tuning

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JAWa890
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zawiercie

PostWysłany: Śro 21:59, 03 Sie 2011    Temat postu: tuning

siema co da zalzenie mniejszej zebatki na tylnim kole?? i jak cos da to z jakiego motoru mozna wziasc?? poleci pochwala:DD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 23:00, 03 Sie 2011    Temat postu:

większy v-max kosztem mocy,
z 205 i kadeta, nie wiem jak z wsk


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 10:33, 04 Sie 2011    Temat postu: Re: tuning

JAWa890 napisał:
siema co da zalzenie mniejszej zebatki na tylnim kole?? i jak cos da to z jakiego motoru mozna wziasc?? poleci pochwala:DD


od motorynki sobie zamontuj i za dużym fiatem zaciągaj...
w rowerze też masz przełożenie... pytałeś kogoś co się stanie jak przerzutkę przełączysz czy wstyd Ci było? a może przerzutek nie masz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Czw 10:57, 04 Sie 2011    Temat postu:

Przecież on nie podjedzie na jedynce na kępkę trawy na tak małej zębatce. No może na 50-45 zębów to jeszcze ruszy ale na mniejszych ni ch***.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 7:38, 07 Sie 2011    Temat postu:

Skoro kadett ze słabszym silnikiem daje rade i to nie najgorzej to czemu z 223 miał by nie dać rady?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 9:20, 07 Sie 2011    Temat postu:

ale kadet ma inne przełożenia w silniku i dlatego daje rade ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 15:01, 07 Sie 2011    Temat postu:

Jakie przełożenia? Co ty opowiadasz? Ma zwyczajnie słabszy silnik od jawki i przełożenia nie mają tu nic do rzeczy Smile wkładaj spokojnie zębatkę od kadeta i nie martw sie, ruszy z miejsca. Sprawdzone i potwierdzone

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin