Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Podniesienie mocy silnika Dezamet 019(trzybiegowy)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Nie 11:25, 18 Lis 2007    Temat postu: Podniesienie mocy silnika Dezamet 019(trzybiegowy)

Wiem że to forum jest o jawkach ale oprócz jawki mam motorynkę z silnikiem Dezamet 3- biegowym. Jak podnieść jego moc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 11:49, 18 Lis 2007    Temat postu:

możesz wypolerować w gaźniku gardziel a nawet ją delikatnie rozwiercić albo można założyć gaźnik od simka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 11:57, 18 Lis 2007    Temat postu:

zmien zebatki, cylek do szlifu, itp. na agmocie sa do trzybiegowego cylki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 11:57, 18 Lis 2007    Temat postu:

W każdym silniku dwususwowym możesz:
*Wypolerować głowicę
*Wypolerować okna: dolotowe i wylotowe,
*Wypolerować kanały płuczące,
*Zmienić kolanko na takie z większą średnicą,
*Zmienić gażnik,
*Porządnie wyregulować,
*Powiększyć kanaly płuczące i wylotowe i dolotowe,
*Zmienić zębatki zdawcze,
*Oczywiście jak silnik był w jakiś sposób blokowany, to odblokować.
*Polerka skrzuni korbowej

Wydaje mi się że to wszystko, ale jak coś mi się prztpomni to dopiszę Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mangus dnia Nie 16:48, 18 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Nie 15:31, 18 Lis 2007    Temat postu:

Czy dezamety były jakoś dławione?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 15:39, 18 Lis 2007    Temat postu:

nie, bo mysmy je robili i byly robione na nasze przepisy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrik92
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:20, 18 Lis 2007    Temat postu:

mozesz poszerzyc wszystkie kanaly w cylindrze (nie wiecej niz 0.6 srednicy cylindra) podniesc lekko okno wydechowe i to wszystko co pisali poprzednicy.. to jest najprostszy w miare skuteczny tuning :look

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Nie 18:16, 18 Lis 2007    Temat postu:

Bo ja słyszałem, że podobno tam można wypełnić wał bo przeciwwaga jest w kształcie grzyba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 18:38, 18 Lis 2007    Temat postu:

co do tej przeciwwagi, to wiem ze sie tak praktykuje w silnikach s-38 (jajowate od komarka), byc moze ze tu tez mozna Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 19:28, 18 Lis 2007    Temat postu:

tak. wypełnia sie. i dajes zpodkładke o grubosci 1,5mm pod cylinder a głowica staczasz o 2,3mm Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MichalF
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: sie wziol ramzes?

PostWysłany: Czw 16:30, 22 Lis 2007    Temat postu:

Wlej do niego olej rycynowy (jest o tym temat)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Czw 17:39, 22 Lis 2007    Temat postu:

Dobra tylko najpierw go muszę wyremontować. Na dotarciu można już to robić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:07, 22 Lis 2007    Temat postu:

ja bym ci radzil dopiero po dotarciu, bo jesli to naprawd cos daje, to nalezy spokojnie docierac Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MichalF
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: sie wziol ramzes?

PostWysłany: Wto 20:12, 04 Gru 2007    Temat postu:

Przepraszam że poruszam ten temat ale musze się z Johnny Moped niezgodzićWink olej rycynowy nie ma za zadanie jakby wzmacniać mieszanki tak jak nitro albo coś, tylko ułatwia smarowanie!! Bo niektóży na forum myślą że to działa jak nitrometan że bedzie turbo i sie silnik rozsypie. NIE, on ułatwia smarowanie silnika i temu jest silniejszy, i moim zdaniem olej był by wsam raz na docieranie jawki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin