Turbo :D
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buczko
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Śro 15:24, 21 Lip 2010    Temat postu: Turbo :D

A więc zgubiłem tę metalową rurkę z filtra powietrza i wpadłem na pomysł, żeby dać tam mały wiatraczek komputerowy z zasilaniem bateryjnym. Mam niepotrzebną obudowę do filtra to mogę spróbować dzisiaj poskładać takie ustrojstwo. Nic na tym nie stracę, a efekty mogą być ciekawe. Pod wieczór, albo jutro umieszczę zdjęcia gotowego sprzęcika. Zdam także relację z jazdy. Co o tym pomyśle sądzicie. Opiszcie swoje propozycje i uwagi.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Buczko dnia Śro 15:24, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:13, 21 Lip 2010    Temat postu:

Ta jeszcze pawie piórko w dupę i ruski bociek.

To jest bardzo zły pomysł. Na niskich obrotach będzie łapał za dużo powietrza a na wysokich za mało (zależy jakie obroty tego wiatraczka). Ja bym tego nie montował bo szkoda czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:26, 21 Lip 2010    Temat postu:

Ja mam takie pytanie do Ciebie Buczko wiesz jak działa gaźnik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrVip
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 17:46, 21 Lip 2010    Temat postu:

to da ci taki efekt jak bys wyciagnol przepustnice, tyle ze mniej paliwa bedzie docierac do cylindra ;0 w samochodach montuja podobne turbinki, tyle ze do filtrow stozkowych no bez silniczkow, turbinki kreca sie same, dzieki wsysaniu silnika, ktory dostaje tyle powietrza ile potrzebuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buczko
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Śro 17:46, 21 Lip 2010    Temat postu:

Tak wiem. Próba udana, po włączeniu lepiej się wkręcał. Wiem, że nie powinien ale to robił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 17:53, 21 Lip 2010    Temat postu:

Przymierzam się do podobnego rozwiązania w moim tuningowym silniczku 70ccm. Tylko, że moje urządzenie będzie zbliżona do superchargera, tylko, że nie wiem jaki efekt zastanę.. Co sądzicie o moim pomyśle?:


pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buczko
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Śro 18:01, 21 Lip 2010    Temat postu:

ożesz k*** zaje*iste Very Happy Też chce takie !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 18:05, 21 Lip 2010    Temat postu:

szczelina między wirnikiem a obudową za duża, w złym miejscu wylot, pomijając, że takie niby doładowanie w 2t nic Ci nie da.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:13, 21 Lip 2010    Temat postu:

nawet pogorszy bo będzie dostawał ciepłego powietrza.

Cytat:
to da ci taki efekt jak bys wyciagnol przepustnice, tyle ze mniej paliwa bedzie docierac do cylindra ;0 w samochodach montuja podobne turbinki, tyle ze do filtrow stozkowych no bez silniczkow, turbinki kreca sie same, dzieki wsysaniu silnika, ktory dostaje tyle powietrza ile potrzebuje

turbinę napędzają spaliny Blue_Light_Colorz_PDT_04


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk18 dnia Śro 18:15, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Śro 19:16, 21 Lip 2010    Temat postu:

Buczko : Najlepiej kup turbinę z Garretta , jak nie zadziała , to później z chęcią odkupię za pół ceny Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:30, 21 Lip 2010    Temat postu:

tylko najlepiej kup odrazu jakiegoś vnt ze zmieną geometrią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrVip
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 20:32, 21 Lip 2010    Temat postu:

ciekawy masz gaznik jak ci spaliny filtr powietrza i turbinka wsysa ;00 daj schemacik, tez sobie taki zmatuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 20:37, 21 Lip 2010    Temat postu:

Nie koniecznie gaźnik, ale również i wtryskowce posiadają turbinę. I nie rozumiem co chciałeś powiedzieć przez to, że spaliny idą znów do komory spalania. Po prostu siła spalin tylko napędza turbinę, która podaje dużą masę powietrza. No chyba, ze chodziło Ci o inny post. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrVip
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 20:40, 21 Lip 2010    Temat postu:

no czyli ty masz tlumik w gazniku ;0

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 20:43, 21 Lip 2010    Temat postu:

a w baku piecze gofry.. miejsce skad pobiera powietrze to jest zapłon, magneto sie chyba musi kręcić? to podaje powietrze..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin