weź mnie nie rozsmieszaj, że simson ma więcej koni... Ma seryjnie tyle samo, jedyną przewagę jaką ma czwórka nad jawką, to krótsze biegi i lepiej idzie z dołu. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| kajtekq Wymiatacz
 
  
 
 Dołączył: 04 Sie 2008
 Posty: 420
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 4/5
 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 14:46, 27 Gru 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| to chyba nigdy neiwidziałes simsona  ani nim niejezdziłes jawka ma 3,5km po odblokowaniu a simson cos koło 4 moze 4,5 i do simsona jest duzo więcej częsci niz do jawki 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| zuzia Wymiatacz
 
  
 
 Dołączył: 24 Gru 2007
 Posty: 1564
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 60 razy
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: Mazowieckie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 15:04, 27 Gru 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Simson ma 3,7 konia   Sorry, ale chyba następnemu odbiło po kupnie Simsona
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| macq Emerytowany Moderator
 
  
 
 Dołączył: 05 Lip 2006
 Posty: 3317
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 132 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 15:09, 27 Gru 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Kajtek, jeździłem simsonem, ponadto go przerabiałem, remontowałem etc. Simson jest nieco szybszy od seryjnej jawki ze względu na krótsze biegi, natomiast wystarczyło parę drobnych zabiegów i większość simsonów dostawało w tylek i to niemało. Z resztą dzięki temu jawke sprzedałem za dobre pieniądzę, bo parę razy pokazałem innym na co stać czeską technologię. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |