pomóżcie!! 50km/h
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lewon14
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bukowo

PostWysłany: Pon 19:47, 18 Maj 2009    Temat postu:

no koło to zrobię na pewno filterka nie ma ptrzeby jeszcze czyścić ma dopiero miesiąc gaźnik raczej też wyregulowany idzie odpowiednia ilość paliwa bo świeca jest kawowa a silnik jest na bank jawoski mogę sobie za to cokolwiek uciąć ale jest na pewno a co rozumiesz przez to że silnik jest słaby? że zużyty? to raczej nie możliwe bo ma przejechane dopiero 10tys km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Pon 19:48, 18 Maj 2009    Temat postu:

skoro ci mocno kopci to możliwe że ci poszedł simer na wale od strony sprzęgła Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pon 19:55, 18 Maj 2009    Temat postu:

10k??? To sporo. Ja rozumiem przez to że słabo się wkręca i wolno jedzie... Zobacz stan pierścieni posłuchaj czy ci nic przy cylku nie dzwoni i może zrób remont...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewon14
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bukowo

PostWysłany: Pon 20:20, 18 Maj 2009    Temat postu:

w simering wątpie bo dym byłby biały a remont niedawno robiłem wymieniałem pierścienie ale rzeczywiście dzwonią te pierścienie ale myślałem że to chyba nic takiego nie robi czytałem tu kiedyś na forum
teraz poczytałem na forum że im niższa wartość cieplna świecy tym lepiej spala paliwo a jeżdżę na 95 czy obniżenie wartości cieplnej świecy może troche dać mu prędkości?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lewon14 dnia Pon 20:42, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markus767
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:07, 18 Maj 2009    Temat postu:

jesli chodzi o ta swiece to jeśli jest okopcona to znaczy ze jest zła mieszanka i w gaźniku trzeba ustawic biedniejsza mieszanke ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewon14
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bukowo

PostWysłany: Wto 13:03, 19 Maj 2009    Temat postu:

właśnie nie jest idealna kawowa ale czy mniejsza wartość cieplna może zwiększyć trochę osiągi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adasq
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nysa

PostWysłany: Śro 12:17, 20 Maj 2009    Temat postu:

zobacz moze masz porysowany cylinder

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewon14
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bukowo

PostWysłany: Wto 11:02, 09 Cze 2009    Temat postu:

oglądałem ostatnio mojego ogara rozbierałem troche itp nie ma rys na cylindrze ale zauważyłem jedną rzecz: mianowicie z zębatki 11z zrobiła się zębatka 8z więc ją wymieniłem ale to i tak nic nie zmieniło wyczyściłem filterek teraz ma jeszcze mniejszą moc ale myślę że to dlatego bo zauważyłem że tylnie koło kręci się z lekkim oporem jakby coś je hamowało więc ja je smaruje troche lżej ale nic już wogóle 45km/h więc tu mam pytanie jak można zmniejszyć hamowanie się tego koła? dodam że sprawdzałem hamulce są odpowiednio wyregulowane
poza tym króciec odblokowywałem nie pilnikiem tylko dużym wiertłem więc nie jest idealnym prostokątem ale jednak ma wylot do gaźnika czy jak jest właśnie za dużo rozwiercone to to też może zmienić moc? dodam jeszcze że żre strasznie dużo paliwa nie wiem czemu poziom mam dobrze ustawiony ale coś sie wylewa na silnik tylko skąd?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tara512
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: łowicz

PostWysłany: Wto 13:41, 09 Cze 2009    Temat postu:

kruciec nowy w sklepie z 8zł kosztuje ja tyle dałem a po za tym to wyczyść dokładnie kolanko i tłumik z nagaru ja gdy jawke kupiłem to wyczyściłem tłumik to od razu inny motor tylko ze ja miałem bardzo zapchany ale i tak na 11z zablokowana całkowicie z tym zapchanym tłumikiem szła 55

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 14:24, 09 Cze 2009    Temat postu:

Tak jak masz za dużo rozwiercone to może Ci na mocy polecieć kup sobie krucieć do 10 zł owy w sklepie znajdziesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
$ydney
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Wto 14:32, 09 Cze 2009    Temat postu:

lewon14 napisał:
dodam jeszcze że żre strasznie dużo paliwa nie wiem czemu poziom mam dobrze ustawiony ale coś sie wylewa na silnik tylko skąd?


Może sprawdź uszczelki na krućcu? Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez $ydney dnia Wto 14:33, 09 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewon14
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bukowo

PostWysłany: Wto 19:01, 09 Cze 2009    Temat postu:

myślę że tłumik nie bo niedawno wymnieniałem na sportowy wogóle uszczelki sprawne wymienie jeszcze kruciec zobaczę i napiszę co się zmieniło uczczelki wszędzie mam ale niczym nie poprzyklejane żadnym sylikonem ani nic myślicie że powinienem? i jeszcze powiedzcie mi co jeszcze z tym kołem można zrobić? sorki jak głupie pytania zadaje dla was pewnie mechaników ale mnie wszystkiego uczył ojciec co sam wszystkiego sie nauczył ale nie wiadomo czy dobrze:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tara512
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: łowicz

PostWysłany: Wto 19:41, 09 Cze 2009    Temat postu:

weź poluzuj łańcuch żeby nie był bardzo napięty dla testu mozesz go nawe mnimalnie naciągnąć i sprawdzić zy bedzie większay v,max bo jak raz sie przejedziesz na nie naiągni ętym łańcuhu to sie nic nie stanei a tak to bedziewsz zwiedział gdzie szukać problemu bo te scentrowane koła i minimalne luzy tak bardzo nie zwalanija ja mam scenroweane ylne koło a idzie jak głupia natomiast mój kolega ma luaz w ylnym i jemu też dobrze idzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil vel Ogar 200 :P
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 7:24, 25 Lip 2009    Temat postu:

Co do tego simeringu to moze byc on, ja tez miałem rozwalony od strony iskrownika, jeżdził całkiem nieźle, trzymał obroty tylko na 2 i 3 przy wysokich obrotach zamulał jakby nie miał paliwa albo iskry, teraz wiem ze to było paliwo, skapnołem sie ze to simering bo iskrownik był coraz mokrzejszy, i tez wiecej niz 50 nie poleciał :/ ale teraz jest git Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Sob 10:15, 25 Lip 2009    Temat postu:

lewon14 napisał:
myślę że tłumik nie bo niedawno wymnieniałem na sportowy


To może być przyczyna niskich osiągów jeśli pseudo sport nie jest idealnie podliczony pod jawkę spróbuj pożyczyć od kogoś orginał i zobaczyć czy coś pomoże


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin