Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Tuning od podstaw do zawodów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Czw 14:15, 09 Wrz 2010    Temat postu: Tuning od podstaw do zawodów

Chciałbym startować w wyścigach jawek np coś takiego: http://www.youtube.com/watch?v=B4YY54UVs2U Już pisałem z dwoma czechami odnośnie tych wyścigów. Mogę startować, nie są potrzebne żadne homologacje (na kask itp.) motor NIE musi posiadać dokumentów. Wtedy zapadła decyzja zbudowania crossa. W międzyczasie dostałem silnik, który najprawdopodobniej przeszedł remont i nikt go nigdy nie odpalił, nie wiem czy skrzynia jest dobrze złożona,cały iskrownik/zapłon jest nowy, wał się nie obraca, a cylinder, choć nie ma nawet żadnego nagaru w wydechu (nie był używany) nie nadaje się do użytku. Wał już mam nowy (jeszcze nie założony), będę po raz pierwszy w życiu rozpoławiał silnik. Postanowiłem zbudować "rakietę" , jedynym ograniczeniem jest średnica cylindra 40mm (czyli 60ccm chyba może być?) głowicę mam już taką, która ma komorę spalania identyczną jak głowica słoneczkowa Wink . Proszę o porady dotyczące tuningu mechanicznego od podstaw, koszty się nie liczą.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtekwrc dnia Czw 14:16, 09 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 18:36, 09 Wrz 2010    Temat postu:

Jak chcesz cos wiedziec o tuningu to pogadamy jutro pod wieczor, moge wyciagnac niektore projekty z mojego garazu. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
leNmaN
Nowy
Nowy



Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pią 8:02, 10 Wrz 2010    Temat postu:

Jeżeli nie masz za bardzo pojęcia o tuningu nie bież sie za niego za szybko...Najpierw poczytaj różne fora przeglądaj zdjęcia.PRZEMYŚL wszystko i dopiero myśl o tuningu.Co do kwesti zawodów radził bym silnik oddać w ręce mechanika by później nie było niemiłych niespodzianek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paabson
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:14, 10 Wrz 2010    Temat postu:

Na początek poczytaj artykuły Tomasza Sałka o usprawnianiu silników 2T.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez paabson dnia Pią 13:26, 10 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Pią 18:06, 10 Wrz 2010    Temat postu:

Czytałem prawie wszystkie artykuły Tomasza Sałka, parę książek dot. tuningu silników. Ale to wszystko tylko teoria, a ja chcę się was zapytać jak to zrobić w praktyce, jakieś porady? pomysły?usprawnienia których jesteście autorami? LenMan trochę o tuningu wiem, ale bardzie 4t niż 2. A chcę wyciągnąć jak największą moc, wytrzymałość nie ma dla mnie większego znaczenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin