Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 16:15, 22 Lis 2008 Temat postu: Paliwa "alternatywne" |
|
|
Dziś zaczynam spisywać tu swoje rozważania na temat paliw alternatywnych- zwiększających osiągi. Proszę osoby zainteresowane o dodawanie nowych propozycji, może jakiś teścik? Proszę pisać, byle na temat. Moje doświadczenia;
[-Nitrometanol + olej rycynowy
Ciężko na tym dobrze wyregulować zapłon i mieszankę, ale jak już to zacznie działać, to osiągi ma dużo większe. Ja dorzuciłem do tego jeszcze świecę irydową dla lepszego spalania i motocykl wkręca się jak marzenie
Minusy:
Nie można za bardzo korzystać z energii tego paliwa, tzn nie przesadzić z obciążaniem silnika- może strzelić korba, albo wylecieć świeca z głowicy.
[-Rozpuszczalnik uniwersalny
Motocykl chodzi nieco gorzej jak na benzynie, ale za to mamy tanie paliwo
Minusy
Mniejsze osiągi, trzeba lać więcej oleju
[-Gazolina
Bardzo tanie paliwo (2-2,50zł/l), moto chodzi nieco gorzej, ale jest to również tania alternatywa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Sob 16:19, 22 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 16:41, 22 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
heh mieszanki fajne tylko takie pytanie czy da sie zrobic tak zeby jezzic na tym caly czas np. inne ustawienia zrobic albo zmieszac to z mieszanka olejowo benzynowol
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Sob 21:22, 22 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
A nie zatrze się na rozpuszczalniku albo benzynie ekstrakcyjnej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 21:28, 22 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
nie powinien, pod warunkiem stosowania większej ilości oleju. Wszystkich metod nie polecam w codziennej eksploatacji, ale czasem zabawić się można. Najbardziej bezpieczna dla silnika jest gazolina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:31, 23 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mój kumpel jak wlał do komara rozpuszczalnik nitro to kamar miał takiego kopa że szok ale niedolał miksolu głupek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Nie 9:34, 23 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
jak mam byc szczery to miksol to gówno... Lepiej zainwestowac w olej o 20 zł drozszy niz zacierac jawke miksolem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoone
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Nie 9:38, 23 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Paliwo lotnicze B100 (100 oktan)
Bardzo wydajne paliwo, ale trzeba dodawać więcej oleju. Problemem jest to, że łatwo zniszczyć silnik.
Bo nabycia w sklepach modelarskich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Nie 19:29, 23 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
stoone nie powiedziales chyba o najwiekszym minusie tej "zupy"; mianowicie CENA jest zbyt wysoka, by jezdzic na niej (i to Jawka ).
A z cudow, ktore znam , to tez denaturat; ladne nawet osiagi; tylko, ze gaznik (dysze) sie zabrudza dosc szybko i pierscienie nadaja sie tylko na smietnik..
A! I zapach, wydobywajacy sie z wydechu nie jest zbyt przyjemny..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 22:18, 23 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Co da w Jawce 100 oktanów? Nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 9:49, 24 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
mandos napisał: | Co da w Jawce 100 oktanów? Nic. | 100 może niewiele, ale 160 to już dodaje skrzydeł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Pon 12:10, 24 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ja bym do swojego ogarka nie dal zadnego paliwa co ma 160 oktanów bo po krótkim czasie by mnie remoncik czekal...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 14:08, 24 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ilość oktanów nie decyduje o "mocy" paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartezz
Wymiatacz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 15:03, 24 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mo sąsiad MZ 250 es/2 Trophy to na lotniczym paliwie jeździł. Mówił że ledwo mógł motor utrzymać a jak z jego kolegą z pracy jeździł który miał jawe 250 to wogóle nie mogół go dogonić tą jawą. Ale skończyło się szybkim zatarciem silnika zrobił remont generalny do tej pory jeździ ale juz lotniczego paliwa nie leje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 15:49, 24 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Bo lotnicza benzyna jest suchsza, przez co szybciej się spala.
Dlaczego auta na gaz są słabsze, skoro gaz LPG ma około 110-118 oktanów?
Liczba oktanowa określa odporność paliwa na spalanie stukowe i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cieply-kc
Wymiatacz
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pon 15:54, 24 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
po tym zagazowaniu auta szybko sie bryka psuję. U mnie w rodzince samochód miał już 4tłumiki przez ten gaz zjebało. I generalke trzeba było robić. Wogóle nawet mniej mocy Maja gaziaki. I ,,gorzej'' odpalają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|