Paliwa "alternatywne"
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 16:15, 22 Lis 2008    Temat postu: Paliwa "alternatywne"

Dziś zaczynam spisywać tu swoje rozważania na temat paliw alternatywnych- zwiększających osiągi. Proszę osoby zainteresowane o dodawanie nowych propozycji, może jakiś teścik? Proszę pisać, byle na temat. Moje doświadczenia;


[-Nitrometanol + olej rycynowy
Ciężko na tym dobrze wyregulować zapłon i mieszankę, ale jak już to zacznie działać, to osiągi ma dużo większe. Ja dorzuciłem do tego jeszcze świecę irydową dla lepszego spalania i motocykl wkręca się jak marzenie

Minusy:
Nie można za bardzo korzystać z energii tego paliwa, tzn nie przesadzić z obciążaniem silnika- może strzelić korba, albo wylecieć świeca z głowicy.



[-Rozpuszczalnik uniwersalny

Motocykl chodzi nieco gorzej jak na benzynie, ale za to mamy tanie paliwo

Minusy
Mniejsze osiągi, trzeba lać więcej oleju

[-Gazolina

Bardzo tanie paliwo (2-2,50zł/l), moto chodzi nieco gorzej, ale jest to również tania alternatywa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Sob 16:19, 22 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 16:41, 22 Lis 2008    Temat postu:

heh mieszanki fajne tylko takie pytanie czy da sie zrobic tak zeby jezzic na tym caly czas np. inne ustawienia zrobic albo zmieszac to z mieszanka olejowo benzynowol

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Sob 21:22, 22 Lis 2008    Temat postu:

A nie zatrze się na rozpuszczalniku albo benzynie ekstrakcyjnej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 21:28, 22 Lis 2008    Temat postu:

nie powinien, pod warunkiem stosowania większej ilości oleju. Wszystkich metod nie polecam w codziennej eksploatacji, ale czasem zabawić się można. Najbardziej bezpieczna dla silnika jest gazolina.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:31, 23 Lis 2008    Temat postu:

Mój kumpel jak wlał do komara rozpuszczalnik nitro to kamar miał takiego kopa że szok ale niedolał miksolu głupek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Nie 9:34, 23 Lis 2008    Temat postu:

jak mam byc szczery to miksol to gówno... Lepiej zainwestowac w olej o 20 zł drozszy niz zacierac jawke miksolem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoone
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Nie 9:38, 23 Lis 2008    Temat postu:

Paliwo lotnicze B100 (100 oktan)

Bardzo wydajne paliwo, ale trzeba dodawać więcej oleju. Problemem jest to, że łatwo zniszczyć silnik.
Bo nabycia w sklepach modelarskich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Nie 19:29, 23 Lis 2008    Temat postu:

stoone nie powiedziales chyba o najwiekszym minusie tej "zupy"; mianowicie CENA jest zbyt wysoka, by jezdzic na niej (i to Jawka Neutral ).

A z cudow, ktore znam , to tez denaturat; ladne nawet osiagi; tylko, ze gaznik (dysze) sie zabrudza dosc szybko i pierscienie nadaja sie tylko na smietnik..
A! I zapach, wydobywajacy sie z wydechu nie jest zbyt przyjemny.. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 22:18, 23 Lis 2008    Temat postu:

Co da w Jawce 100 oktanów? Nic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 9:49, 24 Lis 2008    Temat postu:

mandos napisał:
Co da w Jawce 100 oktanów? Nic.
100 może niewiele, ale 160 to już dodaje skrzydeł Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Pon 12:10, 24 Lis 2008    Temat postu:

ja bym do swojego ogarka nie dal zadnego paliwa co ma 160 oktanów bo po krótkim czasie by mnie remoncik czekal... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 14:08, 24 Lis 2008    Temat postu:

Ilość oktanów nie decyduje o "mocy" paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 15:03, 24 Lis 2008    Temat postu:

Mo sąsiad MZ 250 es/2 Trophy to na lotniczym paliwie jeździł. Mówił że ledwo mógł motor utrzymać a jak z jego kolegą z pracy jeździł który miał jawe 250 to wogóle nie mogół go dogonić tą jawą. Ale skończyło się szybkim zatarciem silnika zrobił remont generalny do tej pory jeździ ale juz lotniczego paliwa nie leje Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 15:49, 24 Lis 2008    Temat postu:

Bo lotnicza benzyna jest suchsza, przez co szybciej się spala.
Dlaczego auta na gaz są słabsze, skoro gaz LPG ma około 110-118 oktanów?
Liczba oktanowa określa odporność paliwa na spalanie stukowe i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 15:54, 24 Lis 2008    Temat postu:

po tym zagazowaniu auta szybko sie bryka psuję. U mnie w rodzince samochód miał już 4tłumiki przez ten gaz zjebało. I generalke trzeba było robić. Wogóle nawet mniej mocy Maja gaziaki. I ,,gorzej'' odpalają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin