Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
skrzynia z sima
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 23:14, 09 Lis 2010    Temat postu:

Jakby dać twardszą sprężynę na przerywaczu, to może by wyrobił, ale nikt o zdrowych zmysłach nie zostałby przy tradycyjnym zapłonie, choćby ze względu na fakt braku jakiegokolwiek regulatora, który przyspieszałby zapłon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 14:46, 10 Lis 2010    Temat postu:

Przyspieszał, a nie opóźniał?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 21:14, 12 Lis 2010    Temat postu:

jakby wykrecil ten silnik 13 tys to prawdopodobnie po drodze do tych 13 tys obr by sie rozlecial ;p smiech na sali Wink 130 w 50ccm to nawet nowa tzr 50 nie leci co dopiero taki silnik..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 22:23, 12 Lis 2010    Temat postu:

Plusminus- przyśpieszał, przy dużych prędkościach obrotowych należy, mówiąc prosto, dać czas mieszance na zapalenie się i rozprzestrzenienie się ognia po całym cylindrze, wtedy energia ta zostanie wykorzystana efektywniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fso777
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Sob 13:32, 13 Lis 2010    Temat postu:

ja myslę ze po przeróbkach 100 by jawka poleciała , ale nie więcej..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 13:37, 13 Lis 2010    Temat postu:

No to myśl tak dalej, powodzenia. No tak, przyspieszał, pomyłka moja i nauczyciela od silników..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jurekogar200
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 15:42, 13 Lis 2010    Temat postu:

no chłopak ma niezłą fantazję 13tys obrotów w silniku jawki ? silniki wysokoobrotowe typu ścigacz tyle kręcą,130km/h jawką nawet podrasowaną nie realne,nie raz słyszałem że jawka czy ogar (bez przeróbek) jedzie 80km/h w co też nie wieże

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:34, 15 Lis 2010    Temat postu:

Odwołam się do strony http://jawa50speed.wz.cz/
Wszystko jest realne tylko trzeba mieć wielki zapał i głowę na karku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MagnuuM
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pią 14:50, 19 Lis 2010    Temat postu:

chyba żeby dać większy cylek np zrobić 70ccm ale to w cholere roboty Wink ale jest możliwe aby jawka poleciała 100km/h ale 130 to mi się wierzyć nie chce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin