Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Plusy i minusy gaźnika od WSK w jawce
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 16:40, 17 Lis 2009    Temat postu: Plusy i minusy gaźnika od WSK w jawce

Cześć. Słyszałem,że jeżeli zamontuje się gaźnik od WSKi do jawki to przybywa trochę mocy. Czy to prawda?? Ale zdarzają się też podobno przypadki,że zalewa świecę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:04, 17 Lis 2009    Temat postu:

A co ma gaznik do przyrostu mocy? Zazwyczaj ludzie mowia ze dostala na mocy bo nie umieli Jikova wyregulowac... Poprostu ma wiekszy przeply paliwa...

Lepiej zainwestowac w gaznik od simsona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 18:37, 17 Lis 2009    Temat postu:

No właśnie o to chodzi. Więcej paliwa=większe obroty=większa moc ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Wto 19:01, 17 Lis 2009    Temat postu:

Więcej obrotów napewno nie bedzie kręcił co najwyżej wiecej palił. Moc? Myślę ze ogromnych osiągów nie bedzie na nim.

@ziomal199412 Wiecej obrotów masz jak zrobisz sobie 50/4 albo podpiłujesz kanały wydechowe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dudzio dnia Wto 19:02, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 19:56, 17 Lis 2009    Temat postu:

Dudzio o co chodzi z tymi kanałami?Jest gdzieś tutek o tym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Wto 20:51, 17 Lis 2009    Temat postu:

ogarzysta 200 poszukaj sobie w tutroalach a w kilku słowach polega to na dorobieniu kilku dodatkowych kanałów w cylindrze lub na powiększaniu standardowych co w efekcie cylinder szybciej napełnia się mieszanką co poprawia znacznie pracę silnika jego moc i moment obrotowy a wracając do tematu to nie radzę zakładać gaźnika od wsk bo on cały czas podaję za dużo mieszanki jak by dorobić do niego dyszę o mniejszej przepustowości to by zdało egzamin a tak to się nie opłacała po pierwsze spalanie znacznie wzrośnie przypływ mocy jest i nie ma się czemu dziwić taką bogatą mieszankę ten gaźnik podaje więc się nie opłaca a tak do sprostowania były tysiące takich tematów na forum pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 7:17, 18 Lis 2009    Temat postu:

Dzięki ;] Choć zdawało mi się,że dokładnie szukałem ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:29, 18 Lis 2009    Temat postu:

Moc moze sie delikatnie wzrosnąć . jeśli damy odpoweidnią dysze to silnik kręci o kilka km/h wyżej . Przy 85 zalewa , najlepsza 80 - 82

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 13:19, 19 Lis 2009    Temat postu:

A jaka dysza byłaby najbardziej odpowiednia? O jakim przelocie,tak,aby nie zalewało świecy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:33, 20 Lis 2009    Temat postu:

Przeciez napisal kolega wyzej! Czytaj!

A wogole to nie montuj tego gaznika bo to bez sensu montowac gorszy element... Albo dobrze wyreguluj ten co masz ewentualnie kup nowy Jikov, Albo jak ci juz zalezy na innym to od simsona... Przynajmniej masz pewnosc ze bedzie "dobry" bo ten od WSK to o kant dupy potluc, wiem co mowie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 16:46, 20 Lis 2009    Temat postu:

A sorry,nie zajarzyłem wcześniej. A takie jeszcze małe pytanie: Jaka powinna być szczelinka w iskrowniku pomiędzy platynkami (przy zgaszonym silniku) ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 17:24, 20 Lis 2009    Temat postu:

Zależy w jakim punkcie platynki się zatrzymają , to jest bez znaczenia ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:23, 21 Lis 2009    Temat postu:

Jeśli już byście mieli zmieniać to zainwestujcie w podrobe dellorto 21 mm . Jakiś przerobiony cylek i bedize smigać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Sob 20:12, 21 Lis 2009    Temat postu:

Czy ja wiem czy warto inwestować w podróbę. Podróba to zawszę podróba. Ja bym w to kasy nie pchał.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kornel9797 dnia Sob 20:13, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kiszek550
Nowy
Nowy



Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Wto 19:26, 24 Lis 2009    Temat postu:

A Do Gaźnika Od WSK Będzie Trzeba Dorobić Nowy Kruciec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin