problem z kanałami płuczącymi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luki1988
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: poznań

PostWysłany: Śro 17:45, 09 Cze 2010    Temat postu: problem z kanałami płuczącymi

witam może ktoś mi pomoże kupiłem cylinder 60cm i jest jeszcze gorzej kumpel mi powiedział że one są specjalnie blokowane czyli są przestawione okna kanałów mam 3 inne cylindry i każdy ma inaczej kanały moze ktoś mi powie jak to powinno być Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MagnuuM
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Śro 18:45, 09 Cze 2010    Temat postu:

Bo poprostu kupiłeś gó**wno, a nie 60cm dużo lepszy i wytrzymalszy jest oryginalny czeski 50cm Wink
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki1988
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: poznań

PostWysłany: Śro 19:31, 09 Cze 2010    Temat postu:

kurde ale ja rozumiem jak by to był jeden ale mam 4 50 i każdy ma różne wymiary kanałów r€znica wynosi mniej więcej 2-3mm i to orginalne od ogara i też tak się wacha

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 19:46, 09 Cze 2010    Temat postu:

Jeśli na boku cylindra meidzy żeberkami znajdziesz napis AL-MOT to się nie dziw Smile Te polskie ścierwo (piszę tak, bo przy chęci dorobienia do niego kanałów tuleja się rozpadła mi..) jest nieodbliczalne.. a może niektóre są czeskie? Te wymiary, które podałeś to są różnice wielkosci czy jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 21:46, 09 Cze 2010    Temat postu:

myślisz, że w fabryce (nieważne czy w czechach, czy w almocie) przykładano się do jakości okien w tulei i kanałów w cylindrze? Klepali jak szło, zatem dobrze jest sobie przy tym posiedzieć, wymiary poprawić, sprawdzić czy nie ma progów między kanałami a tłokiem w DMP itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki1988
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: poznań

PostWysłany: Pią 14:21, 18 Cze 2010    Temat postu:

no tak ale ta roznica wacha sie kolo 3-4mm no to jest masakra a kumpel mi powiedzial ze w 60 kanaly sa specjalnie przestawione zeby oslabic go

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin