Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wodi50
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 15:58, 07 Wrz 2008 Temat postu: skrucenie kroca.... |
|
|
czy da mi coś skrucenie kroca w ogarze 200 odblokowany silnik psełdo sportowy tłumik z góry thx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 18:19, 07 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Szybsza reakcja na gaz, ale to bez zmiany gaźnika nie ma sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wodi50
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 6:20, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
a więc odradzasz???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 6:33, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, lepszym rozwiązaniem jest membrana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 11:40, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Czyli rozumiem, że odblokowanie krócca nie poprawi choc troszke osiagow silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 12:56, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Lopez napisał: | Czyli rozumiem, że odblokowanie krócca nie poprawi choc troszke osiagow silnika? |
Źle rozumiesz, tu chodzi o zmniejszenie odległości między gaźnikiem, a oknem ssącym, a nie rozpiłowaniem okna w króćcu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 13:44, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Pamietajmy też, że gaźnik MUSI być w dość dużej odległości od silnika (w tym układzie), bo ciepłe powietrze z cylka wędruje do góry i nagrzewa gaźnik. Jesli byłby on niżej, to gaźnik nagrzałby się tak, że nastąpiłoby znaczne pogorszenie osiągów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wodi50
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 6:50, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
a co to sa te membrany i jak to zrobic????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Conqeror
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:33, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | , że nastąpiłoby znaczne pogorszenie osiągów. |
no dokładnie ja wiem że na zimnym to bardzo dobrze mi szedła potem tylko miał mocne niskie oborty jakoś mu cięzko było wejść na wysokie . Najwyżej możesz sobie porobić dal testów i doświadczeń zależy jak kto lubi :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 13:49, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Conqeror napisał: | macq napisał: | , że nastąpiłoby znaczne pogorszenie osiągów. |
no dokładnie ja wiem że na zimnym to bardzo dobrze mi szedła potem tylko miał mocne niskie oborty jakoś mu cięzko było wejść na wysokie . Najwyżej możesz sobie porobić dal testów i doświadczeń zależy jak kto lubi :> | Trzeba sprawdzić czy się gaźnik mocno grzeje. Jeśli przy króćcu cięzko go dotknąć ręką, to trzeba sprawdzić czy jest podkładka dystansowa między cylindrem, a króćcem. Wiadomo, zawsze się będzie grzało, ale parzyć nie może.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|