Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
OD A DO Z
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rosenkilde
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 23:31, 07 Cze 2008    Temat postu: OD A DO Z

Posiadam Ogara 200.
Patrze na forumi duza czesc postow sie powtarza niewiem gdzie zajrzec i co i jak..
jesli ktos bylby tak mily niech wypisze wszystko co jest mozliwe do zrobienia aby zwiekszyc moc ogarka i jego v/max na ta chwile jest to 55 km/h
z gory
DZIEKUJE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Nie 6:52, 08 Cze 2008    Temat postu:

To zrob najpierw bo z pewnoscią masz zablokowan silnik
opilowac krociec zeby mial taki sam otwor jak gaznik
zmienic dysze na inne szersze- 68 lub 70
skrocic kolanko wydechowe tak aby wchodzilo do tlumika na 2-3 cm

mozesz:
Odchodzic tlok i odciac mu jedno kolanko o 1mm
poszerzyc kanaly pluczace
zalozyc inna zebate zdawczza
zalozyc inny tlumik (np od simsona)
zmienic gaznik lub filtr powietrza
no i ewentualnie zrobic tuning wg Tomasza Sałka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosenkilde
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 8:51, 08 Cze 2008    Temat postu: :)

ewentualnie cos jesczze? : )
ma ktos inne pomysly? Smile
DZIEKI


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Icqov
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki

PostWysłany: Nie 9:35, 08 Cze 2008    Temat postu:

Wstawić zawór membranowy, zapłon bateryjny, inną świecę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Nie 10:01, 08 Cze 2008    Temat postu:

no i podkowe zamontowac... Ogolnie cala ta zabawa bedzie kosztowac tyle czasu ze ch... Ale za to osiagniecia beda sie wachaly w granicach 85 a 90 na 13 zebatce...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 11:11, 08 Cze 2008    Temat postu:

tłok nie ma kolanek tylko płaszcze. ten od strony kanału ssącego podpiłuj o 1,5 nawet do 2mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 14:07, 08 Cze 2008    Temat postu:

sorber napisał:
tłok nie ma kolanek tylko płaszcze. ten od strony kanału ssącego podpiłuj o 1,5 nawet do 2mm.
Tylko nie zróbta karbu przy szlifowaniu, bo pewnego pięknego dnia zrobi sie z tego sałatka tłokowo-korbowa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosenkilde
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 18:10, 08 Cze 2008    Temat postu: heh

czy moze byc taki zawor membramowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosenkilde
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 18:11, 08 Cze 2008    Temat postu: heh

Zawór membranowy z membraną stage6 minarelli

moze byc?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 20:28, 08 Cze 2008    Temat postu:

Moze być...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosenkilde
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 11:34, 09 Cze 2008    Temat postu: heh

i jak to?
gdzie go trzeba umiescic?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drzazga
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuźnia raciborska

PostWysłany: Pon 11:58, 09 Cze 2008    Temat postu:

a ja się dołączę do pytania.
A jeśli zrobię tylko ten króciec(albo kruciec Wink) i skrócę kolanko i jeszcze wymienię zębatkę na 12z to ile mi to da poprawy??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 13:27, 09 Cze 2008    Temat postu:

to zeby nie było karbu to fazke sie wykonuje Smile nie zostawia sie nie obrobionego do koncatakiego elementu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czesio
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 14:58, 15 Cze 2008    Temat postu:

chłppie po co ci wiecej zebyś sie zabił tyle ci wystarczy a jak chcesz mieć wiecej mocy to se włóz silnik od jawy ts 350 hhahhah

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Nie 15:53, 15 Cze 2008    Temat postu:

drzazga napisał:
a ja się dołączę do pytania.
A jeśli zrobię tylko ten króciec(albo kruciec Wink) i skrócę kolanko i jeszcze wymienię zębatkę na 12z to ile mi to da poprawy??


Powiem Ci na swoim przykladzie... predkosc poprawila sie o 10 do 15 km/h ale ja nie zmienialem zebatki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin