skrucenie kroca....

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wodi50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 15:58, 07 Wrz 2008    Temat postu: skrucenie kroca....

czy da mi coś skrucenie kroca w ogarze 200 odblokowany silnik psełdo sportowy tłumik z góry thx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 18:19, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Szybsza reakcja na gaz, ale to bez zmiany gaźnika nie ma sensu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wodi50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 6:20, 09 Wrz 2008    Temat postu:

a więc odradzasz???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 6:33, 09 Wrz 2008    Temat postu:

Dokładnie, lepszym rozwiązaniem jest membrana

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 11:40, 09 Wrz 2008    Temat postu:

Czyli rozumiem, że odblokowanie krócca nie poprawi choc troszke osiagow silnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 12:56, 09 Wrz 2008    Temat postu:

Lopez napisał:
Czyli rozumiem, że odblokowanie krócca nie poprawi choc troszke osiagow silnika?


Źle rozumiesz, tu chodzi o zmniejszenie odległości między gaźnikiem, a oknem ssącym, a nie rozpiłowaniem okna w króćcu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 13:44, 09 Wrz 2008    Temat postu:

Pamietajmy też, że gaźnik MUSI być w dość dużej odległości od silnika (w tym układzie), bo ciepłe powietrze z cylka wędruje do góry i nagrzewa gaźnik. Jesli byłby on niżej, to gaźnik nagrzałby się tak, że nastąpiłoby znaczne pogorszenie osiągów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wodi50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 6:50, 16 Wrz 2008    Temat postu:

a co to sa te membrany i jak to zrobic????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:33, 16 Wrz 2008    Temat postu:

macq napisał:
, że nastąpiłoby znaczne pogorszenie osiągów.


no dokładnie ja wiem że na zimnym to bardzo dobrze mi szedła potem tylko miał mocne niskie oborty jakoś mu cięzko było wejść na wysokie . Najwyżej możesz sobie porobić dal testów i doświadczeń zależy jak kto lubi :>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 13:49, 16 Wrz 2008    Temat postu:

Conqeror napisał:
macq napisał:
, że nastąpiłoby znaczne pogorszenie osiągów.


no dokładnie ja wiem że na zimnym to bardzo dobrze mi szedła potem tylko miał mocne niskie oborty jakoś mu cięzko było wejść na wysokie . Najwyżej możesz sobie porobić dal testów i doświadczeń zależy jak kto lubi :>
Trzeba sprawdzić czy się gaźnik mocno grzeje. Jeśli przy króćcu cięzko go dotknąć ręką, to trzeba sprawdzić czy jest podkładka dystansowa między cylindrem, a króćcem. Wiadomo, zawsze się będzie grzało, ale parzyć nie może.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin