Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawka tłumik-oddławianie/ PLAN GŁOWICY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 18:24, 02 Mar 2012    Temat postu: Jawka tłumik-oddławianie/ PLAN GŁOWICY

Siema. Dzisiaj spotkałem pewnego mechanika i on mi mówił że jak wyrzuce jakiś dławik z tłumika to bedzie troszke głośniej chodził ale bedzie mocniejszy. Co o tym myślicie? Czy bardzo głośny bedzie przez ten tłumik ? Wypowiedzcie sie na ten temat Wink[/u]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bobslej0 dnia Pią 20:27, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pią 19:21, 02 Mar 2012    Temat postu:

będzie sporo głośniejsza i będzie więcej palić

mój brat ma tak zrobione.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 20:27, 02 Mar 2012    Temat postu:

Dobra nie będę pisał nowego tematu, napisze tutaj , A co myślicie o Planowaniu głowicy ? Czy jak splanuje głowice o 2mm to na z13 z przodu bedzie na trzecim biegu żwawo przyspieszać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pią 21:04, 02 Mar 2012    Temat postu:

to tak nie działa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:09, 02 Mar 2012    Temat postu:

No to co mam zrobić, jak na tej z12 z przodu z większej górki sie jechać nie da bez katowania,...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 21:14, 02 Mar 2012    Temat postu:

zjechać? a hamulce kolega ma? zjeżdżasz bez gazu ale na biegu i tyle.. sam sobie poleci
a co do samego planowania da trochę większe sprężanie,lekko poprawi pracę silnika ale bardzo skróci jego żywotność. Jak sobie chcesz jeździć dynamicznie zrób 50/4 M i już..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:20, 02 Mar 2012    Temat postu:

Znaczy hamulce mam, chodziło mi o to ,że jak kumple jadą (jeden na simsonie, drugi na skuterze a trzeci ogarem 900) to po górce zawsze na mnie muszą czekać, a chciałbym żebym z górki mógł się bujnąć ... A ile takie 50/4M by kosztowało i o ile by poprawiło osiągi ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 21:37, 02 Mar 2012    Temat postu:

co do 50/4 to musisz się już pytać osób które to robią...
sądząc po tym co piszesz to się zastanawiam jak Cię ku*wa może ogar 900 wyprzedzić? jak to ten sam silnik jest co w czopku chińskim a takiemu czopkowi (rozblokowanemu) z górki ogim siadam na dupie. kumpel ma właśnie, na prostej to mnie tnie ale nie z górki..

A tak zaproponuję.. może jakieś usprawnienia według Sałka?
Jak chcesz już wydech robić to zmień na spawaka, chociaż przy seryjnym cylindrze to nie ma sensu większego.
I pamiętaj, to kosztuje jak wszystko, a z ogara czy jawki i tak ścigawki nie zrobisz.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:42, 02 Mar 2012    Temat postu:

Znaczy ogar 900 mnie na prostej wyprzedził i potem już go dogonić nie mogłem, co ja poradze na to że jawka tak słabo idzie ? ;/ Wiem ,że przy 50/4M można założyć, spawak i gaźnik większy, ale to drogi rzeczy... Poczytam artykuły Sałka, dzięki Ogarzysta200
A sama zmiana dysz w gaźniku na większe da coś? mam 68 i 38


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bobslej0 dnia Pią 21:56, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 23:02, 02 Mar 2012    Temat postu:

raczej nie.. ja miałem dysze większe (niby te super moc z allegro) to o kant d*py.. nawet wyregulować nie szło.. pokombinuj z innym gaźnikiem lepiej (simson bądź nawet jak ktoś na forum ma od piły)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mgr130
Nowy
Nowy



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:05, 03 Mar 2012    Temat postu:

Po Twoich wypowiedziach mogę powiedzieć tylko jedno. Nie bierz się za tuningi bo silnik jest już pewnie przyrżnięty.
Ściągnij cyl, zobacz czy nie ma przedmuchów. Sprawdź luz na wale. Jeśli jest minimalny, to ok. Sprawdź czy łożyska nie mają luzu. Jeśli nie wykazują żadnych luzów to kup nowy tłok najlepiej czeski (na allegro dostaniesz za 30 zł) na I czy tam II szlif do tego pierścienie niemieckie MZA od simsona i oddaj to z cylindrem do szlifu. Dotrzyj i na pewno będzie popierdzielać i to lepiej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin