Wysłany: Śro 21:57, 06 Lut 2008 Temat postu: tuning gaźnika
jeżeli taki temat już był to proszę o linka bo szukałem ale nic nie znalazłem
zastanawiałem się jak można stuningować oryginalny gaźnik jawki
mam już większe dusze 38.68 i czy jest jeszcze możliwe jakieś podrasowanie
czy nie bardzo
432875298756298562985659165875195193191519871396443175631763547639754319432176431764039516591765928 i pół było tematow a ty jakos nie potrafiłeś znaleźć nic <_<
dysze te to są standardowe dysze do jawki a nie żadne " tjuning" ( specjalnie z błędem ort. ) jak ci sie wydaje
w gaźniku mozna zastosować sporo przeróbek a najlepiej to zmień gaźnik na inny bo tego paliwo cieknie zawsze
oj ja coś wiem na temat Cieknscego pliwa denerwuje mnie to ale juz nie wiem jak mam go uszczelniać niestety takie są uroki silników jawowskich:( a co do tuningu to ja np skruciłem sobie przepustnice żeby się otwierała na max
ja u siebie oryginalne dysze 68 i 38 dodatkowo jeszcze rozwiercilem i nawet nie jest zle, glownie to chyba trzeba cos zrobic z przepustnica zeby ja uszczelnic bo ona duzo daje
-Nie ma co rozwiercac dyszy wolnych obrotow, bo po co? Po otwarciu przepustnicy zaczyna dzialac obieg glowny i on jest odpowiedzialny za dozowanie takiej czy innej ilosci mieszanki na obrotach wyzszych od jałowych.
oj ja coś wiem na temat Cieknscego pliwa denerwuje mnie to ale juz nie wiem jak mam go uszczelniać niestety takie są uroki silników jawowskich:( a co do tuningu to ja np skruciłem sobie przepustnice żeby się otwierała na max
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach