OGAR 2OO BARDZO MAŁA SZYBKOŚĆ JAK JĄ ZWIEKSZYC??

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juscik112
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:59, 05 Cze 2009    Temat postu: OGAR 2OO BARDZO MAŁA SZYBKOŚĆ JAK JĄ ZWIEKSZYC??

witam od niedawna mam ogara 200 <silnik> i na trójce z ledwością na prostej jedzie 40km/h co mam zrobic aby mój ogar jechał z większą prędkością chociaż 55km/h jeśli to mozliwe prosze o odpowiedz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cinex94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 18:06, 05 Cze 2009    Temat postu:

odblokuj go, powinno pomóc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:10, 05 Cze 2009    Temat postu:

Skroc kolanko do 5cm( wiecej nic nie daje), ustaw zaplon albo tego nie rob jak ci dobrze chodzi, zmien dysze w gazniku na 68, i sprawdz czy masz krociec dobry.

Zreszta to bylo milion razy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juscik112
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:08, 05 Cze 2009    Temat postu:

a np. jak bym zwiększył dopływ paliwa na iglicy lub w komoże paliwowej
bo kiedyś więcej jechał ale sie zalewal więc zmniejszyłemtroche dopływ paliwa, a dysze mam 68 czy to dla tego że dostaje za mało paliwa?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez juscik112 dnia Pią 19:09, 05 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cinex94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 19:20, 05 Cze 2009    Temat postu:

Możesz spróbować, lecz nie przesadź ponieważ będzie zalewać świecę i Ci nie odpali, najpierw sprawdź czy jest odblokowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juscik112
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:45, 05 Cze 2009    Temat postu:

jak mam to sprawdzic??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pią 19:51, 05 Cze 2009    Temat postu:

człowieku takie tematy były wałkowane x razy...
Ok ale nowicjuszom trzeba pomagać...
Najpierw sprawdź kruciec(pomiędzy gaźnikiem a cylkiem..) jaki ma otwór kwadratowy czy okrągły. Okrągły= zablokowany.
I zapłon ustaw na 1,8-2,0 mm przed GMP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cinex94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 20:27, 05 Cze 2009    Temat postu:

I kolanko sprawdź czy masz takie dłuuuugie wchodzące do tłumika czy takie co ledwo wchodzi do wydechu. Pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juscik112
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:16, 06 Cze 2009    Temat postu:

dzięki za odpowiedz a kruciec z jednej strony ma kwadratowy a z drugiej okrągły otwór

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Sob 14:19, 06 Cze 2009    Temat postu:

a ma być taki otwór jak w gaźniku Wink



a te dysze to jaki kupić? oby dwie 68? (jeżeli odblokować, bo też akurat odblokowywuje ;P)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juscik112
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:50, 06 Cze 2009    Temat postu:

mam jeszcze takie pytanie jaka powinna byc przerwa na świecy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:13, 06 Cze 2009    Temat postu:

juscik112 napisał:
mam jeszcze takie pytanie jaka powinna byc przerwa na świecy?

0,4 mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Sob 20:40, 06 Cze 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdro i poćwicz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin