Wycisnie mi Jawka wanienka 100km/h??
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 16:03, 16 Cze 2008    Temat postu:

lazer napisał:
dziaba napewno nie 100 kmh ;] jak by tyle Romet czy jawa osiągnęła to byś musiał łapać od niej części bo by sie rozpadała ;]
Nie skomentuje powyższej wypowiedzi...
Powiem tak: prędkość ta jest do osiągnięcia, ALE czy wystarczy mocy? Obrotów na pewno Razz Bez poważniejszego dłubania w silniku sie nie obejdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DjKamillo
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 18:36, 23 Lip 2008    Temat postu:

100 km/h pociągnie........... z przepaści ;p albo daj silnik od Żuka Very Happy Jakby był troche za duży to dorób sobie Hak i targaj ten silnik na wózku Very Happy !!!!!! XD XD XD XD XD XD Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
diodaa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 20:30, 23 Lip 2008    Temat postu:

jawka mojego taty leci 80 km/h muj ogar 65 a komarek 55
przy tuningu wg sałki +gażnik fi 20-24 ,dobrym tłumiku wg czeskiego schematu
i małej zembatce z tyłu by pocisła jawka jakieś 95-100 km/h
ale by sie rok zbierała i pod góre by miała ciężko ale jak masz w okolicy droge
10 km z góry i lawete na dole to czemu nie ?
ja mam zębatke 12 i to optymalne wg mnie ''ustawienie'' ale zależy od silnika


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez diodaa dnia Śro 20:32, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciejasza
Nowy
Nowy



Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 23:47, 11 Sie 2008    Temat postu:

słuchajcie po co tak męczyć tych biednych staruszków Sad ja mam jawkę po to żeby z klasą jeździć po poznaniu xD nie znam drugiej takiej jawki i na pewno nic w niej nie będę tuningował jedyne co w niej będę robił to lał najlepszą benzynę (V-Power Racing) i pilnował żeby nic mu sie nie stało bo ta jak i każda jawka zasługuje na szacunek Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MichalF
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: sie wziol ramzes?

PostWysłany: Wto 8:14, 12 Sie 2008    Temat postu:

zeby simson to 100km/h wycis trzeba by było zrobic: Wsadzić cylek 70cm/80cm z 5kanałami płuczącymi i 3 kanałami wydechowymi, wał z wypełniaczami, membrana, gaźnik o większej przepustowości, kosz sprzęgłowy s70, Wydech AoA albo LeoVice, i jeszcze inne duperele (polerka, inne przełożenia itp) a i tak to 100km/h żadko wyciśnie, może 90 ale z biedą 100km/h. I NIE WIEŻE ŻE ZWYKŁA JAWKA 50 Z TAŚMY BEZ PRZERÓBEK POLECI 100KM/H, TO JEST NIE MOŻLIWE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zloty1996
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pewna wioska koło Proszowic

PostWysłany: Pią 14:54, 05 Gru 2008    Temat postu:

Możesz dać zębatke od WSK , albo 13z z allegro.pl ale wtedy będzie słaba ale szybsza.Jeśli nie chcesz tracić dużo na przyśpieszeniu, gdy założysz 13z ( lub większą ) daj rozpiłowany kruciec i skrucone kolanko o ok. 10 cm.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zloty1996 dnia Pią 14:56, 05 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 15:09, 05 Gru 2008    Temat postu:

Wto 9:14, 12 Sie 2008
Pią 15:54, 05 Gru 2008
Nie za Stary ten topic??? Kolanko o 10cm skrócić??? buhaha dziecko opanuj się podrośnij i naucz się mechaniki albo ochłoń i pisz z sensem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zloty1996
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pewna wioska koło Proszowic

PostWysłany: Pią 15:14, 05 Gru 2008    Temat postu:

kolanko było przecież specyjalnie przedłużane żeby była słabsza, ponieważ były tak dławione.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 15:16, 05 Gru 2008    Temat postu:

no tak ale nie o 10cm tylko około 3cm <sciana> i nie tylko tam były blokady...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zloty1996
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pewna wioska koło Proszowic

PostWysłany: Czw 9:04, 25 Gru 2008    Temat postu:

3 cm to ma wchodzić kolanko do tłumika.

Ps. Nie kłućmy sie już


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajtekq
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC

PostWysłany: Sob 8:53, 27 Gru 2008    Temat postu:

a to prawda np koła bo by wywaliło je w powietrze a jak bys w jakis dołek wpadł to niewiem co by sie stało z moto no i z tobą więc powiem tyle simson ma troche więcej koni niz jawka i bardz drastyczny tuning trzeba zrobic powiem tak w jawce by trzeba wszystko wywalic nawet tuleje w karterach bo by niewytrzymały obciązenia więc da sie ale na to trzeba kupe kasy a nawet dwie dojscie do czeskich częsci i to nietakich jak sprzedają przy granicy pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 10:37, 27 Gru 2008    Temat postu:

No weź mnie nie rozsmieszaj, że simson ma więcej koni... Ma seryjnie tyle samo, jedyną przewagę jaką ma czwórka nad jawką, to krótsze biegi i lepiej idzie z dołu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajtekq
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC

PostWysłany: Sob 14:46, 27 Gru 2008    Temat postu:

to chyba nigdy neiwidziałes simsona ani nim niejezdziłes jawka ma 3,5km po odblokowaniu a simson cos koło 4 moze 4,5 i do simsona jest duzo więcej częsci niz do jawki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Sob 15:04, 27 Gru 2008    Temat postu:

Simson ma 3,7 konia Smile
Sorry, ale chyba następnemu odbiło po kupnie Simsona Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 15:09, 27 Gru 2008    Temat postu:

Kajtek, jeździłem simsonem, ponadto go przerabiałem, remontowałem etc. Simson jest nieco szybszy od seryjnej jawki ze względu na krótsze biegi, natomiast wystarczyło parę drobnych zabiegów i większość simsonów dostawało w tylek i to niemało. Z resztą dzięki temu jawke sprzedałem za dobre pieniądzę, bo parę razy pokazałem innym na co stać czeską technologię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin