Ogar 80ccm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:21, 17 Mar 2010    Temat postu: Ogar 80ccm

Witam podejmuję się za przeróbke a więc: silnik od yamahy rd 80 AC / LC nie wchodzi w gre bo chłodnica itp. Silnik kupuje od kumpla wraz z wydechem instalacją itp. No i ok tu kilka pytan:
a)czy opłaca mi się taka przeróbka?
b)do jakiej ramy wsadzać od 200 czy 205?
c) zmieniac fele od rd na alusy? czy zostawic seria komarka z lepszymi łozyskami?
d) czy ten silnik będzie bardzo wystawać? byc może zrobie tak aby była to 50ccm żeby w razie kontroli było bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Śro 17:55, 17 Mar 2010    Temat postu:

na twoim miejscu to ja bym nie wsadzał do ogara najlepiej rama od simsona by się zdała albo od charta jeżeli już to do ogara205 mniej przerabiania ramy co do kół ja bym zmienił na alusy no ale to już twoja decyzja i właśnie moim zdaniem ta rama to trochę przy wąska będzie..
to zależy od ciebie ja to bym szukał ramy od charta i wtedy bym dał aluski sportowy tłumik i na pewno miało by to tańszy a lepszy wygląd niż w romecie 205 Wink PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogaron
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Śro 18:02, 17 Mar 2010    Temat postu:

A ja bym zmienił tylko silnik i wydech Very Happy rama od ogara 205.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 14:04, 18 Mar 2010    Temat postu:

Stary takie rzeczy nie mają sensu, poza tym nie ten dział... Silnik ten jest za duży i za ciężki, rama nie jest do niego przystosowana, będziesz miał zły środek ciężkości, motor będzie niestabilny i słabo sterowny, podatny na pęknięcia i uszkodzenia, po prostu niebezpieczny, ale ramę przecież zawsze można wzmocnić.... Hamulce też nie wytrzymają, przy naciśnięciu klamki będziesz myślał, że nie działają, będzie problem z poprowadzeniem linek, z dozownikiem paliwa itd. Koła nie będą pasować, trzeba przerobić zwieszenie, przedni mostek i łożysko... Tył też idzie do wymiany, hydraulika prowadzona na nowo, ogromne koszty a i tak motor będzie niebezpieczny... Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrickM
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)

PostWysłany: Pią 12:02, 02 Kwi 2010    Temat postu:

wiem, że zawsze jest tak, że na chęciach się kończy.
moja rada: kupić po prostu inny motor.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin