Lekkie modowanie tłoka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 17:09, 03 Lut 2011    Temat postu: Lekkie modowanie tłoka

Witam. Mam jawe 50 mustang odblokowa oraz ma cylinder po szlifie na 55ccm. Chciałbym sie zapytac czy coś by dało mocy i ile jeżeli bym odchudził tłok i skrócił nóżkę/nóżki tłoka i o ile mm ? Czy mozna dostac do jawki 2pierscieniowy tlok 40mm ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Czw 17:21, 03 Lut 2011    Temat postu:

odciążenie tego tłoka dało by, silnik by się lepiej wkręcał na obroty, możesz też odciążyć sworzeń, nóżkę tłoka skracasz od strony gaźnika, skracasz ją o 1 mm, a co do tego tłoka 40mm to powinieneś dostać, szukaj po prostu tłoka w jakiś dobrych sklepach z takimi częściami, nie wiem czy jest taka możliwość ale można by było spróbować zamontować tłok na 8 szlif do tego zestawu

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotr.m dnia Pią 14:34, 04 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pią 20:29, 04 Lut 2011    Temat postu:

tłok możesz nawet o 8 mm uje*ać
jednak wypije ci więcej ale kopa ma niesamowitego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mięta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:12, 04 Lut 2011    Temat postu:

Cytat:
tłok możesz nawet o 8 mm uje*ać
jednak wypije ci więcej ale kopa ma niesamowitego


No co ty?
Nawet nie odpali....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mięta dnia Pią 21:13, 04 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 21:14, 04 Lut 2011    Temat postu:

sportlen napisał:
tłok możesz nawet o 8 mm uje*ać
jednak wypije ci więcej ale kopa ma niesamowitego


O jakie 8mm?! Piszesz to już kilka razy,człowieku zastanów się! Najlepiej o 1mm a jak przesadzisz to się będzie zalewał a nie żadnego kopa będzie miał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 22:09, 04 Lut 2011    Temat postu:

Sportlen, wbij sobie raz na zawsze do głowy. Mieszanka paliwowo-powietrzna jest palna tylko w pewnych granicach. Skrajnie bogata mieszanka (a taką nam proponujesz) nawet się palić nie będzie chciała. Jeśli zwiększasz ilość paliwa, to nie zapomnij o powietrzu (vide turbosprężarka, kompresor...)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 1:05, 05 Lut 2011    Temat postu:

sportlen napisał:
tłok możesz nawet o 8 mm uje*ać
jednak wypije ci więcej ale kopa ma niesamowitego


co ty człowieku za kity żenisz?
wiesz w ogóle jak działa silnik ?
zwiększając dawkę za bardzo albo go zamulisz i będzie pluł przez wydech paliwem , albo zalejesz i będziesz miał silnik do remontu znów.

nie gadaj takich głupot więcej bo ktoś sobie biedy narobi.

zwiększasz dawkę paliwa to i zwiększ ilość tlenu. jak pokażesz realny i wykonalny sposób na to to ażeby przy tak długim czasie napełniania komory korbowej paliwem dostarczyć odpowiednią ilość tlenu do reakcji spalania to stawiam kratę browara jakiego tam lubisz

na czystym tlenie też nie pojedzie Razz


myśl i pokaż efekty w jakimś temacie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Sob 12:33, 05 Lut 2011    Temat postu:

ej sportlen ja mam dla cb propozycje zrób jakiś filmik lub chociaż zdj swojej super sport dżawy to może ci uwierzymy i tłumaczenie ze nie ma się czym to se wsadź bo niewierze że koledzy nie maja Very Happy a tak jak mówili stopkę o 1mm i git ja jeszcze szlifowałem delikatnie denko tłoka ale nie gwarantuje że to dobry pomysł bo jeszcze osiągów nie sprawdzałem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin