k60b w ogarze 200 problem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magazynier
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:25, 25 Mar 2013    Temat postu: k60b w ogarze 200 problem

Witam własne zakupiłem gaznik do mojego ogara 200.
Ogólnie jest lepszy od jikova ponieważ jest duużo mniejesze spalanie,lepiej zapala
na rozgrzanym silniku,na jikovie palil z kopa jak byl zimny pózniej trzeba bylo go na pych.
Ale:
nie chciał chodzic bez filtra na małych obrotach,długo kombinowałem wreszcie zrobiłem filtr z tzw. pończochy
Ogar po tym dużo lepiej chodził ale jeszcze nie do konca dobrze.Jak go podpompuje to jest ok.
Jak myslicie czy tomoze byc dysza?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bury159753
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 13:34, 25 Mar 2013    Temat postu:

nie miałem tego gaźnika w ręku ale jest jedna rada na gaźniki, czyszczenie i regulacja i tyle : ) proste i logiczne Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 13:45, 25 Mar 2013    Temat postu:

Jeżeli na filtrze nie chciał działać to chyba logiczne że jest źle wyregulowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magazynier
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:01, 25 Mar 2013    Temat postu:

on jest nowy więc nie moze byc zapchany
regulowałem tą śrubką to nic nie daje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magazynier dnia Pon 14:03, 25 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 15:16, 25 Mar 2013    Temat postu:

jak z uszczelnieniem? nigdzie nie dostaje lewego powietrza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magazynier
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:08, 25 Mar 2013    Temat postu:

uszczelnione jest bardzo dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 21:10, 25 Mar 2013    Temat postu:

Ten gaźnik jest tak samo słowny jak pijany rusek. zakres regulacji b. wąski (łatwiej go regulować przez pływak) ale to często za mało i jedyny sensowy sposób na "wydłużenie" regulacji to kombinowanie z "gęstością" filtra powietrza. Możesz też po kombinować z innymi dyszami, (pasują od simsona).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magazynier
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:32, 27 Mar 2013    Temat postu:

Własnie o to mi chodziło czy to jest problem dysz czy moze cos innego i czy wogóle
motor bedzie współpracował z tym gaznikiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 13:51, 27 Mar 2013    Temat postu:

No co ci mamy powiedzieć ten gaźnik nie jest od jawki więc trzeba się trochę nałamać by to miało ręce i nogi. U jednego przyjmie się b. dobrze u innego słabo, spróbuj od wymiany dyszy na 68 lub nawet 72, i świruj z gęstością filtra powietrza wg uznania (im dasz grubszy tym więcej dajesz paliwa). Nie próbuj przysłaniania wlotów od filtra bo będziesz miał problem z wkręcaniem się na obroty. Jak wyłapiesz już filtr co z grubsza to możesz (jeśli będzie taka potrzeba - u mnie nie było) doreguluj poziomem paliwa w pływaku (+- tak jak w jawce).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magazynier
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:11, 27 Mar 2013    Temat postu:

Przyczną był pływak podgołem go troche i ogarek chodzi jak marzenie
nic nie cieknie trzyma b.małe obroty, po odpowiednich regulacjach pali z kopniaka z jednego freza
Polecam wszystkim co maja zamiar kupic ten gaznik jest on o niebo lepszy od jikova


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 23:19, 28 Mar 2013    Temat postu:

Kontroluj świecę oczywiście dobrze dobraną bo to że dobrze pali nie znaczy że silnik dobrze chodzi w 100%. Najlepiej było by mieć colortune pod ręką ale to burżuazja w tym przypadku Smile choć za miesiąc będe komplecik miał Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dav6030
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 8:42, 29 Mar 2013    Temat postu:

moskit122 napisał:
Kontroluj świecę oczywiście dobrze dobraną bo to że dobrze pali nie znaczy że silnik dobrze chodzi w 100%. Najlepiej było by mieć colortune pod ręką ale to burżuazja w tym przypadku Smile choć za miesiąc będe komplecik miał Smile


A co to "colortune" ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Pią 8:52, 29 Mar 2013    Temat postu:

A co to "colortune" ?[/quote]

Cytat:
ColorTune to w skrócie specjalna szklana świeca, która pozwala obserwować kolor płomienia spalania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 17:43, 30 Mar 2013    Temat postu:

O właśnie, to takie świeczki ze szklanym korpusem, widać przez nie jaki kolor ma "ogień" w cylindrze, służą głównie do regulacji składu mieszanki w silnikach gaźnikowych. Każdy poważniejszy mechanik który wykonuje synchro gaźników powinien to mieć wespół z sondą nadtlenową (lambda). Do jawki to przerost formy nad treścią ale... jak kupię to z ciekawości do jawki podłączę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 18:11, 30 Mar 2013    Temat postu:

Przy dwusuwie lambda i tak nie zda egzaminu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin