planowanie głowicy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z nikąd- Iłowa

PostWysłany: Śro 9:51, 28 Cze 2006    Temat postu:

ludzie wał wytrzyma bardzo dużo, tak czy inaczej to jest jawka czyli i tak będzie jeździć, chyba że się przesadzi i powiedzmy urwie korbowód....,wtedy mogą się ciekawe żeczy dziać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Pią 10:44, 01 Wrz 2006    Temat postu:

A może ktoś kto wie jak to się robi, dokładnie napisać na czym polega splanowanie głowica na przykładzie jawy ? To polega na sfrezowaniu tego metalowego pierścienia na obreczy którego są dziury na szpilki? Bardzo prosze o pomoc Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 10:46, 01 Wrz 2006    Temat postu:

tak wils@k zgadza sie tak samo z cylindrem. to jest planowanie. szlif to co innego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Pią 11:13, 01 Wrz 2006    Temat postu:

Czyli mam sfrezować te wystające 2 metalowe pierścienie ( na głowicy i na cylindrze ). A tak mniej wiecej o ile ? one za długie to nie są takze tam milimetry wchodzą w gre. 1mm-2mm ?

I jeszcze jedno czy musze ze świecą kombinować ? milimetr czy dwa chyba nie spowodują ze jak kopne to dziure w tłoku zrobie ? Na pewno sprawdze przed rozruchem, ale tak sie pytam. A jak bedzie jednak waliło w tłok co mam zrobić ? Chyba nie wykrecać troche swiecy ? Pytam bo nei wiem wiec nie piszcie : idiota, głupek debil Very Happy

Wiem że szlif to co innego Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wiśl@k dnia Pią 11:15, 01 Wrz 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 11:14, 01 Wrz 2006    Temat postu:

setne i dziesiate milimetra Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Pią 11:16, 01 Wrz 2006    Temat postu:

Błyskawiczna odpowiedź Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 11:23, 01 Wrz 2006    Temat postu:

nic nie musisz robic komora spalania ma z 1cm wysokosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Pią 11:48, 01 Wrz 2006    Temat postu:

Wielkie dzieny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 20:59, 01 Wrz 2006    Temat postu:

Według mnie nie ma co przesadzac ze stopniem sprężania, boJawka ma juz i tak wysoki jak na silnik chłodzony powietrzem (ponad 9). Zwiększenie stopnia sprężania spowoduje większe grzanie się silnika a w skrajnym przypadku moze spowodowac samozapłon mieszanki. ale to tylko moje skromne zdanie.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 6:54, 02 Wrz 2006    Temat postu:

mandos.... przerobi sobie na diesla jak samozaplon bedzie Very HappyVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Nie 7:02, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Jak wybuchnie - to wybuchnie. To wezme telefon i zrobie filmik: 1 ujecie jawa 2 ujecie pare kroków dalej - głowica Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 8:17, 03 Wrz 2006    Temat postu:

parenasci krokow dalej.... swozen tloka Very HappyVery Happy ale koniec offtopu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Nie 8:52, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Jak się obawiasz wybuchu, to daj podwójne nakrętki na głowicę. Ale pozostaje jeszcze świeca Wink . Ok, naprawde koniec offtopu:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Nie 9:37, 03 Wrz 2006    Temat postu:

W samochodach są tytanowe nakrętki ale kosztują 100zł od sztuki . To chyba przesada Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Nie 10:57, 03 Wrz 2006    Temat postu:

skoro będą tytanowe nakrętki, które wytrzymają wszystko to złamie się szpilka lub gwint na niej, nie wierzę w to żeby jawka dostała samozapłonu ( w diselach jest zapozapłon ale tam sprężanie dochodzi do 20:1, a w jakwach jest chyba 9,5:1), silnik może się bardziej grzać, ale jeśli będzie miał większą moc to nie będzie wysoko kręcony to się nic nie stanie ( mi silnik się nigdy nie przegrzał, nawet na podróżach 50km i więcej bez przystanku), bardziej bym się bał o gwint do świecy (kupiłbym nową głowicę przed planowaniem żeby mieć 100% pewność gwintu), po splanowaniu moc będzie sporo większa!!, niech się wypowie ktoś kto ma splanowaną głowicę w jawce ( ja miałem w motorynce i według mnie przyrost mocy wzróśł o około 35-40%)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin