Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
sens tuningu - prędkość przelotowa 60km/h

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Nie 9:33, 15 Maj 2011    Temat postu: sens tuningu - prędkość przelotowa 60km/h

witam, przy okazji remontu mojego ogara 200 chciałem zapytać czy możliwe jest podniesienie mocy silnika bez drastycznych przeróbek wpływających znacząco na trwałość silnika, na tyle żeby dało się jechać 60 nie zarzynając motorka na pełnych obrotach i całkowicie odkręconej manetce ?
gdzieś czytałem że podpiłowanie kanału wydechowego potrafi zwiększyć obroty do 7500 co byłoby wystarczające, dokładając do tego gaźnik i moduł zapłonowy
Od razu zastrzegam, że nie chcę ogara piłować niemiłosiernie, tylko zależało by mi na poruszaniu się stabilnym z prędkością ok. 60 km/h na dłuższych odcinkach - o ile to już nie jest piłowanie, stąd moje pytania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Nie 9:34, 15 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Nie 10:08, 15 Maj 2011    Temat postu:

Odblokowany Ogar 200 powinien bez problemu osiągać te 60 km/h. Możesz tą prędkością jeździć nie jest to żadne piłowane. Jak chcesz żeby przy tej prędkości miał mniejsze obroty to wsadź zębatkę zdawczą 13z.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Nie 10:17, 15 Maj 2011    Temat postu:

na 13z będzie słaby pod górę, myślałem raczej o jakimś małoinwazyjnym tuningu silnika - podnosząc obroty maksymalne i co za tym idzie moment to miałoby jakiś sens

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 10:40, 16 Maj 2011    Temat postu:

zapłony ci będą wypadać na zbyt dużych obrotach ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin