Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Tuning Mustanga !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chlebinski
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:26, 21 Lis 2008    Temat postu: Tuning Mustanga !

Witam. Jutro jade odebrać kupionego już mustanga. Zastanawiam się nad jego tuningiem:

1.Gaźnik jakiś 20mm - bedzie dobry ? jaki ? poleccie cos..
2.Cylinder 60ccm - czy trzeba do niego wzmocniony wał ?
3.Filtr stożkowy
4.Zębatka przednia duża - ile zębów ?
5.Zębatka tylnia mała - ile zębów ?

Jak widać zależy mi głównie na szybkości , przyśpieszenie nie jest tu tak ważne

Z innych rzeczy:

1.Podegne siedzenie troche do góry
2.Wyższe tylnie zawieszenie - od czego ?
3.Przednie zawieszenie niewiem czy wymieniac ?
4.Jakiś licznik do 80 - 90 km/h od czego ?
5.Jakiś obrotomierz - tak samo od czego ?
6.Jakieś ładne siedzenie - tak samo ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Pią 21:56, 21 Lis 2008    Temat postu:

1. Bez membrany nie ma sensu.
2. Lepiej szlifować oryginalny i powiększyć kanały
3.Może coś da nie wiem.
4.13 zębów
5.Jak chcesz szybko ale 0 przyspieszenia to z komarka.

Na resztę się nie wypowiadam bo wg mnie to nie ma sensu może oprócz zawieszenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chlebinski
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:48, 21 Lis 2008    Temat postu:

a na jaka mam szanse predkosć przy cylku 60ccm wiekszym gazniku , dobrym wydechu , i ladnie dotartym silniku aha i do tego zebatka z przodu 15 , a z tylu 33

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 6:30, 22 Lis 2008    Temat postu:

Ten cylek pseudo 60ccm (uświadamiam Ci, że tak na prawdę jest t o55cm3) mało daje, miałem go, na początku czułem moc, ale potem było coraz gorzej kumpel z oryginalnym cylkiem po II szlifie mnie brał ;p wnioski wysuń sam.

Co do tuningu wizualnego to stanowcze NIE! Jawka jest piękna sama w sobie, będąc w oryginale. Podginając np. siedzenie zrobisz straszną wiochę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Sob 7:35, 22 Lis 2008    Temat postu:

Jak chcesz mieć moc to zrób se 50/4 dobrze wyliczone i pojedziesz szybciej membranę podkowę i wtedy może ci to uciągnie 15 na 33.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chlebinski
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:10, 22 Lis 2008    Temat postu:

moze z tym siedzeniem troche przesadzilem rzeczywiscie ale zawieszenie zawsze mozna ulepszyc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 10:18, 22 Lis 2008    Temat postu:

rozwierć jakis stary cylek i dobrze dotrzyj i wstaw podkowe, mocy starczy a i silnik dłużej przetrzyma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Sob 12:30, 22 Lis 2008    Temat postu:

Albo sprowadź cylek 70ccm z Czech i głowice słoneczkową, załóż membrane, podkowe, zmien gaźnik na większy, kup tłok do cylka 70 z jednym pierścieniem i coś tam jeszcze to przy zmianie zębatki wierze w to, że osiągniesz minimum 90km/h Smile A z takich bardziej realnych rzeczy to lepszym rozwiązaniem byłby cylinder org. czechosłowacki po szlifie, ładnie dotrzec i git Smile Możesz też założyć membranę, podkowę i zmienić gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Sob 12:49, 22 Lis 2008    Temat postu:

najpierw sie przejedz orginalna jawka jaka kupiles bo moze bedzie wystarczajaca dla ciebie ..... zawieszenei z mz , albo simsona , ale polecam MZ ;D a podginanie siedzenia ... szkoda gadac wszystkie mopliki typu jawka , simson , ogar itd z podgietym siedzeniem wcale nie wygladaja jak hornet , tylko jakby ci jakis sportowy wóz w du*pe wjechal ....

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Sob 12:51, 22 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chlebinski
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:40, 22 Lis 2008    Temat postu:

hmm a wogole to zastanawiam sie czy nie lepiej zalozyc mu zebatki na moc... bo przeciez po co w sumie w takiej jawce predkosc wieksza niz 50 km/h. A jak zaloze zebatki taka srednia z przodu i z tylu taka najwieksza to moge liczyc oprucz mocy mimo wszystko na te 50 km ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 14:01, 22 Lis 2008    Temat postu:

no raczej tak to zależy jak do dotrzesz i ustawisz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 16:37, 22 Lis 2008    Temat postu:

Ja na zebatce na moc osiągam 62km/h Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:03, 22 Lis 2008    Temat postu:

Nie opłaca sie zakładać membrany do 50. Choć do jawki nie można dostać większego cylindra to zawsze można sprzóbować zrobić szlif i dać mu gażnik lepszy. Albo 19n1 albo może podróbę dellorto z allegro [21mm]. Filtr stożkowy Ci nic nie da chyba, że RZT, ale do tego potrzeba już dobrze zrobionego cylka. Możesz też sprzóbować podniesć kanał wydechowy, da Ci to większego kopa na wyższych obrotach, ale za to troche pogorszy dół. Można spróbować obniżyć dolot lub skrócić nózkę tłoka od strony ssania. JUż o takich rzeczach jak dobre łożyska firmy np.: FAG nie mówie Wink Licznik możesz kupić od Simsona do 100 za 100 ;D. Z zawieszeń to tylko Simsonowskie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:20, 22 Lis 2008    Temat postu:

Jak to jest z tym cylindrem 70 i głowicą słonecznikową, była mowa na forum ale potem wszystko się urwało, ma ktoś jakieś dojście do tego, albo ludzi co coś wiedzą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin