Rura wydechowa
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bebot
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:19, 29 Kwi 2008    Temat postu: Rura wydechowa

Może mi ktoś napisać (nie projekt, tylko jak) jak zrobić własną rure wydechową?
Aby była od deski do deski samoróbka...

Chodzi mi o to, jak zaprojektować, co uwzględnić i jak oraz z czego wykonać...

Pozdraiwam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lepper92
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE-OSTROPA

PostWysłany: Wto 15:48, 29 Kwi 2008    Temat postu:

Jak masz schemat to będzie już z górki. Bierzesz jakiś karton lub brystol i malujesz na nim takie kawałki jak masz na schemacie. Jeśli już powycinasz te kawałki kartonu, to sprawdź czy pasują do siebie równo, jeśli tak to możesz malować na blasze kwasoodpornej kawałki takie jak te z brystolu. Później to tylko ładnie powyginać i pospawać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bebot
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:04, 30 Kwi 2008    Temat postu:

lepper92 napisał:
Jak masz schemat to będzie już z górki. Bierzesz jakiś karton lub brystol i malujesz na nim takie kawałki jak masz na schemacie. Jeśli już powycinasz te kawałki kartonu, to sprawdź czy pasują do siebie równo, jeśli tak to możesz malować na blasze kwasoodpornej kawałki takie jak te z brystolu. Później to tylko ładnie powyginać i pospawać.


a jak taki schemat zrobić i ile ta blacha kosztuje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PrzemeK93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kolno

PostWysłany: Śro 7:15, 30 Kwi 2008    Temat postu:

no niewiem czy ci sie bedzie to oplacac bo blacha kwasowka to nie jest tania ;p Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bebot
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:18, 30 Kwi 2008    Temat postu:

PrzemeK93 napisał:
no niewiem czy ci sie bedzie to oplacac bo blacha kwasowka to nie jest tania ;p Smile


konkrety proszę...

i jak zrobić ten schemat?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 10:18, 30 Kwi 2008    Temat postu:

Schemat robi sie według nie prostych obliczeń .. samemu bez sprzętu będziesz miał ciężko to zrobić Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziki007
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Temeszów

PostWysłany: Pią 20:44, 02 Maj 2008    Temat postu:

Siemka. Ja w moim ogarze mam założoną rure od dużego fiata ( 125p) . Czy może to jakoś złe wpływać na silnik ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 21:11, 02 Maj 2008    Temat postu:

dziki007 napisał:
Siemka. Ja w moim ogarze mam założoną rure od dużego fiata ( 125p) . Czy może to jakoś złe wpływać na silnik ?

co Question od duzego fiata Question i to jeździ Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 21:13, 02 Maj 2008    Temat postu:

Moze zle wpływac, ale ja (o zgrozo) tez kiedys wpadlem na ten pomysł i tak zle nie bylo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
login342
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: woj. kuj-pom ciechocinek

PostWysłany: Sob 8:33, 03 Maj 2008    Temat postu:

daj fotki tej tury Smile z fiacika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziki007
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Temeszów

PostWysłany: Sob 9:07, 03 Maj 2008    Temat postu:

Dam zdjęcia jak zrobie. A konkretniej to co się może stać przez te rure z silnikiem ? Pierścienie wysiadają czy jak ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lepper92
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE-OSTROPA

PostWysłany: Sob 14:10, 03 Maj 2008    Temat postu:

Pierścienie mogą popękać, ponieważ, gdy zgasisz maszynę, to zimnie powietrze szybciej dostaje się przez kolanko do cylka i od tego zimnego powietrza mogą pierścienie pęknąć, a pozatym jawka będzie więcej palić i straci na mocy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziki007
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Temeszów

PostWysłany: Sob 15:18, 03 Maj 2008    Temat postu:

a da się jakoś po przerabiać tą rure od fiaciora tak żeby zapobiec temu . Jak macie jakieś pomysły to piszcie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 16:02, 03 Maj 2008    Temat postu:

lepper92 napisał:
Pierścienie mogą popękać, ponieważ, gdy zgasisz maszynę, to zimnie powietrze szybciej dostaje się przez kolanko do cylka i od tego zimnego powietrza mogą pierścienie pęknąć, a pozatym jawka będzie więcej palić i straci na mocy.
No z tym powietrzem to troche przesadziles Smile Fizycznie niemozliwe jesli masz jakakolwiek rure- od niej sie powietrze ogrzeje. Inna sprawa jest, ze ogrzane powietrze skupia sie wyzej, niz zimne. To taka mala degresja naukowa Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziki007
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Temeszów

PostWysłany: Sob 16:08, 03 Maj 2008    Temat postu:

A jak dodać mocy bez zmiany tej rury na inną . A zdjęcie mojego motorka jak ktos chce zobaczyć to jest w dziale tuning wizualny w temacie enduro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin