Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Tłok - podcięcie nóżki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 19:35, 25 Lip 2010    Temat postu:

Kolega sportlen ostrzeżenie słowne za odkop. Regulamin przeczytać warto Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 19:45, 25 Lip 2010    Temat postu:

Ja brałem info z tej strony
pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BUDZIK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 19:03, 27 Lip 2010    Temat postu:

Ma ktoś link do poradnika Tomasz???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Wto 19:23, 27 Lip 2010    Temat postu:

BUDZIK jesteś pro, jak wół masz linka a ten się jeszcze pyta, zobacz post nad twoim i tam znajdziesz.... Tutaj nawet nie można wypowiedzieć "szukajcie a znajdziecie" Bo nawet szukać nie trzeba....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kudec4
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Legnicy

PostWysłany: Wto 20:03, 27 Lip 2010    Temat postu:

http://www.jawa50.cba.pl/tuningsilnika.html

Masz bezpośrednio ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BUDZIK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 13:43, 28 Lip 2010    Temat postu:

Mam takie pytanie czy jak spiłuje samom nuzke tłoka bez zadnych innych przerubek to odczuje jakies zmiany na przyspieszeniu,mocy czy v-max.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kudec4
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Legnicy

PostWysłany: Śro 13:57, 28 Lip 2010    Temat postu:

Ja dzisiaj wykonałem taki zabieg: spiłowałem płaszcz tłoka o 1mm . Nawet nie spodziewałem się ze efekt będzie tak odczuwalny (stosunkowo do tak prostej przeróbki oczywiście) silnik szybciej wkręca się na obroty i ma więcej mocy w dolnych i środkowych obrotach (na wysokich nie odczuwam różnicy) v-maxa jeszcze nie sprawdzałem bo nie mam licznika. Normalnie zachęciło mnie to do dalszych modyfikacji.

Czy taka przeróbka jest możliwa w rometowskich silnikach?

W jaki sposób i przy użyciu jakich narzędzi należy wypolerować tłok od środka?

I to samo pytanie ale dotyczące planowania głowicy , papierem ściernym?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kudec4 dnia Śro 14:33, 28 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BUDZIK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 15:07, 28 Lip 2010    Temat postu:

kudec4 a ty piłowałes samą nuszke czy scianki tesz i czy polerowałes w srodku bo na schemacie pisze zeby polerowac i scianki tłoka tez o 1mm zjechac.Jak byś mi mugł napisać jak ty to robiłes był bym wdzienczny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kudec4
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Legnicy

PostWysłany: Śro 17:25, 28 Lip 2010    Temat postu:

narazie tylko spiłowałem płaszcz od dołu zwykłym pilnikiem, po prostu bierzesz w jedna rękę tłok w drugą pilnik i w miarę równo piłujesz od dołu co jakiś czas sprawdzając ile ściąłeś i czy równo ci idzie jak już spiłujesz 1mm to wziąłem papier ścierny i wygładziłem od wewnętrznej strony i od zewnętrznej jeżeli widoczne są zadziory.

Jutro zajmę się polerowaniem od wewnętrznej strony tak żeby wyglądało to jak na tym zdjęciu i powiem ile to dało.


Ponawiam pytanie czy ścinanie płaszcza tłoka sprawdzi się w silniku rometowskim?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BUDZIK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 17:38, 28 Lip 2010    Temat postu:

kudec4 dziękuje za wytłumaczenie ale zdiencie nie działa jak byś mógł je poprawić było by super .A jeżeli można spytac czym bendziesz polerował środek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Śro 17:46, 28 Lip 2010    Temat postu:

kudec4 napisał:
to wziąłem papier ścierny i wygładziłem od wewnętrznej strony


Przecież wystarczyło czytać ze zrozumieniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BUDZIK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 17:51, 28 Lip 2010    Temat postu:

juskief Ten post był kierowany w moją strone ???? Jezeżeli tak to ja napisałem czym bendzie polerował tłok od środka

Jutro zajmę się polerowaniem od wewnętrznej strony tak żeby wyglądało to jak na tym zdjęciu i powiem ile to dało.

Chciałem się dowiedzieć czym to będzie robił.

kudec4 Proszę o odpowiedz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kudec4
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Legnicy

PostWysłany: Śro 17:51, 28 Lip 2010    Temat postu:

Tu masz i zdjęcie i opis.
http://www.jawa50.cba.pl/szlifowanie_tloka.html

Ja użyje małego okrągłego pilniczka a później papieru ściernego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BUDZIK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 18:21, 28 Lip 2010    Temat postu:

kudec4 wielkie dzienki bardzo mi pomogłeś .Czyli środek tłoka polerujemy papierem ściernym TAK?????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Śro 20:39, 28 Lip 2010    Temat postu:

Człowieku, Ty mnie dobijasz... napisał już o tym 2 razy.

kudec4 powinno się sprawdzić, w końcu im lżejszy tłok tym lepszy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin