Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Mozliwosc czeskich czesci
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 21:34, 01 Lut 2009    Temat postu: Mozliwosc czeskich czesci

W najblizszym czasie jest mozliwosc sprowadzenia przeze mnie orginalnych czeskich czesci jak i niektorych tuningowych. Zlapalem pewien kontakt. Niestety koszty transportu beda dosc wysokie i w moim zalozeniu cena przedmiotu bedzie zalezala od ilosci osob na nia chetnych lub ogolnej ilosci sprowadzanych czesci. Wiadomo, tzn. wicej zamowicie tym taniej wam to wyjdzie Wink Juz na samym poczatku mowie, ze nie sprowadzam czesci typu: cylindry 60ccm i 70ccm, glowice slonecznikowe i podkowy do skrzyni korbowej. Sa za to inne ciekwaostki. Jedyny wymog to platnosc z gory ale jestem w 100% pewny zrodla. Zaraz podam orintacyjne ceny czesci, kazda z nich bedzie drozsza do okolo 50zl. Im wiecej was bedzie tym mniejsza bedzie ta kwota.
Czesci w PLN - zlotowki(najbardziej popularne czesci):
1. cylinder org. - 105zl
2. glowica org. - 40zl
3. wal org. z lozyskiem igielkowym, lekko hartowany - 200zl
4. krobowod - 65zl(normalny) lub 100zl(lozysko igielkowe)
5. tlok nominal org. dwa rowki - 35zl + pierscien 5zl szt.
6. dysza 68 - 15zl i 72 - 10zl
7. gaznik kpl. org. - 95zl
8. zebatka zdawcza 11z, 12z, 13z, - ok. 10zl
9. segment kopniaka, polksiezyc - 25zl //eliminuje to problem z niedopasowaniem czesci
10. tarcza sprzegla org. korek. - 15zl szt.
11. Korek do tarczy - 1zl
12. Uszczelki - ponizej 5zl szt., sprzedawane osobno
13. Linki - ok. 15zl
14. Kondensator - ok. 10zl
15. Swieca Brisk, rozne cieploty - 8zl
16. Mloteczek - 5zl
17. Cewka WN - 55zl
18. Iskrownik kpl. org. na 30W! - 155zl
19. 100% org. tlumik - 325zl


Tuningowe:
1. tarcza sprzegla (forodo) - 15zl // hartowana, mocna, szybko obrotowa, tylko do silnikow tuningowych
2. Rozne amortyzatory - od 115zl do 225zl
3. Predkosciomierz do 90km/h - 100zl
4. Zebatki zdawcze 10z, 14z, 15z i 16z! na lancuchy 8mm, wiercone dla zmniejszeia wagi - do 30zl // sa tez zebatki tuningowe do tylu
5. Wydaje mi sie, ze jest to zebtaka na wal korbowy tunigowa wraz z lancuchem 11z i bez lancucha 9z - 135zl ta pierwsza
6. tlok jedno pierscieniowy! np. 40mm - 55zl + pierscien - 15zl
7. Tlumik, podobny do naszego za 50zl na allegro.pl - 115zl(nie Hikone, ale jest mozliwosc 55zl)
8. Punkt programu, bezstykowy zaplon z mapa + 20W na swiatla. Super wynalazek i pasuje zamiast orginalnego iskrownika. NIe wiem jak dzial ale cena przeraza - 510zl

Dobra zadawajcie pytania. Oczywiscie czesci jest duzo wiecej, jakies gumy, plastiki, sruby, elementy, zabezpiecznie itd. itd. w tym lozyska takze SKF, lancuchy. Sa tazke czesci do typu 550 i 555 no i do naszych 20, 21 i szczegolnie 23. Do jawek czesci jest duzo do Ogara tylko do silnika. W koncu to czechy. Wszystki czesci sa w najwyzszej jakosci i jak najbradziej mozliwie orginalne. Nie pisz tutaj, ze cos chcesz jak nie masz funduszy lub sie rozmyslisz. Niestety platnosc musi byc z gory, a ja juz sie zajme zamowieniem. Ja was nie oszukam przynajmniej mnie znacie Wink mam nadziejie, ze mnie nie oszukaja rownierz. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Wto 20:24, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pon 12:39, 02 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
"3. Obrotomierz do 90km/h - 100zl"


No szczerze powiedziec musze, ze to chyba pierwszy, a zarazem jedyny na swiecie obrotomierz wyskalowany do 90km/h Shocked Idea Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 13:16, 02 Lut 2009    Temat postu:

Ja może byłbym czymś zainteresowany ale ile jeszcze za przesyłke a i jaką wszyscy mają pewność że wszystko będzie ok bez żadnych problemów reklamacji itp. itd. Jakaś umowa może?? He he he :d Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:03, 02 Lut 2009    Temat postu:

Tłok jedno pierścieniowy 40 mm + pierścień. Kupie napewno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 16:41, 02 Lut 2009    Temat postu:

Tomek15 napisał:
Ja może byłbym czymś zainteresowany ale ile jeszcze za przesyłke a i jaką wszyscy mają pewność że wszystko będzie ok bez żadnych problemów reklamacji itp. itd. Jakaś umowa może?? He he he :d Very Happy


Wiesz co ja z swojej strony postaram sie zrobic wszystko co z mojej mocy bedzie mozliwe. Mysle, ze w razie reklamacji produkt moge odeslac sam ale watpie w taka mozliwosc Wink Co do przesylki to wedlug standardow poczyty polskiej. Czesci trafiaja do mnie, wedlug liczby chetnych parzeliczam koszt czesci tak aby zwrocila mi sie przesylka itd. itd. Co do tego tak jest to na pewno bardzo ciekawy produkt i sam zamierzam go kupic. Z tego co pamietam sa jeszcze romiary ciut mniejsze i wieksze. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pon 18:26, 02 Lut 2009    Temat postu:

Z tego co wiem im mniej pierścienie tym większa kompresja o ile sie nie myle... A czy można kupić taki tłok jedno pierścieniowy na 2 szlif???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 18:37, 02 Lut 2009    Temat postu:

Odwrotnie! Tym mniej pierscieni tym mniejsza kompresja ale za to silnik sie mniej grzeje i szybciej sie wkreca na obroty i takze do wyzszych dochodzi. Orginalnie czeskie tloki mialy dwa pierscienie, polskie z powodu gorzszych matrialow, z ktorych sa wykonane maja trzy wiec wychodzi na to samo. Ten jeden pierscien jest takiej jakosci, ze jest bardzo porownywalny klasa do dwupierscieniowego orginalu. Jakosc jest wysmienita a tlok jest chyba po polerce. Co do tego szlifu to nie ma napewno! Sa chyba na cos kolo VI . Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Pon 18:38, 02 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrickM
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)

PostWysłany: Pon 22:25, 02 Lut 2009    Temat postu:

Jeśli Hikone ma być za 55zł to jak najbardziej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 22:36, 02 Lut 2009    Temat postu:

obrotomierz wyskalowany w km/h to jak wibrator analny na korbkę xD równie niepraktyczny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 20:23, 03 Lut 2009    Temat postu:

Dobra mieliscie skladac swoje propozycje Wink Piszcie tez na maila: pks100@interia.pl . Mysle, ze moge dopiero cos zalatwiac jak bedzie conajmniej 10 chetnych. Chyba nie chcecie tyle dodatkowo bulic za przesylke z Czech? Czescie trafiaja do mnie a potem osobiscie sprawdzam towar jezeli chodzi o usterki, ewentualnie zglaszam reklamacje i odsylam wedlug cennika poczty polskiej do was. Co do tego Hikone musialbym ten tlumik sprowadzic od producenta, a niestety musze to zrobic hurtowo. Dlatego narazie nie, tym bardziej, iz nie ma chetnych. Za ten obrotomierz przepraszam, pomylka. Predkosciomierz, juz poprawiam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 20:26, 03 Lut 2009    Temat postu:

pks: mam pytanie. Ty to bierzesz z tego sklepu? www.shop.sesa-moto.cz ? Jeżeli tak to bym Ci powiedział co chcę. Narazie chciałbym takie naklejki: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1260.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 9:15, 04 Lut 2009    Temat postu:

Tak jest Lopez masz racje. Poznalem kogos kto ma kontakt z sklepem. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stopakropa
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:30, 04 Lut 2009    Temat postu:

Ile kosztowały by te części:
korbowód Jawa 20
kartery Jawa 20
cylinder Jawy 555?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:10, 04 Lut 2009    Temat postu:

Przypominam, ze sa tez czesci do innych Jaw w tym nowych. Np. Jawy Robby lub Dandy. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Czw 14:02, 10 Mar 2011    Temat postu:

czy dalej masz jeszcze czeskie części do jawek ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin